Kokius žaidimus žaidžiate? (Pakomentuokite)

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Toky
    forumo idiotas
    • 2007 12 29
    • 17

    #16
    As zaidiu viena nuostabiausiu zaidimu kuriuos kada nors esu zaides. GTR2 yra tiesiog nezaidimas o realybe. Siame zaidime galite pasijusti tikru FIA GT lenktyniniku. Tik cia pilnai atkurti automobiliai ir ju komandos dalyvavusios 2003/2004 metu lenkynese. taip pat pilnai atkurtos trasos kiekvienas posukis, kiekvina duobele ar kalniukas. Viskas sukurta tiesiog idealiai. GTR2 jus ismokys vairuoti automobili taip kaip dar neivienas zaidimas to nepadare. Cia nesiaip kokia arkada kaip NFS serija cia yra svarbus tokie dalykai kaip trajektorijos, dylancios padangos ir kuras.
    rekomenduoju si geima kiekvienam megstanciam tokius zaidimus meskit tas kvailas arkadas ir pereikiti prie tikru simuliatoriu.
    Paziurekit ir viska suprasit: GTR2
    Paskutinis pakeitimas nuo Toky; 2008-01-01, 20:26.

    Comment

    • Suiram
      Narys
      • 2007 11 24
      • 85

      #17
      Daba zaidziu COD4 geras zaidas jau koki menesy nuo multiplayer nenulipu bet jau po biski atsibost pradeda taj galvoju ieskot ko nors kitko pvz kokio rpg ar dar ko nors gaila tik tai kad siais laikais zaidimu kurejai kuria zaidimus su nerealiomis grafikomis bet del to istorijos ir dar keli dalykai siaubingai nukencia pvz Crysis grafika stulbinanti bet atsibodo jau po pirmu 20 min gal cia todel kad visa grafika pas mane nuleista ant minimumo kad maziau striginetu taj vat jei norit zaist Crysis turekit zveriska kompa kad galetu pavezt grafika o seip taj nematau ten daugiau ko ypatingo

      Comment

      • slicKrox
        Catching some Zzzzs...




        • 2012 08 01
        • 2161

        #18


        SPORE -> futuristine evoliucijos kelione
        Žanras: Strategy (God Sim / Manage/Busin. / Real-time) / Arcade / RPG (Rogue/Action) / 3D
        Išleidimo data: 2008 vasaris/kovas
        Kurejas: Electronic Arts, MAXIS
        Trailers:
        Interview, Moby - Natural Blues, Coldplay - Clocs, Official page.


        O as verkiau, kad siu metu pradzioje isvis nerandu ka galeciau idomaus suzaisti, o pasirodo
        kaika ir praleides buvau, vasario ar kovo pradzioje iseinantis zaidimas. Visai nebloga
        zaidimo ideja, savotiska evoliucija tavo valdomu veikeju ir viso aplink supancio pasaulio, o
        galiausiai ir saules sistemos, o toliau gal jau ir visatos. Man asmeniskai kazkiek primena
        "Black & White".

        Labai futurustinis, juokingas ir grazus, o idomiausia, kad gali atradineti ir tirti taip graiziai
        pateiktus naujus pasaulius, bei stebet visatoje vikstancius keistus reiskinius. Gali
        suprojektuoti miestus, oro sistemas, biochemiją, geologiją, eksponatus, maisto tinklus,
        ginklus, erdvėlaivį - visa interaktyve visata. Belieka dekoti, kad legendiuniu "The Sims"
        kureju darbas atrodo tikrai viliojanciai...


        Paskutinis pakeitimas nuo slicKrox; 2008-01-20, 20:45.

        Comment

        • Raziel
          Mr. Reasonable


          • 2004 06 09
          • 194

          #19
          Šiuo metu švaistau laiką "Persona 3" (PS2) žaisdamas. Taip, tas pats, pagal kurį ir naujas anime eina daba ("Persona -trinity soul"). Anime dar tik porą serijų mačiau, tai spręst anksti, bet žaidimas tai man buvo didelis atradimas. Patinka man, kai žaidimuose būna šokiruojančių elementų, naujoviškas požiūris į senas žanro klišes, originalus įgyvendinimas ir puikus "art'as". "Persona 3" yra visko šito po truputį.

          Jei reiktų apibrėžt žaidimo žanrą, sakyčiau, "school life" simuliatorius + japoniškas konsolių RPG. Nors "Persona 3" atveju, manau, geriausia tiktų anime žanrai - school life/super power/romance... na, tas tradicinis derinukas, kurį pamatęs anime žiaukčiot pradedu, bet žaidime visa tai visai kitaip atrodo. Dėl dažnų anime intarpų ir siužeto klišių jaučiausi kaip "namie" - t.y. lyg žiūrėdamas anime.

          Kokie žaidimo elementai man leidžia teigti, kad "Persona 3" - geriausias japoniškas RPG? (taip, aš tai teigiu, jei kas nepatinka - "pick a number, get in line and kiss my ass" ) Štai kas: gana vidutiniška istorija su nuvalkiotais anime stereotipiniais personažais (taip, čia privalumas); banali j-pop muzika; suicidiniai elementai; nereikia "levelintis" - personų lygis daugiausia priklauso nuo socialinių santykių lygio (kiek draugų turi, kiek mergaičių užvertei... juokauju); "kawaii" mergaitės; laiko planavimas ir personų kūrimo įvairovė; pistoletai.

          Žodžiu, smagu... pušką prie smilkinio ir bam!

          Intro
          rewiev

          gameplay 1
          gameplay 2

          P.S. jei būtų originalus įgarsinimas, tai išvis kaifas, tiek daug pažįstamų įgarsintojų... tik makaronų tų jų nesuprasčiau :[
          "The interraction of the West and Japan will result not in a vulgarisation of Japan but rather in a Japanization of the West"
          Alexander Kojève, 1959

          FF sucks! Please, don't kill me

          Comment

          • Kuraji/Deimaru
            yare yare...
            • 2007 07 24
            • 28

            #20
            Uncharted: Drake's Fortune- all the way. Daugiau *drool* nei *play*.Vienas is geriausiu zaidimu grafikos aspektu.Gameplay tai Third Person Shooter ala Gears Of War ir Platformer ala Tomb Raider miksas. Labai lengvas toks, neapkrauna isimint jokiu ilgu combo & whatnot. Isimintini SFX ir grazi ambient muzika. Taip pat nestandartine istorija. Duodu A-
            Crisis Core: Final Fantasy VII (zaista JAP versija]- irgi kosmine grafika. Truksta tik vieno - truputeli daugiau Anti-aliasing. Isskyrus tai - pasaka. Galetu save drasiai vadint PS2 zaidu. Toliau, muzika. Sicia zaidas irgi spindi, nerandu zodziu. Kai kurios dainos yra istrauktos is FFVII: Last Order, kitos yra pirmojo FFVII OST remiksai. Viskas atlikta puikiai sitoj srity, bet svarbiausia, kad pagauta FFVII dvasia. Istorija - ストキクツクイエスススキカルメ. Taigi, moku japoniskai tiek kiek ir mano kaimynas [read:NEMOKA], todel cia kiek sudetingiau, bent jau del dialogu. Siaip jau pristatomi visi veikejai, kuriuos VII fanas noretu pamatyt [galejo daugiau Tifos parodyt T_T], parodomos kruvos nostalgisku vietoviu. Gameplay - random trumpi susiremimai, kurie irgi gan idomus, nors ner labai jau ka girti cia. Tiesiog..greitas sok-trenk-bek veiksmas. Tikrai nieko blogo, bet ir ne taip ispudinga kaip zaidimo Advent Children-ish cutscenes... nors Power Surge [Limit Break] atrodo kietai . Daug materiju viska paivairina, taipogi. Nereik pamirst ir Bosu - veza tos kovos. Baigiant duodu 9.3. Kai iseis ENG versija zaisiu antrakart :]

            Offtopic:*Gasp* fleimai! love those.Neatsiejami diskusiju apie videozaidimus palydovai :P
            Bass please.

            Comment

            • FainaruFantaji
              Cyber Snake

              • 2007 04 28
              • 579

              #21
              Autorius Kuraji/Deimaru
              Uncharted: Drake's Fortune- all the way. Daugiau *drool* nei *play*.Vienas is geriausiu zaidimu grafikos aspektu.Gameplay tai Third Person Shooter ala Gears Of War ir Platformer ala Tomb Raider miksas. Labai lengvas toks, neapkrauna isimint jokiu ilgu combo & whatnot. Isimintini SFX ir grazi ambient muzika. Taip pat nestandartine istorija. Duodu A-
              Crisis Core: Final Fantasy VII (zaista JAP versija]- irgi kosmine grafika. Truksta tik vieno - truputeli daugiau Anti-aliasing. Isskyrus tai - pasaka. Galetu save drasiai vadint PS2 zaidu. Toliau, muzika. Sicia zaidas irgi spindi, nerandu zodziu. Kai kurios dainos yra istrauktos is FFVII: Last Order, kitos yra pirmojo FFVII OST remiksai. Viskas atlikta puikiai sitoj srity, bet svarbiausia, kad pagauta FFVII dvasia. Istorija - ストキクツクイエスススキカルメ. Taigi, moku japoniskai tiek kiek ir mano kaimynas [read:NEMOKA], todel cia kiek sudetingiau, bent jau del dialogu. Siaip jau pristatomi visi veikejai, kuriuos VII fanas noretu pamatyt [galejo daugiau Tifos parodyt T_T], parodomos kruvos nostalgisku vietoviu. Gameplay - random trumpi susiremimai, kurie irgi gan idomus, nors ner labai jau ka girti cia. Tiesiog..greitas sok-trenk-bek veiksmas. Tikrai nieko blogo, bet ir ne taip ispudinga kaip zaidimo Advent Children-ish cutscenes... nors Power Surge [Limit Break] atrodo kietai . Daug materiju viska paivairina, taipogi. Nereik pamirst ir Bosu - veza tos kovos. Baigiant duodu 9.3. Kai iseis ENG versija zaisiu antrakart :]

              Offtopic:*Gasp* fleimai! love those.Neatsiejami diskusiju apie videozaidimus palydovai :P

              Crisis Core vertas 9.8/10 ir as toliau liksiu su sita nuomone
              [man ultra overload, sianakt sapnavau, kad isleido FFversusXIII ir as ji losiau *seilejasi*]
              OST man irgi nerealus tik, kad Takeharu Ishimoto kartais perdeda su gitarom, Nobuo darydavo kazkaip kitaip ir jam gaudavos gerai, bet kadangi Nobuo isejo teks susitaikyt, ar seip ar taip Ishimoto nera blogai as juo zaviuosi
              Grafika... Oh well~! Ar FF grafika galetu neduot i kiausus? FF visada pasizymejo grafika, kuriai neatsispirtu net astriausi kritikai, anti-aliasing`o FF geimu dazniausiai ir truksta, bet tai leidzia sukist i modelius daugiau polygon`u kas mano manymu yra geriau. Hehe nepavydziu del kalbos, nors as is cutscenes ~40% supratau... "Aerith:Kirei... Zack:Kao? Aerith:Hitomi.." visdar mirstu prisiminus sita vieta... Vienintelis dalykas del kurio as visdar nekenciu sito geimo, tai trauma kuria paliko galutine cutscene kur Zack`as mire. Na as jau kazikiek laiko pries CC zinojau, kad jis mirsta... Bet pamacius viska CGI formoj... ech... "Grasp your dream... "If you want to become a hero, you`ll have to grasp your dream."



              Working underground.

              Comment

              • FainaruFantaji
                Cyber Snake

                • 2007 04 28
                • 579

                #22
                Yeah, 120% pritariu, zaidimu su ultra-super-duper-mega-uber and so on realitiska grafika yra per daug. Zaidimu su tokia grafika kurimas kainuoja ganetinai nemazai, nors stambiom firmom uzgrobusiom rinka [eg. EA, Ubisoft..] visiskai tas pats. taciau ka jau diskutavom kitam forume tai tampa ganetinai nemaza problema. Kai 70% siuzeto nukopijuojami nuo Holivudo, o grafika ispudciama tiek, kad visokios Nvindia`os turi gamint plokstes su dx10 ir panasiai [aisku nieko pries sias vaisduskes neturiu, su 3D dirbant speju liuxiskas daiktas] gero zaidimo labai tiketis neverta. Bet kartais esu priversta susimastyti - nieko tokio ypatingai naujo ir nesurasi. Taip pat, kokie nors zombiai, ar prieso baze ar dar kas, gerieciai, blogieciai ir galbut kurnors imesta meiles istorija. Labai subalansuota geimu formule. Na kaip visada ikisiu geima apie, kuri zinau geriausiai. FF na... Irgi visada turejo ta paprasta "Good warriors saving the world from the bad guys + love story" taciau sita formule... Um ji kazkaip visada suveikdavo del sen ar ten pridedamu dalyku. Aisku as nukrypau nuo temos, nes mes snekejom apie grafika. Ka dar galiu pasakyt, kad be tos grafikos kartais butu neidomu. Jei sukurti zaidima vietoj ~2 metu truktu tik metus ar netgi pora menesiu maziau tai taptu neidomiu ir nerizikingu dalyku. Tad zaidimai tobules, grafikos keisis, gelezies gamintojai taip prastumines savo versla sekmingai, nes visada bus gamer`iu, kurie pirks, zais ir taip forever.
                Aisku mano galutine isvada tai, kad realistiskos grafikos reikia ieskoti lauke!
                [Apsnudus rasiau tai turbut visiskai nusisnekejau, my my sorry]...



                Working underground.

                Comment

                • SataNa
                  Mind Zone



                  • 2008 02 15
                  • 600

                  #23
                  patariu patvatyti The Suffering jei jums patinka siaubo geimai. Jis tox mistinis irgi nes labai sunku gaudytis ish kur ir kodel lenda monstrai jame Zhodzhiu ten yra istorija, bet kad ja suprastum tai reik praeiti pirma dali. Kuri tiesiog reikalauja kad ja praeitumet jei norit suvokti kas vyksta The Suffering: TIes that bind (antroji dalis). Ir man pakolkas jis vienas geriausiu siaubo geimu. Silent Hill 4 zhaidzhiau jis irgi tox zjb, bet negaliu dar vertinti SH4, nes tik nuejau iki kazhkokiu varteliu kur reikalauja kazhkokio zhetono imesti. Nu zhodzhiu... Parsisiuskit The Suffering ir The Suffering: Ties that bind ir pamatysit kox axujenai freakishkas geimas P.S. zhaidima zhaiskit pasileide ant viso garso ir vieni namuose visishkoje tamsoje
                  Kartoškė

                  Comment

                  • FainaruFantaji
                    Cyber Snake

                    • 2007 04 28
                    • 579

                    #24
                    Silent Hill baisiausias.
                    Isigilinus i sita zaidima galite tiketis labai ziauriu pasekmiu. Aisku viskas praeina, kai supranti jog tai tik zaidimas.
                    Taip pat tiems kuriuos greit apseda manijos nepatariu jo bandyti, nes greit isitrauks.
                    Silent Hill zaidimas, kuris sukelia spaudima, nes baisiausia yra tas ko nematote, Suffering niekas palyginus su SH. Ten galbut buvo bandymas isgasdinti garsu, bet pries SH Suffering tiesiog nublanksta.
                    Kadangi kiekviena SH dali esu perejus po 5 ir daugiau kartu tikrai zinau, kad ten idealiai sukeliama baime.
                    Jus einate per miskeli, jus zinote, kad jame nieko nera, jus 100% zinote, kad jame nieko nera, bet tie siaubingi garsai, kurie kasdieniame surmulyje nebutu baisus pasidaro 10 kartu baisesni.
                    Legendinis Silent Hill 2, kuri as tikrai laikau zaidimu zaidimu irgi stulbina. Gaunate laiska is jau tris metus mirusios zmonos, bet ar tai tikra? Ar tai kas tikra yra tikra? Kas iliuzija kas tiesa, o kas tik bandymas pabegti nuo saves.
                    Taip pat Silent Hill labai gerai perteikiamas perejimas is Dark world i normal world. Atrodo sia minute as dar stoviu cia kur viskas gerai, bet ne nepajuntu kaip ne dar minutei nepraejus as jau vaikstau kazkokiam kosmariskam pasauli.
                    Zodziu jei turit nervo ir tikrai norit baisaus zaidimo, tai zaiskit Silent Hill. Suffering tikrai to nesuteiks.



                    Working underground.

                    Comment

                    • slicKrox
                      Catching some Zzzzs...




                      • 2012 08 01
                      • 2161

                      #25
                      bioshock dar laukiau tuo metu, kai iki jo isleidimo dar buvo laukti apie sesis menesius. Is legendiniu systemshock (~1995)
                      kureju visada tikekis ka nors neiprasto. Zaidimo ideja, pati atmosfera ir zaidimo siuzeto pradzia tikrai intrigavo, bet suprast
                      iki siol negaliu kodel po 15% pereito zaidimo jis man taip pabodo, nors ir grafika ir DirectX10 efektai stebino labai, o
                      ir originolumu galejo pasizimet, bet tarpais viraujanti monotonija turbut ir atstume. Galejo gal labiau paivairint ta
                      povandenini pasauli. Labai meniskai atliktas zaidimas ir manau radus laisvo laiko reiketu ji pabaigti.

                      Beje, zaidimo garso takelis buvo tikrai neblogas momentais.. dainos kaip Empty Houses, o ypac God Bless The Child
                      maloniai suejo: http://www.youtube.com/watch?v=SSzpcxwSycM

                      BioShock - Little Sister - Concept Art
                      Paskutinis pakeitimas nuo slicKrox; 2008-02-22, 23:43.

                      Comment

                      • niekšas
                        forumo idiotas

                        • 2006 08 23
                        • 544

                        #26
                        Autorius Evil_of_Darknesz
                        Metal Gear Solid va cia geriausia stealth zaidimu serija IMHO. Splinter Cell neiistolo jam neprilygsta
                        Va cia tu teisus, Darknez'ai. MGS3 buvo tikras shedevras, deja man normaliai jo pazaist taip ir neteko, tik pas drauga bishki geiminau seniai seniai.... bet geimas nerealus. Vat isigijimas sito geimo man problema. sitiek metu ziurinejau bet rasti niekur neishejo. Aishku galima siustis bet su atsisiustais man visada problemos. tai neina tai neisirasho, tai nemoku padaryt kad isirashytu ir siaip geimus esu labiau linkes pirkt, o ne siustis, ypac gerus. visus savo megstamiausius geimus turiu originaliuose kompaktuose is parduotuves originalus pas mane ir splinter cell'ai ir visi mano mestami geimai kaip sudekis, dungeon siege, star wars kotor 2, venom (sena stealth saudykle, bet mano pamegtas geimas), Doom3, Test drive unlimited, Richard burns rally ir dar visokiu maziau populiariu kuriu nevardinsiu. Aishku paskaiciavus pas mane daugiau geimu samadielnuose kompaktuose persirashytu is draugu ir pan., visdelto cia lietuva. Bet tokiuose kompaktuose tik visoki san andreas, vice city ir pan shudas. Geimus kurie man patinka noriu tureti kokybishkus. Beto MGS ant pc yra tik MGS3 ir Substance, kiti visi lygtai ant ps. Splinter cell siuzetu MGS'ui niekaip neprilygsta, bet paciais stealt atributais ir galimybem kai kuriais atzvilgiais net lenkia MGS. Ir kamera splinter cell'e man irgi pasirode patogesne, ypac saudymo atvejais. Nors Cell'e trukumu irgi yra, kaip kad veikejas pagrindinis - Semas Fisheris bishki pacifistas. Man jo charakteris bishki kliuva. nors bendrai tai man jis patinka. Betkuriuo atveju mano valdomas jis turi shaudyti (galbut) niekuo detas moteris ir pan.
                        Paskutinis pakeitimas nuo zio; 2008-07-03, 10:48.

                        Comment

                        • FainaruFantaji
                          Cyber Snake

                          • 2007 04 28
                          • 579

                          #27
                          My, my, Heroes.
                          Taip teko lost visas dalis ir visos man vienaip ar kitaip patiko. IV buvo idomi truputi pakitusia sistema, bet daug jos nezaidziau, nes gan nuobodi, bet cia kogero kaltas pats serijos monotoniskumas. V dalis patiko tik is grafines puses, nors tiesa butu smagiau jei Heroes 3D pasaulelis butu daugiau spalvingas.
                          O va pirmos 3 dalys tai super. Heroes I pliekiau nemazai kol tam paciam kompakte tarp kitu 169 mini-geimu nesuradau Heroes II. Sita pliekiau labai ilgai, uzkretus buvau visa kiema, istisai rinkdavomes vieni pas kitus namuose ir losdavom jau ne nepamenu kiek man tada tebuvo... Asmeniskai man Heroes II isliko megstamiausia dalim, nes ten pasaulis buvo spalvingas ir tikrai rode pavyzdi koks tokio pobudzio zaidimas turi but. Va Heroes III neblogas, nors praktiskai be grafikos nieko daug nepakites nuo pirmtako. Jeigu buciau tokia sito geimo master`e kaip anksciau buvau tai mielai dar pazaisciau, bet kadangi idealizmas trukdo zaisti del malonumo, o laiko svaistyti per nauja ismokti viska negaliu teks sita nostalgija numalsint.



                          Working underground.

                          Comment

                          • Evil_of_Darknesz
                            Suicide is painless...

                            • 2006 04 09
                            • 998

                            #28
                            Parsisiunciau Ehrgeiz - God Bless the Ring nusivyliau nerealiai. Tikejausi paprastucio fighting game su FF VII char'ais (del ju tik ir tesisiunciau ) o ten tie FF VII beveik nieko nesiskiria nuo paprasto kovotojo, nei combo atliksi, nei slash'a paleisi - nieko... Kamera kraiposi i sonus, nepatogu, net nevisada pamatysi save, o priesininkas matosi kuo puikiausiai... Valdymas irgi grybas as suprantu, kad ten 3d bet negalejo padaryt kazko panasaus i tekken 3 daba nei i priesininka nusitaikysi, nei nuo jo pabegsi ir nieko negali padaryt... KRC bendrai sitas zaidimas sudas, ji truputeli gelbeja FF VII char'ai Tifa (fifa ) ir Cloud'as, o Sephiroth tikriausiai pats silpniausias char'as tame zaidime, o turetu but atvirksciai

                            Comment

                            • slicKrox
                              Catching some Zzzzs...




                              • 2012 08 01
                              • 2161

                              #29


                              The Bourne Conspiracy - Lietuvoje?

                              Kas liečia žaidimo tai man nei šilta nei šalta, nes seniausiai jau yra viskas parodyta filmų eigoje, bet kažkaip nelabai man patinko, ką pamačiau reklaminiam žaidimo anonse, kuriame Lietuva man atrodo vaizduojama kaip nusikalstamumo centras ar teroristų buveinė. Suprantu jei būtų vaizduojami SSSR laikai, bet sprendžiant pagal mašinas, tai laikas dabartinis... Dalis vaizduojamo senamiesčio ir senos architektūros gal ir tiktu kaikuriems Sostinės prospektams.

                              Trailer:
                              http://www.gametrailers.com/player/33035.html

                              Comment

                              • slicKrox
                                Catching some Zzzzs...




                                • 2012 08 01
                                • 2161

                                #30
                                Nustebau kai radau kai ką sau pažaist... ir spėjau labai greitai pamilt šį Codemasters
                                žaidimą, nes lenktinių simuliatorius pakankamai neblogas gavosi, o ypač viraujanti fizika.
                                Labai panašus į "TOCA", o tai labai džiugina. Žaist Global On-Line tikras smagumėlis...
                                Nuo tos dienos kai pasirodė demo versija, vakarais visada rasdavau laiko, kad nors pora
                                etapų pravažiuot. Aišku visada atsiranda koks vaikas, kuris atsitrenks ir sudaužis tave į
                                skutelius, bet tarp viso pasaulio žaidėjų yra rimtai žaidžiančių, ypaš iš italų ir vokiečių.
                                Po tokių popsinių žaidimų kaip NFS, šis tikras gardumėlis tokios serijos lenktynių
                                mėgėjams. Iš trasos gali išskristi užvaziavęs vien ant nedidelės mašinos nuolaužos ar
                                detalės....

                                Beje, žaidimas pavadinimu: Race Driver Grid, kurio pilna versija oficialiai pasirodis
                                po dviejų (gal trijų) savaičių.

                                Paskutinis pakeitimas nuo slicKrox; 2008-05-17, 16:43.

                                Comment

                                Working...