Kinas

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • uhura
    Naujokas
    • 2008 03 24
    • 19

    Labiausiai dėmesio vertas pasirodė Departures (Okuribito), turėtų tikrai smagiai susižiūrėti. Dar vienas į kurį būtinai nueisiu, tai Star Trek, vaikystėje tiek jų knygų perskaityta, labai įdomu, kaip naujame filme viskas bus.

    Comment

    • FreaK`aZ
      Rimtas architektorius




      • 2005 02 22
      • 532

      na Okuribito paėmė oskarą šiemet kaip geriausias filmas užsienio kalba, tai manau kad visai imamas reikalas, tik va kažin ar airins jį tarkim Lietuvos kino teatruose. o iksmenai su terminatorium tai jamami ne vopros.
      "Some kind of frickin brainwashed cat from mars
      with a sick idea of world domination"

      Comment

      • slicKrox
        Catching some Zzzzs...




        • 2012 08 01
        • 2161

        Nusimato gan neblogų filmų ir pratesimų, ypač manim mėgstamo žanro, tad bus proga pailsėt nuo anime. Star Trek, Battle of Terra ir Terminatorių žiūrėsim be žodžių, o ir „Night at the Museum“ pratesimą / antrą dalį taip pat labai norėti pamatyti, kadangi pirmas filmas visai smagiai susižiūrėjo.

        Comment

        • AnimeFreak
          Stalker >.>
          • 2009 04 18
          • 92

          Night at the Museum: Battle of the Smithsonian tikrai reikes pasiziuret. :]

          Comment

          • Silvestras
            Rimtas forumo narys



            • 2008 04 18
            • 162


            Seven Pounds

            "In seven days God created the world, and in seven seconds I shattered mine"
            -911
            -911 Emergency !
            -I need an ambulance.
            -I have you at 90212 West 3rd st. at LA.
            -There's room No.2.
            -What's an emergency ?
            -It's been a suicide.
            -Who's the victim ?
            -I am..

            Visi mes žinome kokiu įtakingu aktoriu ir veikėju Holivudo užkuliusiuose pasidarė Will'as Smith'as. Šį karta jis nusifilmavo kur kas mažesnį biudžetą turinčioje juostoje, negu tarkime paskutiniai jo du sėkmingi projektai I Am Legend ir Hancock. 2008-sius metus aktorius puikiai užbaigė su širdį griebiančia drama. Visas filmas nuo pat ptradžių, kaip ir jo esmė, laikomi paslaptyje, kas priverčia nusystati kažkam rimtam ir nebūdingam. W.Smith'as vaidina smarkiai gyvenime pasimetusį vyriškį. Tiesą sakant šią rolę jis atidirbo kuo puikiausiai. Į jį buvo vien graudu žiūrėti. Filmo pradžia prasideda nuo sąmoningo skamučio "911", kur Ben'as operatorei išdėsto visą savo nelaimingą gyvenimą ir jo problemas. Pagrindinė filmo idėja susideda, kaip tai galima suprasti pažiūrėjus kelias sekančias filmo scenas, iš noro išpirkti savo kaltę. Ben'as važinėjasi po visą Los Andželą ieškodamas septynių nepažįstamųjų žmonių, kuriems žūtbūt reikalinga pagalba. Pasiskolinęs savo brolio identifikacijos kortelę jis apsimeta IRS agentu. Tikroji jo elgesio priežastis mums nepasakoma iki pat filmo pabaigos. Taipogi viena iš efektyviųjų filmo pusių priklauso Ben'o ir degeneruojančios širdies būklėje besirandančios moters vardu Emilly (R.Dawson) santykių vystymuisi. Stebint jų keistą, nuoširdingą draugystę net kai kuriam laukui užmiršti Ben'o originalią paskirtį ir susikoncentruoji ties ramia atmosfera. Jis tikrai nuoširdžiai bando jai padėti viskuo, kuo gali. Susitvarko su paskolų mokesčiais, išvaro visą namo sodą ir galiausiai viskas tai išaugsta į kažką rimtesnį. Galiausiai kamera visu kampu pasisuka ties šiu dvieju aktoriu ir tai viskas ką mes matome kai kurį laiką. Sakyčiau jų santykiai, be visų mistinių intrigų ir dramos, suteikia filmui reikalnigą "širdies dūžį". Susidaro įspūdis, kad G.Muccino (režisierius) bando sugraudinti žiūrovą kiekviena filmo dalele. Galiausiai Ben'as po truputį pradeda prisimint savo praeitį, kas mums ir išaiškina, kodėl gi vyras patapo tokiu keistuoliu ir atsiskyrėliu. Išvada galima padaryti tokia, kad ant R.Dawson pečių atsigula didžiausią filmo atsakomybė, atsižvelgiant į tai kokią rolę jinai gavo, paligynus su jos ankstesniais pasirodymais. Prie viso ko, filmo minusas - R.Dawson veikėjai, didžiadvasiškai išgyvenančiai pacientei, režisieriai skyrė per daug didelį dėmesį, ko pasekoje ir skyrė per daug laiko. Filmas Seven Pounds originaliai pasakoja žmogaus vardu Ben'as, padedančio septyniems nepažįstamiems istoriją. Vaidyba tikrai nenuvylia šiuo atveju, aktoriai išsiliejo kuo pukiausiai, tačiau nepamačiau pilnavertiškų kitų veikėjų pasakojimų, ko negalėčiau pasakyti bent apie jų išgyvenimus. Šiuo atveju nuošaly paliko netgi dažniausiai liežuvingą ir linksmą W.Harrelson'ą. Manau padarė klaidą. Atiduotų bent pusę to laiko W.Harrelson'ui, kurį išnaudojo R.Dawson, ir (tik spėju) pamatytumėme dar emociškesnę, gniuždančią dramą. Kaip nebebūtų, išdalies nagrinėjantis mūsų egzistencijos elementus, šis filmas tikrai įdomus. Ištikrųjų, tai gana įtraukianti ir originali istorija. Kaip tik džiūgina vien jau tas, kad jinai originali. Nepaisant slegiančios filmo atmosferos ir vis gyvenimu nepatenkintu žmonių (ačiū dievui jie turėjo savas priežastys), šis filmas gana atsipalaiduojantis ir ramus. Kaip ir pridera tokio pobūdžio filmui, po peržiūrėjimo užplūsta saldžios ramybės ir pamąstymų metas.



            Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-06-24, 22:57.

            Comment

            • ForestTiger
              Me cool!

              • 2009 01 06
              • 101

              Spoileris:
              Autorius Bastard

              Seven Pounds

              "In seven days God created the world, and in seven seconds I shattered mine"
              -911
              -911 Emergency !
              -I need an ambulance.
              -I have you at 90212 West 3rd st. at LA.
              -There's room No.2.
              -What's an emergency ?
              -It's been a suicide.
              -Who's the victim ?
              -I am..

              Visi mes žinome kokiu įtakingu aktoriu ir veikėju Holivudo užkuliusiuose pasidarė Will'as Smith'as. Šį karta jis nusifilmavo kur kas mažesnį biudžetą turinčioje juostoje, negu tarkime paskutiniai jo du sėkmingi projektai I Am Legend ir Hancock. 2008-sius metus aktorius puikiai užbaigė su širdį griebiančia drama. Visas filmas nuo pat ptradžių, kaip ir jo esmė, laikomi paslaptyje, kas priverčia nusystati kažkam rimtam ir nebūdingam. W.Smith'as vaidina smarkiai gyvenime pasimetusį vyriškį. Tiesą sakant šią rolę jis atidirbo kuo puikiausiai. Į jį buvo vien graudu žiūrėti. Filmo pradžia prasideda nuo sąmoningo skamučio "911", kur Ben'as operatorei išdėsto visą savo nelaimingą gyvenimą ir jo problemas. Pagrindinė filmo idėja susideda, kaip tai galima suprasti pažiūrėjus kelias sekančias filmo scenas, iš noro išpirkti savo kaltę. Ben'as važinėjasi po visą Los Andželą ieškodamas septynių nepažįstamųjų žmonių, kuriems žūtbūt reikalinga pagalba. Pasiskolinęs savo brolio identifikacijos kortelę jis apsimeta IRS agentu. Tikroji jo elgesio priežastis mums nepasakoma iki pat filmo pabaigos. Taipogi viena iš efektyviųjų filmo pusių priklauso Ben'o ir degeneruojančios širdies būklėje besirandančios moters vardu Emilly (R.Dawson) santykių vystymuisi. Stebint jų keistą, nuoširdingą draugystę net kai kuriam laukui užmiršti Ben'o originalią paskirtį ir susikoncentruoji ties ramia atmosfera. Jis tikrai nuoširdžiai bando jai padėti viskuo, kuo gali. Susitvarko su paskolų mokesčiais, išvaro visą namo sodą ir galiausiai viskas tai išaugsta į kažką rimtesnį. Galiausiai kamera visu kampu pasisuka ties šiu dvieju aktoriu ir tai viskas ką mes matome kai kurį laiką. Sakyčiau jų santykiai, be visų mistinių intrigų ir dramos, suteikia filmui reikalnigą "širdies dūžį". Susidaro įspūdis, kad G.Muccino (režisierius) bando sugraudinti žiūrovą kiekviena filmo dalele. Galiausiai Ben'as po truputį pradeda prisimint savo praeitį, kas mums ir išaiškina, kodėl gi vyras patapo tokiu keistuoliu ir atsiskyrėliu. Išvada galima padaryti tokia, kad ant R.Dawson pečių atsigula didžiausią filmo atsakomybė, atsižvelgiant į tai kokią rolę jinai gavo, paligynus su jos ankstesniais pasirodymais. Prie viso ko, filmo minusas - R.Dawson veikėjai, didžiadvasiškai išgyvenančiai pacientei, režisieriai skyrė per daug didelį dėmesį, ko pasekoje ir skyrė per daug laiko. Filmas Seven Pounds originaliai pasakoja žmogaus vardu Ben'as, padedančio septyniems nepažįstamiems istoriją. Vaidyba tikrai nenuvylia šiuo atveju, aktoriai išsiliejo kuo pukiausiai, tačiau nepamačiau pilnavertiškų kitų veikėjų pasakojimų, ko negalėčiau pasakyti bent apie jų išgyvenimus. Šiuo atveju nuošaly paliko netgi dažniausiai liežuvingą ir linksmą W.Harrelson'ą. Manau padarė klaidą. Atiduotų bent pusę to laiko W.Harrelson'ui, kurį išnaudojo R.Dawson, ir (tik spėju) pamatytumėme dar emociškesnę, gniuždančią dramą. Kaip nebebūtų, išdalies nagrinėjantis mūsų egzistencijos elementus, šis filmas tikrai įdomus. Ištikrųjų, tai gana įtraukianti ir originali istorija. Kaip tik džiūgina vien jau tas, kad jinai originali. Nepaisant slegiančios filmo atmosferos ir vis gyvenimu nepatenkintu žmonių (ačiū dievui jie turėjo savas priežastys), šis filmas gana atsipalaiduojantis ir ramus. Kaip ir pridera tokio pobūdžio filmui, po peržiūrėjimo užplūsta saldžios ramybės ir pamąstymų metas.


              O blyn, kaip tik šį filmą žiūrėjom Sniego Gniūžtėje, Kartenoje
              Žiūrim į avatarą!

              Comment

              • Silvestras
                Rimtas forumo narys



                • 2008 04 18
                • 162


                Star Trek

                The Future Begins
                "..a dream that became a reality and spread throughout the stars"

                Iš pat pradžių noriu pasakyti, kad filmavimo metu sklido kalbos, jog visa filmavimo komanda nėra itin motyvuota šiuo stulbinamu projektu. Ir tai galima suprasti. Jeigu reikštis tiklsiau ir reikšmingiau, šis filmas - tai klasika. Režisieriai bijojo vien minties, kad nepavyks visko tinkamai suformuluoti ir sudėlioti į savas vietas. Bijojo minties, kad suerzins senus ir ištikimiausius fanus ir užtrauks jų pasipiktinimą, o taip pat nesugebės pritraukti daug naujų. Ironiška, bet režisierių darbas absoliučiai atsipirko. Tačiau dėka šiek tiek chaotiško režisūros būdo, dauguma filmo scenų absoliučiai praranda bet kokio nors menkiausio stabilumo eiga, nesustodamos visko kruopščiai paaiškinti. Jeigu J.J.Abrams'as nebandytų pataikauti įkiriems "fanboy'jams", turbūt pamatytumėme dar klasiškesnį renginį. Gal jiems reikėjo filmuoti šį filmą atsipalaidavus ir per daug nekvaršinant sau galvos dėl pašalinių kalbų ir diskusijų? Reikėjo viskam leisti vykti savaime. Tiesą sakant ši epopėja galėjo tapti reviliacija ne tik Star Trek sagos, bet ir viso mokslinės fantastikos žanro. Jeigu tik J.J.Abrams'as ir jo komanda nuo pat pradžių tikėtų visais fanais ir savo auditorija, jų darbas tikrai ieitų į kino istoriją. Bet šis filmas toli gražu nėra prastas. Jis šviežias, jaudinantis ir visiškai atsinaujinęs. Abrams'as sukūrė absoliučiai naują, dar niekur nematytą futuristinį pasaulį, kuriame patalpino savo veikėjus (aktorius). Pilno jaunatviško optimizmo ir spindinčių spalvų pasaulyje, gimsta naujasis, dar niekur nematytas, 150 milijonus dolerių kainavęs Star Trek filmas. Abrams'as nesilieka vienoje vietoje ir juda pirmyn. Pažiūrėjęs vien jau 5-ias minutes iš filmo pradžios, tu suvoki, kad pasibaigus visam filmui, Abrams'as visiems laikams pakeis Star Trek epopėją. Tos minutės yra tikrai nuostabios. Jų tarpe nepamatysime nei Kirk'o, nei Spock'o, nei kitų kultinių veikėjų, tačiau pamatysime daug kosminių sprogimų, šaudančių lazerių dvikovą (Star Trek pažiba) ir didvyrišką George'o Kirk'o pasiaukojimą. Būtent tų kelių minučių Abrams'ui pakako paveikti visą auditoriją ir maksimaliai įtraukti į tolimesnį nuotykį. Po truputį atsigaunant po kvapą gniaužiančios pradžios, mes pagaliau susipažįstame su James'u T. Kirk'u (C.Pine) ir Spock'u (Z.Quinto), dviem berniukais, augančiais skirtingose planetose ir gyvenančius du visiškai skirtingus gyvenimus. Keliais kadrais apibendrinama jų vaikystė. J.Kirk'as yra George'o Kirk'o sūnus, maištingo charakterio chuliganas. Spock'as yra vis pasikarščiuojantis ir piktas pusiau Vulcan'ietis. Jie nekarto nebuvo susitikę, kol nepatapo paaugliais ir neįstojo į "Starfleet" akademiją, treniruočių stovyklą visiems tiems, kurie svajoja atsidurti kosmose. Pradiniai jų santykiai nebuvo itin malonūs. Apgaulės būdu James'as su savo komanda sėkmingai išlaiko Spock'u suprogramuota Kobayashi Maru testą. Testo esmė susideda iš studentų reakcijos neišvengiamos mirties akivaizdoje. James'as nemėgsta pralaiminėti, Spock'as taipogi, nors to niekada atvirai ir nepripažindavo. Jų likimams buvo nulemta susipinti. Ir turbūt neveltui. Po kurio laiko "Starfleet" susilaukia pagalbos šauksmo iš tariamai užpultos Vulcan planetos. Visiškai nenuostabu, kad Kirk'as, Spock'as ir visi kiti fanais pamėgti herojai atsiduria tame pačiame kosminiame laive - U.S.S. Enterprise. Jie išsiruošia į kosmoso gilumas vykdyti savo pirmosios misijos. Ir būtent nuo šios akimirkos prasideda tas siautulingas eigos tempas apie kurį kalbėjau pradžioje. Abrams'as tarsi nenori stovėti vietoje ir kažką kurti, jis iškart nori sužavėti žiūrovą sekančiu "OMG, Wow.." momentu, net nesuteikdamas jam progos atsikvėpti po maištingų įvykių. Aš nežinau, galbūt kai kuriems ir patinka tuo pačiu metu mėgautis milinojus kainuojančiais specialiaisiais kino efektais ir stebėti veikėjų plėtrą, bet užtikrintai galiu pasakyti, kad filmui trūko konkrečių pauzių. Šiuo filmu tikriausiai galėtų šiek tiek nusivilti taip vadinami tikri Star Trek sagos gerbėjai, nes jame taip pat trūko ir klasiškų momentų, bei improvizacijų. Nero (E.Bana), pagrindiniam juostos blogiečiui, skyrė per mažai laiko. Visą jo istoriją, praeitį ir neapykantą Federacijai (tarpgalaktinė planetų sąjungos bendrija) papasakojama tik kelių minučių prisiminime. Nepaisant to, jis man patiko, jis agresyvus ir pilnas noro naikinti. Šio filmo blogietis vertas savo statuso. Tai nėra minkštas ar lengvas filmas, tai epinis darbas, neabejotinai vienas iš 2009-ų metų perliukų, kurį bent jau asmeniškai aš taip pat siūlyčiau jums pažiūrėti kino teatre. Tai vienas iš Holivudo darbų, kuris tolygiai vertas tęsinio, ir tikriausiai mes jį pamatysime. Jau nuo senų seniausių laikų Gene'o Roddenberry'io kultinė vizija bebuvo tokia šviesi ir gyva. Ši Star Trek dalis - tai atgimimas. Netgi ir oficialiais domenimis. Per savo premjerinį savaitgalį frančizė į savo sąskaitą sukaupė 72 milijonus dolerių, kol iki tol šiuo statusu šiuoje kategorijoje puikavosi 1996-ų metų Star Trek: First Contact dalis, surinkusį 30 milijonų.



                Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-06-24, 23:17.

                Comment

                • Smart
                  Rimtas forumo narys

                  • 2007 12 05
                  • 118

                  Mano nuosirdi nuomone apie star treka(2009) ir x-men origins:wolverine

                  x-men origins:wolverine

                  Pirma atkreipsiu demesi i effectus jie buvo siaubingi ir netikroviski.Bet ar todel filmas meslas?Ne.Tai meslas vien ,kad sudirbo pati geriausia personaza x-menuose ir marvel bendrai..Deadpool.
                  toks jis turejo but...ir toki noreciau ji matyt
                  http://www.youtube.com/watch?v=_OrJj...eature=related
                  Galas buvo ziauriai apsurdiskas...

                  Star trek (2009)

                  Viskas gerai,isskyrus plota.Kuris buvo apie keliones laiku.Zinau tai nepirmas kartas kai star treke vyrauja keliones laiku,bet niekada plotas nebuvo toks nesuprantamas...Nu okey mes turim visus klasikinius veikejus,davai padarom dvieju valandu filma kuriame atrodytu ,kad jie kazka daro...As realiai siuzeto ten nesupratau...Ir siaip jai norit gero star treko filmo paziurekit Star Trek II: The Wrath of Khan arba Star Trek IV: The Voyage Home,pats juokingiausias is visos serijos...

                  Comment

                  • Silvestras
                    Rimtas forumo narys



                    • 2008 04 18
                    • 162


                    Gran Torino

                    "Ever notice how you come across somebody once in a while you shouldn't have fucked with? That's me."
                    "I'll blow a hole in your face then go inside and sleep like a baby."
                    Gran Torino - naujausias C.Eastwood'o darbas. Tačiau kaip tik C.Eastwood'o atveju viskas pasikeičia aukštyn kojomis, turint omenyje, kad režisierius kuria ne filmus, kuria šedevrus. Būtent todėl ir mėgstu jo atlikimo būdą, vien išgirdęs jo pavardę galiu nusiraminti ir nekvaršint sau galvos dėl bereikšmių smulkmenų, bei pasiruošti stipriai, kokybiškai dramai. Šį kartą režisierius nutarė įsigilinti į rasizmo temą ir pavaizduoti ją viename iš šiuolaikinės Amerikos rajonu. Lyg būtų maža to, kad Eastwood'as metų pradžioje visus ir vėl pradžiūgino savo eiliniu rimtu kūriniu, tai dar jame ir suvaidno pagrindinę rolę. Tai jo pirmoji filmo rolė po oskarui nominuotos Million Dollar Baby juostos. Dieve žmonės, apie ką čia dar ir galvoti ar kažką atidėlioti, gi patsai C.Eastwood'as vaidina savo sukurtoje dramoje, kiekvienam kinomanui, jo mėgėjui ar bent ką apie jį suprantančiam šis faktas turėtų būti lemiamu. Griebkite net negalvoję. Eastwood'as vaidina Korėjos karą išgyvenusį veteraną Walt'ą Kowalski'į. Neseniai numirė jo žmona, tad netgi pasibaigus kraupiam karui Walt'as išgyvena ne patį maloniausią laikotarpį savo gyvenime. Nors mes niekada ir nematėme jo žmonos nuo filmo pradžios, Walt'as viso filmo metu apie ją kalba ir prisimina su didžiule pagarba, tad galima tik spėlioti, kad jinai darė nemaža įtaką šiam vyrui. Bet jis nepalūžo po jos mirties. Galima paspėlioti, kad jisai karo veteranas, tikriausiai matė ir baisesnių dalykų, antra, jis turi pavydėtiną geležinės valios charakterį, kuris jį padaro ganėtinai šaltu žmogumi. Bet mylima žmona stabilizuojančiai įtakojo jo gyvenimą, tad jai numirus, visas Walt'o pyktis, kantrybė ir vienatvė įsikūnijo jo pasąmonėje. Jis dienų dienas sėdi savo verandoje su ištikimu šuniu, gurkšnodamas alų. Apie šį pasaulį jis ne per geriausios nuomonės. Kasdieninis vaizdelis už lango taipogi jam nėra itin priimtinas ar malonus. Visi baltaodžiai amerikiečiai seniausiai išsikraustė iš jo rajono, o jų vietas užpildė siauraakiai emigrantai iš Kinijos ar karo pabėgėliai. Negalėčiau teigti, kad Walt'as yra rasistas ar neišauklėtas asmuo, tiesiog jam tikriausiai iki gyvo kaulo nusibodęs besitęsiantis gyvenimas ir viskas kas jame vyksta. Tad galima tik pamanyti, kaip jam turėtų būt įgrisę emigrantai kaimynai, juk jis buvęs Amerikos karininkas. Kinų šeima gyvenanti kaimynystėje turi rimtų problemų su vietine jaunimo gauja. Tad už Walt'o namo sienų girdisi pastovūs riksmai, keiksmažodžiai ir verkšlenimai. Akivaizdu, kad senukui nusispjaut į visą vykstamą balaganą, bet ir nemažiau jam viskas kaip reikiant pabodo. Bet kai chuliganai nutaria pašmaikštauti ir pažaisti su Walt'o klasikiniu "Gran Torino" automobilio modeliu, stovinčiu garaže, viskas pasikečia. Senukas užtaiso ir į rankas paima savo ginklą, bei eilinio skandalo metu gaują pastato į savo vietą. Ir kas dar galėjo pamanyti, kad Holivudo kultinis "Badass" veidas nesutramdys kelių išsišokėlių? Tą sceną būtinai reikia pamatyti, C.Eastwood'as atrodo absoliučiai kietai su rankomis priremtu ginklu prie vieno iš gaujos nario veido. Norėdami jam atsidėkoti, kaimynai pradeda Walt'ui nešti tradicinius patiekalus, bei visokiausias gėrybes. Išpradžių Walt'as visam tai neskyria per daug išskirtinio dėmesio, bet galiausiai pasimetęs savo paties vienatvėje jis priima kaimynų kvietimą į draugiškus pietūs. Po šio vizito jis gerai susidraugaja su Thao (B.Vang) ir Sue (A.Her), dvejais gerai išauklėtais paaugliais. Bėgant laikui, jis vis labiau pradeda vertinti savo santykius ir draugystę. Galbūt kitame filme su tuo pačiu scenarijumi po šių įvykių Walt'as magišku būdu iš burbančio ir viskuo nepatenkinto dėdo pavirstų į mielą ir besišypsantį senuką, bet po velniu to tikrai neatsitiks Gran Torino filme. Todėl jis ir yra velniškai įdomus, bei provakuojantis. Galbūt ir užsimezgė kažkokie ryšiai tarp Walt'o ir kaimynų, bet jis vis dar lieka tuo pačiu neatleidžiančiu ir aštriu senu šunsnukiu. Tai turbūt vienintelis pasilikęs dalykas, palaikantis jo vertę šiame pasaulyje, kaip jam tai atrodo. Greitai tampa aišku, kad Walt'as visgi pamylo Thao, Sue ir jų šeimą. Jis paauglius įsileidžia į savo gyvenimą ir laiko po savu patyrusiu sparnu. Nuo tos akimirkos kai jis tai padaro, jie jam pradeda rūpėti. Štai kodėl jis jau nebegali ir toliau sėdėti su užmerktom akim ir apsimetinėti, kad nieko nebevyksta. Jis visgi nutaria padėti savo naujai atrastiems draugams sutramdyti prie jų priekabiaujančią gaują. Galiu tik pasakyti, kad filmo galas tikrai ganėtinai graudinantis, bei velniškai ironiškas. Bežiūrint tą epizodą jausmas buvo tiesiog nuostabus. Dar galima būtų išskirt ne itin aukštos klasės vaidybą iš aktorių pusės. Na, bet kai šalia ko nors stovi patsai C.Eastwood'as, kažką lyginti būtų kvaila. Ir bet kuriuo atveju visas filmas pagrindę ir sukasi apie W.Kowalski'į. Jo vaidyba šiame filme nuostabi, įspūdinga, sukrečianti ir kažkokia prasme netgi linksma. Paligynus su likusia filmo komanda, Thao ir Sue vaidyba irgi ne tokia jau ir bloga, bet tik W.Kowalski's (C.Eastwood) padaro šią juostą tokia vertinga ir įtikinama.

                    Clint Eastwood & Jamie Cullum - Gran Torino (Official Theme)
                    Spoileris:




                    Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-06-25, 00:28.

                    Comment

                    • Snabas
                      Rimtas forumo narys
                      • 2008 11 12
                      • 140

                      Aaaa... o galima paklausti, kodel prie geguzes menesio filmu nebuvo "17 again"?

                      Comment

                      • Bardakas
                        Žmogus Ne





                        • 2005 09 22
                        • 1462

                        Prieš gerą mėnesį pažiūrėjau Gran Torino. Tiesa, tai kas pavaizduota traileryje pačiam filme buvo svarbiausi momentai, tačiau nenusivyliau tuom, nes tų momentų ištikro buvo ne vienas ir ne du. Vaidyba - šlubuoja, jei išimtume brandžią Eastwood'o vaidybą - tai pamatytume prastai išdirbtą filmą, nes jis ir traukia viską iš duobės. Kiti aktoriai atrodė tikrai vietomis prastai, tokia vaidyba šiek tiek nuvylė.
                        Siužetinė linija labai patiko, apsidžiaugiau, kad veteranas ne Vietnamo karo (kas banaliausia filmuose), o Korėjos karo. Beje pastaba Bastard, rajone gyveno ne korėjiečių šeimos, o kinų.
                        Apie patį Eastwood'ą ir jo role: na tai toks personažas kuriems vienaip ar kitaip turėtų patiki. Nuožmus žvilgsnis ir greitas reagavimas su ginklu, matosi, kad senis vis dar naudojasi tuo vesternų kuriuose vaidino principu, tikras vyras su savais principais.
                        Nors pavadinimas nelabai akcentuojamas filme, tačiau puikiai tiko. Gran Torino, tai yra Kowalskiui viskas kas liko po žmonos mirties, nes likę šeimos nariai elgiasi su juo it su mažu vaiku (o rodos jis galėtų visus taip gerai apdėti).
                        Filmo finalas nuspėjamas, bet gali kilti įvairių minčių.
                        P.S. Bastard į spoilą įdėk keletą savo užrašytų minčių, nes gan daug man rodos pasakoma apie filmą
                        Maybe on Earth, Maybe in the Future
                        sigpic
                        Kurokawa idėjinis lyderis
                        Lėtai keičiu slaptažodžius

                        Comment

                        • Silvestras
                          Rimtas forumo narys



                          • 2008 04 18
                          • 162

                          Autorius Snabas
                          Aaaa... o galima paklausti, kodel prie geguzes menesio filmu nebuvo "17 again"?
                          Kaskart pristatinėdamas tuos anonsus remiuosi išleidimo data Amerikoje, o ar ne taip turėtų būti. Gi Lietuvoje iš esmės tik pusę ar šiek tiek daugiau tų filmų iš anonso parodo per sekančius du mėnesius. Kiekvienoje šalyje premjerinė filmo data būna vis skirtinga, neskaitant ryškiausių metų premjerų, kuriuos rodomos visur tą pačią dieną, kaip šiuo atveju Lietuvoje dažniausiai MTV Naktinio Seanso metu. Jeigu tiksliai prisimenu, Lietuvoje filmas pradėtas rodyti gegužės 8 d., Amerikoje jau nuo balandžio 17 d., o taip kaip balandžio mėnesio anonso aš nepostinau, tu to filmo ir nesuradai išvis šioje temoje, tuo labaiu gegužės mėnesio kino anonse. Nevisada atsiranda laiko kasmėnesį tuo užsiminėti.

                          Beje pastaba Bastard, rajone gyveno ne korėjiečių šeimos, o kinų.
                          Na būtent šį filmą žiūrėjau kino teatre, kovo mėnesio pabaigoje rodos, kada jį ir pradėjo air'inti visoje Lietuvoje. Tad tokias detales ir primiršau jau . Nieko, pataisysim . Bet nemanau, kad tokie nukrypimai labai jau suklaidina skaitytoją, nemačiusio filmo .

                          P.S. Bastard į spoilą įdėk keletą savo užrašytų minčių, nes gan daug man rodos pasakoma apie filmą
                          Na nepasakyčiau. Taip, tikriausiai kažkam ir užkliūsiu, bet ant kiek žinau kino aprašymuose mėgstama paatvirauti. Išsakant savo nuomonę ir grymstant gilyn dažniausiai atveriamos jo detalės, siužeto vingiai, ar kelios įsiminusios, patikusios scenos, dėka kurių galima kažka paanalizuoti. Be to aš nesu joks korespondentas dirbantis specializuotoje redakcijoje ar panašiai. Tiesiog vaikinukas laisvalaikiu mėgstantis pažiūrėti kiną. O svarbiausia, aš nežiūriu jo daug, kaip tai kažkam tikriausiai gali pasirodyti, aš tikrai nesu kinomanas. Jeigu kažkam toks būdas nėra priimtinas, tiesiog tai turėkite omenyje arba neskaitykite.
                          Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-05-18, 22:26.

                          Comment

                          • Silvestras
                            Rimtas forumo narys



                            • 2008 04 18
                            • 162


                            Crank 2: High Voltage

                            F*ck you Chelios for being so awesome.

                            "-You know what you are, Chev Chelios?
                            -Tell me.
                            -You.. are a shit magnet."

                            Chev'as Chelios'as gyvas ir sveikas kaip niekad ankščiau. Ir kas tik galėjo pamanyti. Tai paaiškėjo po to, kai oficialiai buvo anonsuota Crank filmo antra dalis. Nežinau kaip kas, bet aš tik apsidžiaugiau išgirdęs šią naujieną. O pažiūrėjęs visą filmą likau be žado. Kas jau kas, bet abidvi filmo dalys yra įsimintinos, ypač antroji. Esu visiškai įsitikinęs, kad sentimentalūs žmonės, protingo kino vertintojai ar šiaip labai jau linkę prie rimtumo, šį filmą, kaip ir jo idėją, palaiko visišku dėmesio nevertu šūdu be jokių išimčių. Ir jeigu manote, kad nufilmuoti tokio būdo filmą nesukeltų niekam nė menkiausių problemų, pagalvokite iš naujo. Turėčiau nuo širdies padėkoti Mark'ui Neveldine'ui ir Brian'ui Taylor'ui už tai, kokį pakvaišusį darbelį jie visiems pateikė šiais metais. Kaip visi prisimename, pirmos dalies pabaiga buvo ganėtinai absurdiška, o pati juosta susilaukė smarkios vertintojų kritikos ir nepagarbos, o filmas be jokios abejonės pripažinimo nesusilaukė. Po tokios absurdiškos pabaigos niekas net ir nesitikėtų pratęsimo. Tačiau jį sukurė. Chev'as (J.Statham) sugrįžta dar labiau "pakrautas". Pirmo filmo pabaigoje Chelios'as iš neregėto dydžio aukščio nukrito ant žemės. Kritimą jis išgyveno. Nesvarbu kaip jis tai padarė, kas dabar dėl to kvaršins sau galvą. Atsibunda jis ant operacinio stalo padėklo. Triados atstovai jo nepanaikinamą širdį pakeitė universaliu elektroniniu krautuvu, kuris turėjo jį palaikyti stabilioje būklėje, kol jie išnarklios likusius jo organus. Kai daktarai ruošėsi imtis jo penio, panašu, kad Chev'ui to pakako, ir jis atsibudo. Išžūdė kiekvieną, kurį tik įmanoma ir išsiruošė atsigriebti savo širdies, pakeliui naikindamas visus, bei viską. Styksantis prietaisas jo krūtinėje reikalauja pastovių įkrovimų, antraip jis nustos bumpsėti ir jis numirs. Ši dalis dar beprotiškesnė negu ankstesnioji. Chev'as atsiduria nužudymų ir sekso orgijoje. Kaskat kai pasibaigia jo įkrova, jis padaro absoliučiai nenormalų, protu nesuvokiamą ar ištvirkėlišką dalyką. Tokiu išdikėlišku būdu Chev'as apkeliauja visą miestą, aplankydamas ir striptizo klubą, ir žirgų lenktynių stadioną. Vienoje vietoje jis žudo, kitoje visos auditorijos akivaizdoje mylisi su nuogu užpakaliu. Filmo santvarka labai paprasta, tu arba jį pamylsi ir juo žaviesies, arba tiesiog nekesi. Jeigu jis tau sukels neapykantą, galima tik pamanyti, kad tavo gyvenimo būdas, bei charakteris per minkšti tokiems dalykams. Kitu laikotarpiu tokį filmą turbūt net nerodytų kino teatruose. Juosta perpildyta nuogybėmis, žodžio "f*ck" atviru vartojimu, purvina kalba ir iškrypėlišku herojų elgesiu. Šį kartą režisieriai atsisakė nors menkiausių padorumo taisyklių. Manau dėka būtent šio žingsnio režisieriams taip akivaizdžiai pavyksta perteikti visą chaotišką filmo atmosferą. Visų pirma J.Statham'o vaidyba ganėtinai pavykusi. Jo dažnas grėsmingas žvilgsnis tiesiai į kamerą toks pat kietas kaip ir kituose jo vaidmenyse. Šis vyrukas sutvertas veiksmui. Neabejotinai šioje dalyje kur kas didesnė betvarkė negu pirmojoje. Viso filmo metu kamera pastoviai dreba. Tačiau net nereikia būti išmanėliu, kad suprasti, koks žioplas šis filmas techninės atlikimo pusės atžvilgiu. Bėgant laikui visas veiksmas pasidaro tokiu atsitiktiniu, kad galima pamanyti jog žiūri filmą sulipdytą iš atskirų kadrų, bei ištraukų. Galutinai, Crank 2: High Voltage - tai galvą raunanti beprotybė. Tikrai kine dažnai tokių vaizdų nepamatysi suveltų į vieną vietą. Sukurdami šį filmą režisieriai peržengė savo ribas. Filmas nereikalauja gylių pamąstymų ar samprotavimų. Nedaug kas šiais laikais kuria kažką tokio atviro, "purvino" ir pamišėliško. Belieka tik atsimėgauti visais šiais privalumais ir pasidžiaugti retos kategorijos darbu. Kas prasidėjo nuo išrautos iš krūtinės širdies, pasibaigė liepsnuojančiu viduriniu rankos pirštu rodančiu tiesiai į kamerą. Šis filmas - tai sumautas hardcore'as.

                            Mike Patton - Sweet Cream (Redux)
                            Spoileris:


                            Mike Patton - Chelios
                            Spoileris:




                            Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-06-24, 23:35.

                            Comment

                            • Mao
                              a.k.a. Lzq

                              • 2006 07 25
                              • 223

                              Star Trekas buvo nerealus. Kaip ir tikėjausi. xD Labai primena classic star trek filmus, kaip Wrath of Khan. Vien už tai 10 balų vertYju.
                              Paskutinis pakeitimas nuo Mao; 2009-06-06, 11:22.
                              I, GARLAND, WILL KNOCK YOU ALL DOWN!

                              Comment

                              • Silvestras
                                Rimtas forumo narys



                                • 2008 04 18
                                • 162


                                X-Men Origins: Wolverine

                                "Mutants, I don't hate them. They must be controlled."
                                Niekam nepaslaptis, kad vasarinio sezono blockbuster'iai kuriami dideliam pinigų užkalimui ar masiniam dėmesio pritraukimui, bet tikrai ne su viltimi laimėti Oskaro statulėlę, o filmo pagrindas nebūtinai turi susidėti iš stiprios aktorių vaidybos ir besiliejančių emocijų, bet būtinai turi būti brangūs specialieji efektai, svaiginantys sprogimai ar originalios veiksmo scenos. Bet šitas filmas ne tai, ką turėjau omenyje. Taip, tai ne vieną dešimtį miljonų kainuojantis blockbuster'is, kuris sutvertas šluoti kino teatrų scenas, bet be visų išvardytų dalykų kiekvienas filmas turi pasižymėti atitinkamu atidumo lygiu ir dėmesį pritraukiančia veikėjų plėtra. Oskarą laimėjęs režisisierius Gavin'as Hood'as (Tsotsi) mėgsta svaidytis pažadais. Dabar bent jau aišku, kad tokie filmai ne jo nosei. Arba tiesiog pirmas bandymas buvo nesėkmingas. Šiame filme veiksmo daugiau negu padorios vaidybos, o specialieji efektai kartais atrodo gana nenaturalūs, tad visas filmas pavirsta į tikrą mėsmalę. Ir tikrai galima pamanyti, kad scenarijaus trūkumą G.Hood'as bando kompensuoti daug kartų pasikartosiančiais sprogimais. Bet ką jau ką, bet mane jis tuo nepapirko. Jeigu kažkas tikrai iki šiol naiviai mano, kad būtent kokybiškai surežisuotas veiksmas, tai viskas, ką blockbuster'į ar komikso ekranizaciją padaro dėmesio vertu filmu, pabandykite bežiūrėdami X-Men Origins: Wolverine ištverti nesibaigiančius ir beprasmius Logan'o (H.Jackman) Ir V.Creed'o (L.Schreiber) bandymus nugalavyti vienas kitą. Iš esmės, jeigu tu nesi iš anksto susipažinęs su šiais komikso herojais, jie tau atrodys kaip tuščios vietos. Toks absurdas, pasibaigus X-Men'ų trilogijai, Holivudas nusprendė neatidėlioti į šalį rankų ir tęsti šio projekto ekranizaciją. Sukurė dalį skirta vienam vienintialiam veikėjui. Tai logiška, bet, kad viso filmo metu absoliučiai nieko įdomaus ir negirdėto apie jį nepapasakojo, tai jau kvaila. Du broliai-mutantai, Logan'as (Wolverine) ir Victor'as Creed'as (Sabretooth) gimė 19-ame amžiuje, Kanadoje, būdami dar vaikais šeimininio skandalo metu pabėgo iš namų. Net neparodė poros jų vaikystės scenų. Galėjo tai padaryti bent jau dėl formalumo. Dėl nepaaiškinamų priežaščių sulaukę 32-ų metų amžiaus jie nustojo bresti. Netgi nepaaiškinama kodėl jie filmo pradžioje vilkėjo Amerikos kariuomenės uniformą ir už ją kovojo visuose stambiuose šalies sūsidurimuose. Taigi, tik filmo pradžia, o jau tiek daug klaustukų. Karo metu įtakingas karo majoras Stryker'is ( D.Huston) du brolius pasikviečia į savo specualių gebėjimų būrį, su kuriuo jis keliauja aplink visą pasaulį ieškodamas itin reto metalo - adamantijaus. Per pirmas 10 minutes Ernis ir Skersadantis sutinka įspūdingų duomenų mutantų grupuotę. Ir vėl gi, niekas net nesustuoja paaiškinti, kodėl jie visiškai nenustebo, sutikdami mutantus, tokius kaip ir jie, nors niekada ankščiau savo gyvenimuose apie juos net negirdėjo. Apmaudžiausias dalykas tas, kad visi veidai į komandą ir bendrai į visą filmą, prikemšti vien tik dėl sumautos reklamos. Bet naudos iš to nulis. Wade'as Wilson'as (R.Reynolds), Frederick'as Duke'as (K.Durand) ir John'as Wraith'as (W.i.Am). Ar šie vardai nieko nepasako? Galėjo išvystyti tokią triukšmingą ir "komiksinę" istoriją, bet režisierius neapsakomai viską sušiko. Tiesą sakant tokia spalvinga ir įdomi Marvel herojų komanda pasirodo ko ne tik filmo pradžioje. Paskui belieka pasidžiaugti vos keliais epizodiniais pasirodymais. Niekaip negaliu patikėti, kad Gambitui (T.Kitsch) skyrė tiek mažai laiko. Nekalbėsiu tik už save dabar. Šis veikėjas buvo vienas laukiamiausiu visais X-Men sagos gerbėjais, kurį dar niekas ankščiau neišvidė ne vienoje dalyje. Šis herojus toks charizmatiškas ir pritraukiantis, kad neįmanoma nepykti ant režisierių už tai ką jie iš mūsų atėmė. Jis man net patrauklesnis už patį Logan'ą. Bet čia gal dėl to, kad Logan'ą jau daug kartų tekdavo matyti senesniuose dalyse, juo atsimėgauti, pamiršti ir dabar vėl prisiminti. Vien jau Gambito netektis šiam filmui yra neatliginamas minusas, o ką jau bekalbėti apie daugeriopas logines klaidas ir lėkštą veikėjų plėtrą. Juokingai pasidaro netgi. Filmas išskirtinai skirtas Ernio (Wolverine) gyvenimo atpasakojimui. Ir ką būtent intriguojančio mes apie jį sužinojome pažiūrėję šį filmą, ko nežinojome ankščiau? Turintis pakankamai charizmos būti pagrindiniu Oskarų įteikimų ceremonijos vedėju tiesioginiame eteryje H.Jackmanas galėjo pasidalyti savo laiku su kitais filme vaidinančiais "mutantais". Aišku aš mėgstu H.Jackman'o vaidybą ir su malonumu žiūriu jo naujus filmus, bet šiuo atveju gal ir persistengė. Jeigu filmas pagrindę apie veikėją, kurį jis suvaidino, tai nereiškia, kad nuolatus dėmesis turi būt skiriamas būtent jam ir visą žavesį turi gauti būtent jis. X-Men Origins: Wolverine - nepavykęs ir neįdomus filmas. Galbūt savo kvailumu ir pradžiugins nieko nenutuokiančius vaikėzus kino salėse, bet nieko rimčiau. Bent jau visi fantastiški specialieji kino efektai atsiligins visus į šią juostą sukrautus pinigus.



                                Paskutinis pakeitimas nuo Silvestras; 2009-06-24, 23:43.

                                Comment

                                Working...