Tada, gerbiamoji, leiskite man isiterpti. Nors ir nesiruosiu itikinti kazkuo kitu, betį gal bus idomu.
I. "Ar kautynėms ar savigynai būtu naudojamas katana tai vistiek ginklas. O GINKLAI APSOLUTA MENTE TODO SKIRTI ŽUDYTI. "
Visiskai tiksliai. Pavyzdziui, atsuktuvas yra irankis, skirtas atsukineti verzles. Bet ginklai yra isskirtiniai irankiai. SUB SPECIAE AETERNITATIS (cia siaip ironija , galima ir neversti ) zmogus treniruojasi su ginklu, vildamasis, kad jam realiai geriau JAU NEREIKETU jo panaudoti.
II."O kas dėl tų žaisliukų tai manau jog jūs vaikinai (gal ir klystu ) kabinsit tuos nuostabius meno šedevrus ant sienų. Taigi naudosit NE PAGAL PASKIRTĮ."
Nea. Jei nori sugadinti japoniska karda - palaikyk kuri laika pakabines ji ant sienos
III."Tik neskieskit apie dvasines vertybes GAL KA IR ĮŽEISIU , BET VIEN PAŽIŪRĖJUS Į ANT SIENOS KABANTĮ KARDĄ DVASINGESNIS NETAPSI."
"Skiedzianciu" visais laikais buvo daugiau nei dirbanciu. Tsakant , dauguma zmoniu turi vienintele laisve - laisvai reiksti savo nuomone. Kai kurie net pinigu is to pasidaro. Va toks p. Ezopas spaudai atsainiai pareiskia - "renku japoniskus kardus" :O , o zurnalistai ir vartotojai ta praris nesukramte.(is tikruju ten tragedija - dekoraciniai "kardai" (butent ir sukabinti ant sienos) , dekoracinis ir poziuris, pfui.)
IV."(sakykit ka norit bet tas kuris atima gyvastį tyčia ar ne jau savaime yra blogas) "
Va va. Likviduoti terorista, kad jis nenuzudytu ikaito - gerai ar blogai? Ikaitui - gerai , atrodo, paprasta. Bet keista, kartais ikaitai ima ginti pacius teroristus, kad "ziaurus antiteroristai" ginkdie ju nenusautu. "Stokholmo sindromas" vadinasi. Manau, jis kyla del panasaus poziurio, kuri nurodete
Morale: jei netycia tapsite ikaite, gero is tikruju bus mazai. Todel rinkites bent jau "mazesni blogi."
V. "Juk nei vienas neketinate su katana žudyti tai kam jūms jos reik.?"
Jau vien del to, kad tarp musu vyktu toks puikus pokalbis
I. "Ar kautynėms ar savigynai būtu naudojamas katana tai vistiek ginklas. O GINKLAI APSOLUTA MENTE TODO SKIRTI ŽUDYTI. "
Visiskai tiksliai. Pavyzdziui, atsuktuvas yra irankis, skirtas atsukineti verzles. Bet ginklai yra isskirtiniai irankiai. SUB SPECIAE AETERNITATIS (cia siaip ironija , galima ir neversti ) zmogus treniruojasi su ginklu, vildamasis, kad jam realiai geriau JAU NEREIKETU jo panaudoti.
II."O kas dėl tų žaisliukų tai manau jog jūs vaikinai (gal ir klystu ) kabinsit tuos nuostabius meno šedevrus ant sienų. Taigi naudosit NE PAGAL PASKIRTĮ."
Nea. Jei nori sugadinti japoniska karda - palaikyk kuri laika pakabines ji ant sienos
III."Tik neskieskit apie dvasines vertybes GAL KA IR ĮŽEISIU , BET VIEN PAŽIŪRĖJUS Į ANT SIENOS KABANTĮ KARDĄ DVASINGESNIS NETAPSI."
"Skiedzianciu" visais laikais buvo daugiau nei dirbanciu. Tsakant , dauguma zmoniu turi vienintele laisve - laisvai reiksti savo nuomone. Kai kurie net pinigu is to pasidaro. Va toks p. Ezopas spaudai atsainiai pareiskia - "renku japoniskus kardus" :O , o zurnalistai ir vartotojai ta praris nesukramte.(is tikruju ten tragedija - dekoraciniai "kardai" (butent ir sukabinti ant sienos) , dekoracinis ir poziuris, pfui.)
IV."(sakykit ka norit bet tas kuris atima gyvastį tyčia ar ne jau savaime yra blogas) "
Va va. Likviduoti terorista, kad jis nenuzudytu ikaito - gerai ar blogai? Ikaitui - gerai , atrodo, paprasta. Bet keista, kartais ikaitai ima ginti pacius teroristus, kad "ziaurus antiteroristai" ginkdie ju nenusautu. "Stokholmo sindromas" vadinasi. Manau, jis kyla del panasaus poziurio, kuri nurodete
Morale: jei netycia tapsite ikaite, gero is tikruju bus mazai. Todel rinkites bent jau "mazesni blogi."
V. "Juk nei vienas neketinate su katana žudyti tai kam jūms jos reik.?"
Jau vien del to, kad tarp musu vyktu toks puikus pokalbis
Comment