Kokius žaidimus žaidžiate? (Pakomentuokite)

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • slicKrox
    Catching some Zzzzs...




    • 2012 08 01
    • 2161

    Autorius OpHiEll
    esu siaubo žaidimų gerbėjas tai gal ir idomu būtu išbandyt, bet kita vertus tai kad jame nėra ginklų tai man jau nelabai patinka.Todėl ir skiriu pirmėnybę tokiems žaidimams kaip Dead Space ir F.E.A.R
    Tame ir cinkelis šio žaidimo, nes visiškai kitoks prieš tai mažai matytas žaidimo stilius, kuris leidžia pajusti nepatirtus pojūčius. Juk neveltui metų atmosferos ir siaubo žaidimas.

    Comment

    • Nolikita

      Nu vo , ir aš šioje srityje galiu pasisakyti . Tai vot , lošiu jau ketvirti metai WoW ir kažkaip nenusibosta , ką vos ne labiausiai myliu , tai grafiką .

      Comment

      • OpHiEll
        Rimtas forumo narys

        • 2009 11 29
        • 123

        Autorius IVXXX
        Ir tu vadiniesi siaubo zaidimu "gerbeju"? Gal tiesiog shooter'iu/violence gerbejas? Nes ten siaubo minimumas ir tai, tik momentinis.


        Tokia reakcija isgauti yra siaubo zaidimo tikslas.

        Na nesutinku kad minimumas pirmas f.e.a.r tikrai buvo neblogas tik antras mane nuvylė o dėl dead space tai man labai patiko ir itampos ten tikrai buvo ir tai nėra tesiog shooter and Violence žaidimas...Žinoma jeigu tu žaidi tokį žaidimą diena su nedideliu garsu tai bet koks siaubo efektas išblės, jug siaubo žaidimai ne tik vaizdais bet ir savo klaikiais sondtrackais ir garsu efektais nedgi labiau ivaro baimės negu kad vaizdais.Reiškias tokius žaidimus jeigu nori pajusti pilna siaubo efekta turi žaist naktį ,su ausinėm ir žinoma vienas be jokiu komentatorių tada tau nepasirodis kad siaubo efekto per mažai

        Tame ir cinkelis šio žaidimo, nes visiškai kitoks prieš tai mažai matytas žaidimo stilius, kuris leidžia pajusti nepatirtus pojūčius. Juk neveltui metų atmosferos ir siaubo žaidimas.
        Aš nesakau kad tai blogas žaidimas, bet tas faktas kad žmogus negali apsiginti šitame žaidime tai nelabai itikina, žmogaus prigimtis to neleidžia ypač jeigu gresia mirtis pvz. Silent hill jug irgi neturi didelio ginklo pasirinkimo bet kažkuo vistiek gali apsiginti, o čia jeigu nespėsi pasislėpt tai tu mires. Čia truputi ir yra kūrėjų klaida jie sukūrė tik baime o galimybės apsiginti nelabai kitaip tariant jautiesi helpless ir tai truputi erzina.Nu ir dar gal minusas man butų šitame žaidime, bent jau iš matytu vaizdu kad aplinka nelabai keičiasi mėgstu idomią aplinka kuri keičiasi šiuo atvėju man dėl to ir patinka f.e.a.r ir dead space tau neatsibosta nes aplinka keičiasi...

        Ps. kas dėl paties žaidimo tai aš neabėjoju kad jis baisus ir užima topinę vietą pagal baimės pojučius.
        Paskutinis pakeitimas nuo Airiz; 2011-02-24, 19:40. Priežastis: VIOLENCE is not for you


        Big things have small beginnings


        There is no such thing as a perfect, but that doesn't mean we can not try to achieve perfection ...

        Comment

        • chibi_nemiga
          Rimtas forumo narys

          • 2008 08 01
          • 117

          Na, kadangi užėjo diskusija apie siaubo žanro žaidimus, tai aš pati tik neseniai nutariau, kad reik ir pačiai pabandyt, bo visąlaik stebėt mėgdavau. Taigi, pradėjau nuo Silent Hill 1, tada Penumbra, o dabar SH 2 daly lakstau... Imuos visąlaik tik vieno žadimo, bet su mano tempais, tai tikriausiai nelabai greit imsiuos kažko kito .:] o paties SH komentuot manau ir taip nereikia, tik stebiuos, kaip jisai sugebėjo mano fantaziją ir įkvėpimą sugrąžint. O.o

          Comment

          • Kastetas
            regular everyday guy

            • 2009 12 04
            • 341

            Zaidziu viena is geraiusiu kariniu simuliatoriu.... CS,COD,Medal of honor and Battlefield is for ababys compared to this game.

            Paskutinis pakeitimas nuo Airiz; 2011-02-24, 19:38. Priežastis: BATTLEFIELD. Sure, a strong grammar not for the masses

            Comment

            • slicKrox
              Catching some Zzzzs...




              • 2012 08 01
              • 2161

              Autorius OpHiEll
              Aš nesakau kad tai blogas žaidimas, bet tas faktas kad žmogus negali apsiginti šitame žaidime tai nelabai itikina, žmogaus prigimtis to neleidžia ypač jeigu gresia mirtis pvz. Silent hill jug irgi neturi didelio ginklo pasirinkimo bet kažkuo vistiek gali apsiginti, o čia jeigu nespėsi pasislėpt tai tu mires. Čia truputi ir yra kūrėjų klaida jie sukūrė tik baime o galimybės apsiginti nelabai kitaip tariant jautiesi helpless ir tai truputi erzina.Nu ir dar gal minusas man butų šitame žaidime, bent jau iš matytu vaizdu kad aplinka nelabai keičiasi mėgstu idomią aplinka kuri keičiasi šiuo atvėju man dėl to ir patinka f.e.a.r ir dead space tau neatsibosta nes aplinka keičiasi...
              Na... žinoma, ne išimtis ir tai. Tokioje panikos ir baimės situacijoje žmogaus prigimtis tau taipogi lieptų sprukti ar slėptis kuo greičiau nuo pamatyto. Tas ir buvo labai natūraliai atskleista, o ne griebtasi tradicinio tokio žanro žaidimų priemonių.

              Comment

              • IVXXX
                Let's do a barrel roll!
                • 2008 03 07
                • 8

                Autorius OpHiEll
                Na nesutinku kad minimumas pirmas f.e.a.r tikrai buvo neblogas tik antras mane nuvylė o dėl dead space tai man labai patiko ir itampos ten tikrai buvo ir tai nėra tesiog shooter and violance žaidimas...
                Kas ten be keliu(per visa zaidima) almos pasirodymu buvo baisaus..? Dead Space beveik taspats, tik brutaliau. Visa ta itampa delto, kad nenori buti uzmuztas ar uzpultas is pasalu, ne delto, kad baisu. Na nebent bijai praktiskai visko...

                Autorius OpHiEll
                ...jug siaubo žaidimai ne tik vaizdais bet ir savo klaikiais sondtrackais ir garsu efektais nedgi labiau ivaro baimės negu kad vaizdais.Reiškias tokius žaidimus jeigu nori pajusti pilna siaubo efekta turi žaist naktį ,su ausinėm ir žinoma vienas...
                Katik apibudinai Amenesia zaidima ir kaip geriausia ji zaist. FEAR/Dead Space sitoje srityje net is tolo neprilygsta.

                Aš nesakau kad tai blogas žaidimas, bet tas faktas kad žmogus negali apsiginti šitame žaidime tai nelabai itikina, žmogaus prigimtis to neleidžia ypač jeigu gresia mirtis pvz.
                Taves iesko uz tave pati stipresnis ir greitesnis monstras, tau pirma ideja kyla griebti pagali ir ji atakuoti? Iprasto zmogaus instinktas/noras isgyventi lieptu begti ar sleptis. Taigi nekalbek apie neitikimuma...

                Silent hill jug irgi neturi didelio ginklo pasirinkimo bet kažkuo vistiek gali apsiginti, o čia jeigu nespėsi pasislėpt tai tu mires.
                Galimybe apsiginti = saugumas = ne siaubas/pigus siaubas

                Čia truputi ir yra kūrėjų klaida jie sukūrė tik baime o galimybės apsiginti nelabai kitaip tariant jautiesi helpless ir tai truputi erzina.
                Jokia klaida, tai sveikintinas dalykas, nes tai zingsnis link tikro siaubo. Kaip jau minejau: Galimybe apsiginti = saugumas = ne siaubas/pigus siaubas
                Paskutinis pakeitimas nuo IVXXX; 2011-01-14, 00:28.
                I want to go on a date! We'll play MMORPGs all night long! And then I want you to confess your love to me by saying 'let's grind together, baby!

                Comment

                • Kanda
                  Rašytojas

                  • 2010 09 25
                  • 236

                  Zaidimas be dideles prasmes ;D Tiesiog idomiai galima zudyti - kai gauni lieva pazymi... ;///// Idomios transformacijos pgr. veikejo ;D


                  http://www.youtube.com/watch?v=JvsUkUaJjYs&ob=av3el Trailer

                  Losiau 2009 metu versija - kazkodel atrodo geriausia ;D
                  DA , tumblr :P

                  Comment

                  • IVXXX
                    Let's do a barrel roll!
                    • 2008 03 07
                    • 8

                    Isleista Quartett! VN(Comedy, Musical Themes, Slice of Life), siustis is cia: http://kureha.no-ip.org/k1/index.php?topic=731.0



                    I want to go on a date! We'll play MMORPGs all night long! And then I want you to confess your love to me by saying 'let's grind together, baby!

                    Comment

                    • Horkis
                      Kritikuosiu žiauriai


                      • 2005 12 23
                      • 637

                      WHAaaaaaaaaa pagaliau isejooooo.... pirmas suzevejuo ziauriai.... reiks ziuret kaip bus antra dalis.... tikiuos kazko epic XD



                      Comment

                      • OpHiEll
                        Rimtas forumo narys

                        • 2009 11 29
                        • 123

                        Autorius Horkis
                        WHAaaaaaaaaa pagaliau isejooooo.... pirmas suzevejuo ziauriai.... reiks ziuret kaip bus antra dalis.... tikiuos kazko epic XD

                        Laukiau jo pasirodant, kai nuotaika pagerės reiks ji atsisiust pažaist...


                        Big things have small beginnings


                        There is no such thing as a perfect, but that doesn't mean we can not try to achieve perfection ...

                        Comment

                        • Edvinukas
                          Kolekcionierius
                          • 2009 11 02
                          • 105

                          As tai paskutiniu metu nemokama interneto saudykle combat arms zaidziu linksma smagu ir daug draugu gali susirasti

                          Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

                          Comment

                          • Bardakas
                            Žmogus Ne





                            • 2005 09 22
                            • 1462

                            Knytt Stories


                            Knytt Stories

                            Knytt Stories, tai paprastas freeware žaidimas, kuris iš pirmo žvilgsnio dėmesio neatkreiptų tuos kurie žaidimus žaidžia dėl geros grafikos, veiksmo, sprogimų ir kitokių naujausių technologijų perpildytų žaidimų. Knytt Stories taipogi dažniausia neturi geros ir išvystytos siužetinės linijos, ką jau kalbėt, kad geriausiu atveju gausit dialogų balionus sutinkant kitus personažus. Taigi, kas galėtų būt čia tokio ypatingo, kad užkabintų eilinį žaidėją? Ogi nuotykis.

                            Tai lengvas nuotykių žaidimas be ribų. Valdai mažą mergaitę Juni, kuri turi surasti savo kelionės pabaigą, keliaujant per pilną pavojų pasaulį, randant įvairiausius patobulinimus, kuriuos Juni pritaiko pasiekiant naujas vietas kurių negalėjo pradžioje. Kelyje pasitaiko įvairiausio tipo priešiškai nusiteikusių monstriukų ir net monstrų, trukdančių mergaitei toliau judėt, tenka tik pasitelkt savo gerus judėjimo sugebėjimus, nes Juni taikus padaras ir nemuša net monstriukų.

                            Žaidimas labai priklauso nuo to kas kūrė jam map'ą, pradžioje perėjęs visus oficialius kūrėjo (Nifflas') mapus maniau, kad nieko gero fanai nesukuria (kurių darbų šiam žaidimui yra begalės), tačiau klydau ir tikrai tenka pripažint, kad kai kurie fanų sukurti nuotykiai šiam žaidimui pralenkė net oficialus autoriaus mapus. Tikslas čia iš esmės visada vienodas - turi surast kelionės galą, o tai padaryti ne taip paprasta kaip atrodo, tenka pasitelkt reakcija ir skaičiavimą, o kai kur tik laimę. Priešai, kurių negali niekaip sužeist tokie įvairūs ir jų begalės, kad tik su laiku žaisdamas supranti kuris iš jų kaip veikia ir kaip nuo jo apsisaugot. Dažnai tenka pasinaudot papildomo galiom kurias randi kelyje, kad galėtum praeiti kliūtis. O gale, priklausomai nuo to kaip autorius sukūręs map'ą, gauni dažniausiai išvadą kaip pasibaigė Juni nuotykis. Būna, kad kai kurie kūrėjai sukuria kelias galimas pabaigas žaidimui, kas labai smagu. Dažnai tos pabaigos gali būt paslėptos kurias atskleisti gali suradęs atitinkamus raktus ar perėjęs slaptus praėjimus. Kitaip tariant čia autorių fantazijai nėra ribų, juolab, kad kai kurie fanai savo tekstūrų pakus įsideda, muzikos takelius ar net sukuria savus monstrus.

                            (Daugiau į oficialus maps'us taikoma)
                            Ką galima stipriai pagirt šiame žaidime, tai atmosferą ir garsą. Nifflas' puikiai sukūrė aplinkas šiam žaidimui, kai kurios niūros ir nejaukios, tamsios, baisios, bet dažniausiai pasitaiko (kas mane turbūt iškart užkabino) tai švelnių tonų pilnos medžių ir šviesos teritorijos, kurios žinoma taip neveiktų mielai jei ne puikus garso takelis kurį sukūrė toksai chip-tunes atlikėjas Nurykabe. Jo muzika puikia atitinka tos vietovės kurioje esi nuotaiką, jei tai požemiai, jausit, kad esate požemiuose, jei tai laukai su medžiais ir paukštukais - gros švelnūs muzikos tonai.
                            Teko pastebėti, kad kai kurie fanai eina labai panašia linkme kuriant muziką šiam žaidimui, tad dažniausiai geresnių kūrėjų maps'uose atrandamas labai panašus muzikos stilius kaip pas Nurykabe, kas labai puiku. Žinoma yra tokių nurautų lygių kaip "Don't eat the mushroom", kur viso žaidimo metu tau groja Haddaway - What is love, o pačiam lygyje tenka pasukt galvą kaip jį išeit, nes įvairiausi gliukai vyksta.

                            Reziumė:
                            Knytt Stories yra tikrai žavus, paprastas, bet labai kabinantis žaidimas, kuris dažniausiai nuramina nervus (nebent žaistumėte visą laiką ant 'hard' ir tik sunkiausius mapus). Pats žaidimą turiu kompiuteryje gal pusmetį ir buvo vienu metu mintis, kad trinsiu lauk, nes netikėjau, kad fanų pakurti lygiai yra kažko verti, žinoma labai klydau. Žinoma nuoseklios istorijos čia nerasite, kiekviena istorija yra skirtinga, bet tai nėra blogai mano nuomone, žaidimas orientuotas būtent į arkadą, tai reiškia, kad teks daug šokinėt, bėgiot iš vienos vietos į kitą, neretai teks grįžt atgal, kad pareitumėte vieną ar kitą vietą. Esu žaidęs lygių kuriuos kūrėjai padaro ant tiek didelius, kad nesunkiai pasiklysti ir tenka daug kartų pasukt galvą kur kaip eiti ir ko ieškot reikėtų. Dažniausiai iškylantis minusai, kad kaip kur žaidimas susibugina dėl prastai sudėtų tekstūrų, ko pasekoje gali iškristi iš lygio ribų ar ne laiku ir ne vietoj pereit žaidimą, dėl ko susigadini malonumą išviso pabaigt lygį. Taip pat po kurio laiko gali atsibosti senos, dažnai naudojamos tekstūros ir gan paprastai (ar per sudėtingai) sudėliotios kliūtys, tačiau šie minusai daugiau priklauso nuo pačių lygių kūrėjų.
                            Pradedantiesiems patarčiau pažaist Nifflas' sukurtus lygius, o tik po to bandyt pereit prie fanų kurtų, nes dažnai pasitaiko, kad fanų lygiai gerokai sudėtingesni nei oficialūs ir tai gali suerzint pirmą kartą žaidžiančius. Juolabiau, akd Nifflas beveik visuose savo mapuose duoda pasirinkt Normal arba Hard sunkumo lygius. Taigi, paskaičiuoju savo įvertinimus.

                            Įvertinimas:

                            Siužetas - ~5 (priklauso nuo autorių, bet dažniausiai nieko mandro nerandama)
                            Grafika - 8
                            Garsas - 9
                            Gameplay - 9

                            įvertinimai surašyti atitinkamai pagal tokio tipo žaidimus, kadangi tai ir buvo lygiuojamasi į retro žaidimų stilių.

                            Screenshotai:


                            Garso takelis:


                            Oficialus tinklapis kuriame rasite žaidimą, forumą su nuorodomis ir kitą informaciją:
                            http://nifflas.ni2.se/?page=Knytt+Stories
                            Nurykabe Last.fm puslapis:
                            http://www.last.fm/music/Nurykabe
                            Maybe on Earth, Maybe in the Future
                            sigpic
                            Kurokawa idėjinis lyderis
                            Lėtai keičiu slaptažodžius

                            Comment

                            • Horkis
                              Kritikuosiu žiauriai


                              • 2005 12 23
                              • 637

                              Kad jau esi gerbejas tokio tipo zaidimeliu Bardakai pasideomek ir situo ... atrodo kinda interesting


                              Comment

                              • IVXXX
                                Let's do a barrel roll!
                                • 2008 03 07
                                • 8

                                Autorius Bardakas
                                Daug skaitymo...
                                Gal reiktu i apzvalgas perkelt?
                                I want to go on a date! We'll play MMORPGs all night long! And then I want you to confess your love to me by saying 'let's grind together, baby!

                                Comment

                                Working...