Autorius tamagochi
Autorius tamagochi
O dėl ribotumo - tikintieji daro prielaidą, kad Dievas egzistuoja, o ateistai ją atmeta. Tiek vieni, tiek kiti neturi įrodymų. Tas protas, kuris sąmoningai daro prielaidas (net jeigu jos galų gale pasirodo neteisingos) man labiau patinka - ir čia turbūt atsakymas į temos klausimą
Tau patinka ne tas protas, kuris daro prielaidas, o kuris tomis prielaidomis pasitiki netikrindamas (ar bent jau paviršutiniškai patikrinęs) Prielaidas dėl dievų egzistavimo ir aš darau, tik jos vis neatlaiko kritiško patikrinimo.
Na, o jei jau pradedame nuo to, kad kažkoks dievas pagal apibrėžimą yra neaptinkamas, tai jis tuomet neturi prasmės. Kuo remdamiesi tada teigia jais tikintys žmonės, kad jis egzistuoja? Visi mūsų pojūčiai priklauso šiam pasauliui, jei kažkas bendrauja ir kišasi į mūsų Visatos veiklą (pvz. ten kuria planetas, žvaigždes, gyvūnų rūšis, siunčia savo pasiuntinius, kad šie mirtų už tariamas kažkieno nuodėmes), tai tuomet tokį dievą įmanoma aptikti ir mokslui. Nebent tuos dievus priskirtumėm fantazijų pasauliui, kaip pavyzdžiui, Raudonkepuraitę, Odisėją ir pan. veikėjus. Tuomet tvarkoj, literatūrinių, mitinių personažų gi neieškosi išoriniam pasaulyje. Betgi visi dievų gerbėjai su tuo nesutiktų, ar ne? Jie norėtų, kad jų personažas būtų tikresnis, nei Achilas, Dzeusas, Toras ir pan.
Comment