Kokius žaidimus žaidžiate? (Pakomentuokite)

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Squalleh
    .MØNSOON.



    • 2009 01 12
    • 1892

    absurdas, jeigu norėsi DOTos, PM - duosiu invite.
    Kas liečia DmC - šiandien planuoju jau pabaigt ji, tai arčiau vakaro gal ir aprašysiu.

    Comment

    • Squalleh
      .MØNSOON.



      • 2009 01 12
      • 1892





      DmC Devil May Cry

      Grafika bei dizainas. Jeigu trumpai - 50/50. Aišku, pati grafika yra gera, daugiau apie ją pasakyt negaliu. Buvau nustebęs, jog mano kompas tempė žaidimą beveik ant maksimumo, tad optimizuotas jis labai gerai. Dabar dizainas.. Na, pasikeitusį Dante nespyrė dar tik aklas tikriausiai, bet su juo kaip pasirodo problemų neturėjau išvis. Jam tinka. Jį gadina kai kas kita, prie ko mes prieisim vėliau. Iš visų veikėjų, būtent iš dizaino pusės man nepatiko Kat. Ji tiesiog negraži. Na rimtai - jos smakras yra vos ne tokio pat dydžio kaip ir jos veidas. Arba čia reikia spardyt 3D modelerius, ar ką - nežinau. Kas liečia Limbo - pasaulis gražus. Kas liečia efektus - ne viskas gražu. Kartais per daug bloom'o, ar dar kokio nors efekto, bet kas kniso labiausiai - tekstas. KAM jis? Jis atrodo tiesiog juokingai, o kartais toks jausmas kad tai kažkoks trailer'is o ne žaidimas.

      Muzika ir garsas. Čia irgi per puse. Viskas iš Combichrist - nuostabu. Viskas iš Noisia - sudegint. Vienintelė vieta kur aš mačiau Noisia ir apskritai dubstepą - klubo lygis. Ten tiko. Visur kitur - ne. Aš netgi neatsimenu nieko išskyrus Combichrist'o dainų. Kas pasakė, jog dubstepas bus geriau negu, tarkim, choras su industrial kaip DMC3? O ar neįvairino dėl to, kad nemadinga?

      Veikėjai. Niekas nepalieka įspūdžio. Niekas nestebina. Niekuo netiki. Visi nuobodūs bei kartoniniai.
      Dante - kaip ir minėjau šioje gijoje, užsispyręs paauglys, bandantis kažką visiems įrodyti, bet nieko taip ir nepasiekiantis. Visas toks nepriklausomas ir kietas, bet kai jam sako eiti - jis eina; kai jam sako nužudyt kažką - jis nužudo; kai jam sako sustot - jis sustoja. Vienintelis sprendimas kurį jis padarė pats - grižo pas Kat ir Vergilą kai juos užpuolė. Bet ten buvo ant tiek akivaizdus pasirinkimas, kad netgi jo galima neužskaityti. Jis ant tiek nepilnas kaip veikėjas, kad netgi Vergil sako kad, "Tu gi pats minėjai, kad tau ant visų padėt. Kas atsitiko?" Tame ir esmė - nieko. Jam tiesiog pasakė "nedėt" jis ir nustojo. Tfu.

      Vergil. Vienintelis veikėjas kuris mane nustebino. Nustebau ant kiek jis bejėgis ir pasalus. Atsiminkime - ar DMC3 reikėjo kada nors gelbėti Vergilą? Ar jis kam nors išskyrus Dante bent davė šansą prie savęs prisiliest? Ne. Here - he's a fucking sissy. Jis nekovoja, jis šaudo į nugarą, jį reikia gelbėti - jis absoliučiai bevertis. Tai kada jis pereina į "blogą" pusę atrodo išvis ant tiek nuspėjama, ant tiek nerealu ir ant tiek tiesiog įspausta į žaidimą kad aš net nežinau. Tiesiog vat stovi jie, reiškias, ir Vergil kaip atsimena - ogi aš blogietis! Dante, let's fiiiight~
      Ne, ne, ne ir dar karta ne.

      Kat. Čia yra šio setting'o Lady. Ir nereikia to neigti - kostiumai panašūs, šukuosena panaši, praeitis panaši ir jos vaidmuo yra taipogi panašūs. Išskyrus tai - jos smakras yra kažkas ne iš šio pasaulio and devil indeed cried after seeing it. Kaip veikėjas ji pradeda kažkur plėstis prieš antrą bosą, kai pasakoja apie save, bet tai paskui pradingsta ir kaip veikėjas ji taip ir pasilieka toj pradinėj stadijoj. Ji nieko nesako, ir neauga, tai kodėl mums ji turi buti svarbi?

      Mundus. I'm a big bad demon. Boo. Nieko įdomaus.

      Sparda. Jis nei rodomas ir apie jį nieko nėra žinoma. BET. Yra sakoma kodėl jis išdavė Mundusą. Dėl meilės. Ninja Theory - nusišaukit prašau.

      Gameplay. Iš vienos pusės per daug supaprastintas, iš kitos - virto į makalynę.
      Kur supaprastintas? Na pradėkim nuo to, kad dabar žaidime nėra lock-on funkcijos. Dante pats sprendžia ką jam atakuoti. Ir ne, tai neveikia taip, kaip turi. Kombinacijos per daug lengvos ir noras mokytis naujas atkrenta, kai žaidimas pereina save su vienu kombo ir tiesiog pilsto SSS rankus visur. Einam toliau - žaidime yra 5 bosai. Ir nugalimi jie 2 metodais, tad 2 kartus darom beveik tą patį, kol butybės nemirs. Tik su Vergilu kažkur tai atsimenu, kad žaidžiu DMC, o ne kažka kito. Kaip tai? Nejaugi ta kova yra gera? Taip. Kodėl? NES JI PILNAI YRA NURAUTA IŠ DMC3, ŠTAI KODĖL. Jėzau, netgi jo judesiai tie patys. Toks jausmas kad jie net nesistengė.
      Kodėl makalynė? Kaip buvo anksčiau? 1 mygtukas - ataka kardu, 1 mygtukas - ataka pistoletais, 1 mygtukas - specialus (DMC3 - stiliaus judesys; DMC4 - ranka). Kaip yra dabar? 2 mygtukai kardas, 1 mygtukas - pistoletai. Kam? Kam tai? Viskas dėl to, kad Dante dabar nešioja visus ginklus su savim ir gali keistis tarp jų bet kada. Atrodo faina ant poperiaus - bet iš tiesų yra tiesiog makalynė. Norint naudoti angelų ar demonų ginklus - reikia laikyti kairės ar dešinės shift'ą (žaidžiau su kontroleriu) ir atakuoti. Dėl to prieinam vėl prie klausimo - kam reikėjo išimt lock-on? Vis vien reikia laikyti shiftą, tai kam ji nuimt? Visa žaidima darėsi įspūdis kad žaidžiu God of War, o ne Devil May Cry. Graudu.

      Siužetas. Man patiko bendra ideja, kad yra du pasauliai, ir kad jie egzistuoja tarpusavyje. Man patiko kad tai surišo su mūsų laikais daugiau, negu praeiti žaidimai. Visa kita nepaaiškina. Tarkim apie Limbo nieko nesakoma. Kaip jis veikia, ar turi kažkokių ypatingumu, nieko. Tarkim, kodėl link galo, Kat negalėjo nupiešt ant grindų portalo, ateit į Limbo ir pabėgt kartu su broliais, kai ją pagavo? Kas sakė kad tai neįmanoma? Visur neaiškumas, neužbaigtumas ir paradoksai. Veikėjai statiški bei kartoniniai - arba blogi, arba geri. Nėra pilkos, tarp juodos ir baltos spalvų. Absoliučiai.

      Bendras. Už gražią grafiką, už Limbo, už Combichrist ir kartais linksmas kovas - 4/10. Ir beje, ar tik aš nesuprantu kodėl žaidimas vadinasi būtent DmC Devil May Cry? I mean, it's like.. Devil may Cry Devil May Cry. Which.. makes no fucking sense. Iš kitos pusės.. dauguma dalykų čia doesn't make any sense.
      Paskutinis pakeitimas nuo Squalleh; 2013-01-30, 18:33. Priežastis: ačiū Draconica, grammar is saved~

      Comment

      • Draconica

        Squall, gramatiką ištaisyk, vaizdas nekoks.

        Atsakant į aprašymą. Po tokios reziumė taip ir džiaugiuosi, kad nemėgstu DMC, kvailesnio veikėjo už Dantę nesu mačiusi (mano akivaizdi neapykanta jam liks nenugalėta amžinai). Kaip jie tokį jį sugalvojo - nesuprantu. Kaip matau ir su šia dalimi jie jo "nepagerino", nors tikėjausi.

        Comment

        • Absurdëh
          AZ Fairy


          • 2011 03 21
          • 524

          ačiū už DmC aprašymą, atsidėkodamas trumpai pakomentuosiu, nors iš tikro su viskuo sutinku.

          Spoileris:
          Kat. Ji tiesiog negraži. Na rimtai - jos smakras yra vos ne tokio pat dydžio kaip ir jos veidas. Arba čia reikia spardyt 3D modelerius, ar ką - nežinau.
          na aš į tokius dalykus tikrai neatkreipiu dėmesio, tiesiog pats nepiešėjas. Nuo seniai žinau tik ,kad kuriant žaidimus etc. veikėjo judesiai užfiksuojami ir ta informacija naudojma, 3D modeliui animuoti. (3D motion capture) Tada gal tikrai gali spardyt 3D modeliuotoją.

          bet kas kniso labiausiai - tekstas. KAM jis? Jis atrodo tiesiog juokingai
          +1 Nereiklaingas stilistinis elementas, o atrodo jis tikrai labai pigiai.

          Vienintelė vieta kur aš mačiau Noisia ir apskritai dubstepą - klubo lygis.
          Dėl muzikos nesiginčijų nevisai mano skonis, bet 13 misija man buvo tragedija =.= Jausmas lyg žiurėčiau neskoninga dance klipą su panaudotais visais įmanomais trapcode pluginais. Kas toliau? Tron style! “Round 2... fight“ ???? ~.~ Ka čia vyksta po velniais D:
          Gerai žaidimas labai stengias būt originaliu ir yra tikrai idomių idėjų.
          Galima išvada: gal aš jau daraus per senas tam...

          Veikėjai. Niekas nepalieka įspūdžio. Niekas nestebina. Niekuo netiki. Visi nuobodūs bei kartoniniai.
          Na serijų mėgėjam (ir o taip išdrysiu save ten prisirašyt, nors mano tikra pozicija gan keista) čia blogiausias dalykas ,yra tas kad jie turi kaip ir pamiršt viską ką žinojo apie originalius žaidimus. Mes norim sužinot kažką naują apie mėgstamus veikėjus ir istoriją tra-lia-lia... Vizualinė pusė/gameplay?.. tik pusė malonumo. Dabar mes žaidžiam kažkokį DmC kuris yra visai atskiras žaidimas (nauja serija?), sunku pasakyt ar turėtumem juos dabar kažkaip lygint, daugkas šitoj istorijoj tiesiog melagystės kažkokios. Nauja charakterizacija gal ir viską sugadina , bet čia mes tiesiog esam per dideli mazochistai. Gal seniai seniai dantė/vergil etc iš tikro buvo toks, gal jie supanašės į tą ką mes jau pažystam.
          O bet pala (paranoid mode on) visų tų įvykių nebuvo, čia kažkokia alternatyvi praeitis. Capcom well played (jie čia tikrai kažką sugalvojo) ... Tik kas toliau? DMC5?............... DmC2?... -____-

          Kat. Čia yra šio setting'o Lady. Ir nereikia to neigti
          Net nepagalvojau... asmeniškai pirma mintis Kat=Lucy ( DMC2);

          Vergil. Vienintelis veikėjas kuris mane nustebino.
          Taigi iš serijų gerbėjo perspektyvos aš automatiškai didelis Vergil fanas. Su Dante susitaikiau, bet galima spėt mano reakciją dėl brolio, net pulsas klausykit padažnėjo, o paskui ir beveik sustojo. Pradžioj nė išvaizda neitiko. Pirma reakcija, ką ta juokinga kepurė daro ant tavo galvos ir kada gi prasidės skerdynės.

          -You got that right. [draws sword]


          Aišku asmenybė daug blogiau, jis man net kalba per daug, o gal jis tiesiog gerai apsimetinėja bjaurybė...gerai juokauju. Pabaigoj kapojas kaip velnias, bet akimirką prieš tai parašo pagalbos...kovos metu?
          Taip, jo savigarba (ir kurios apskritai jis šiame žaidime turi 0%) jam išvis neleidžia naudot ginklų, (išskyrus DMC3 pabaigą) Bet ir nežinom ar taip negalėjo būt praeitį, man vistiek visi šitie įvikiai neegzistojantys. Vulgarus dialogas prie reaktorių galutinai nužudė jo "pasidižiavimą savim".
          Ir man jau dingo šypsena iš veido (bet jos ten atrodo nebuvo nuo pat pradžių); Apskritai visas žaidimas labai vulgarus.
          uh rebilitacija.

          Kombinacijos per daug lengvos ir noras mokytis naujas atkrenta, kai žaidimas pereina save su vienu kombo ir tiesiog pilsto SSS rankus visur.
          SSSensational !!! 0____0
          Sakykime per DMC3 jei nieko nedarai, style rank žemėja daug greičiau, ir tuo labiau jei tave kažkas sužeidžia. Tai savaime aišku senesnius žaidimus daro sunkesnius šituom atžvilgiu, bet ir idomesnius. Per DmC tiesiog venk žalos,- viskas, nes čia style rank auga labai greitai, o mažėja lėtai. Tikslas? Lengvesnis ir patrauklesnis...eiliniam žaidėjui? (Ninja Theory politika); Beja naudingas papildymas čia yra ,kad matoma kažkokia statistika.

          Einam toliau - žaidime yra 5 bosai. Ir nugalimi jie 2 metodais, tad 2 kartus darom beveik tą patį, kol butybės nemirs.
          Tikrai taip, itin nuobodu (išskyrus paskutinį) ,tas greitas raudonas tarpgalaktinis ninzė suteikia daug daugiau linksmybių. nesutinki?.. ir šiaip kova su eiliniais monstrais atneša daugiau džiaugsmo.

          Tik su Vergilu kažkur tai atsimenu, kad žaidžiu DMC, o ne kažka kito. Kaip tai? Nejaugi ta kova yra gera? Taip. Kodėl? NES JI PILNAI YRA NURAUTA IŠ DMC3, ŠTAI KODĖL. Jėzau, netgi jo judesiai tie patys. Toks jausmas kad jie net nesistengė.
          Don't fix something that isn't broken?.. Judesiai? Gal taip, o gal ir ne. Iš kitos pusės gerai ,kad bent čia neprikišo naivių patobulinimų. O kiek aš ten jų pamačiau man patiko. Dabar sunku galvot. Geresnis vaizdas apie patį Vergil bus vėliau per DLC 'Vergil's Downfall...tada įvertinsim, kad ir ką man mes į veidą...žaisiu, o kas belieka. Man atrodo, kad busiu patenkintas.

          Kodėl makalynė?
          tiesa sakant žaidimas tam suprojektuotas.
          Kas liečia lock-on tas manyčiau nuo pat pradžių nebuvo numatyta.

          Taip lock-on pasigedau tiesiog momentaliai, paskui ...pripratau? (idomu kaip žaidėjams žaidžaintiems sunkesniuose lygiuose,- kur tave žudo nuo vieno prislietimo);
          Aišku turėjau problemų, dėl taip pasikeitusios valdymo sistemos. (naudojau ir aš kontrolerį, nu kaip kitiap jų nejuokaukit)
          nesugebėjau persijungt iš Pvz:. bunant Angel mode (ty laikau kairy šiftą ir turiu Osiris dalgį ant kupros, bet aš jo nenoriu, aš noriu kito Angel ginklo,- ten tokios mėtomos žvaigždės); (kaip nepasukant pelės ratuko cha);
          -fire arms ginklas nepamenu pavadinimo, kuris šaudo strėlėm, kurias vėliau galima detonuoti (man to nepavyko padaryti); vėlgi kaip keist firearms su pulteliu (nemygant pelės ratuko);


          Visa žaidima darėsi įspūdis kad žaidžiu God of War, o ne Devil May Cry
          Na aš suratau tu čia kalbi apie valdymą, o man vizualiai, kai kurios aplinkos tą priminė.... bet gal man galvoj buvo Dantes inferno... susipainiojau.
          PS:. Osiris mano magstamiausias ginklas^^

          Tarkim, kodėl link galo, Kat negalėjo nupiešt ant grindų portalo, ateit į Limbo ir pabėgt kartu su broliais, kai ją pagavo?
          Neatkreipiau dėmesio man buvo per daug nuobodu.
          Sakykim pradžioj Dantė, kai bandė atgaut atmintį, kaip jis pateko į Limbo?- per nupieštą portalą, o kaip jis iš ten išėjo? -pro ta patį portala bahaha. Ir tikrai kodėl ne? Bet taip pat panašu, kad tave gali itraukt į Limbo kažkokia pašalinė jėga. Ir be to Vergil logiškai galvojant tą gali/galėjo padaryt be jokių paišalojimų (yamato?), o ir pabaigoj paukšt portalą atsidarė,- ate.

          Bendras. Už gražią grafiką, už Limbo, už Combichrist ir kartais linksmas kovas - 4/10. Ir beje, ar tik aš nesuprantu kodėl žaidimas vadinasi būtent DmC Devil May Cry? I mean, it's like.. Devil may Cry Devil May Cry. Which.. makes no fucking sense. Iš kitos pusės.. dauguma dalykų čia doesn't make any sense.
          Aš esu tolerantiškas aš ivertinsiu aukščiau. -5,
          Spėju paskutinis klausimas retorinis, logiškas atsakymas, į nelogiškus dalykus išeina nelogiškas...

          dar šis bei tas:


          -pastaba: žaidime praleidau labai nedaug laiko (perėjau vieną kartą devil hunter sudėtingumo lygis);
          -Neparašei ką manai apie DT. Panašu jis nėra labai veiksmingas primena quicksilver kovos stilių DMC3, tuo tarpu Vergil paskutinėj kovoj rodo kažka pnašaus į doppelganger stilių.
          -Dar pasigedau erzinimo(taunt) funkcijos, tikrai smagus žaidimo elementas paliktas už borto ir savo pamėgtos blody palace (arba aišku praleidau).
          -nevisalaik patogi kamera;
          -šaudomi ginklai nėra itin veiksmingi;
          -skill taškų sistema,- patogu. Bei training mode geras papildymas;
          -patiko ginklai/ ginklų dizainas; (ypač osiris ir neįpač eryx (aka beowulf);

          -Gal šiek tiek mažiau tesuprantu kaip veikia žaidimų industrija...
          ...Bet vieną dalyko aš neužfiksavau jau labai seniai, nors iš dalies nutuokiu atsakymą. Kodėl Capcom išvis kooperavosi su Ninja Theory (NT). Na patys Capcom daugiau nei pajėgūs...tikslas?.. kažkas „tikrai šviežio“ (reboot)?.. pasimokyt iš... „kolegų“? Berots pats žaidimas neblogai parduodamas daugelui žaidėjų jis patiks dėl „labai aktyvaus“ dizaino ir vizualinės pusės, pinigėliai, pinigėliai...
          d9 || amvorg || amvazar'17

          Comment

          • Squalleh
            .MØNSOON.



            • 2009 01 12
            • 1892

            absurdas
            Spoileris:
            Dabar mes žaidžiam kažkokį DmC kuris yra visai atskiras žaidimas (nauja serija?)
            Taip, čia skaitosi reboot. Tik nežinia kam.
            Net nepagalvojau... asmeniškai pirma mintis Kat=Lucy
            Oh, aš DMC2 nesu žaidęs. Bet kas liečia Lady = Kat, tai tikrai buvo pirma mintis kad taip ir yra. Aišku Kat ne ant tiek kieta kaip Lady <3
            Pabaigoj kapojas kaip velnias, bet akimirką prieš tai parašo pagalbos...kovos metu?
            Taaaaaaip, ta vieta D Jezau, jis mano akyse taip nukrito tada, eina sau.
            tas greitas raudonas tarpgalaktinis ninzė suteikia daug daugiau linksmybių. nesutinki?..
            Na jis nelabai skaitosi bosu šiaip. Ir žudyt ji pakankamai lengva. Atšoki nuo jo antro portalo, pritrauki ji su kuo nors, kapoji su Rebellion. Jeigu blokuoja, naudoji ta kirvį ir kartoji paskui. Kol neatsiminiau apie kirvį, tai jo, linksmas buvo.
            ir šiaip kova su eiliniais monstrais atneša daugiau džiaugsmo.
            Labai geras pastebėjimas. Juos gali žudyt kaip nori. Su bosais - mash to win.
            Don't fix something that isn't broken?.. Judesiai? Gal taip, o gal ir ne. Iš kitos pusės gerai ,kad bent čia neprikišo naivių patobulinimų.
            Bet ikišo gi ta jo kloną. Kuris atrodo mega kietai, bet niekaip absoliučiai nepaaiškintas.
            Bet taip pat panašu, kad tave gali itraukt į Limbo kažkokia pašalinė jėga. Ir be to Vergil logiškai galvojant tą gali/galėjo padaryt be jokių paišalojimų (yamato?), o ir pabaigoj paukšt portalą atsidarė,- ate.
            O aš vat į tai neatkreipiau dėmesio. Ačiū, irgi nauduosiu kaip argumentą dabar D
            Neparašei ką manai apie DT. Panašu jis nėra labai veiksmingas primena quicksilver kovos stilių DMC3
            Nes nesinauduojau juo žaidime išvis. Jis nepatogiai kažkaip įsijungia per tuos L3+R3.
            šaudomi ginklai nėra itin veiksmingi;
            Na.. pistoletus aš visada nauduojau tik juggle'ams, kad priešai nekristu ant žemės taip greitai. Čia netgi tam jie nėra labai naudingi, taip /:

            Comment

            • Deviser
              Naujokas
              • 2010 04 08
              • 7

              Žaidžiu:

              1.Mirror's Edge: iš pradžių labai sužavėjo. Puiki muzika, animacijos, grafika, idomi idėja, tačiau po kelių chapter'ių nusibosta daryti tą patį. Žaidimas nieko naujo taip ir nepasiūlo.
              Liko vos keli chapter'iai ir priklausys tik nuo nuotaikos, ar baigsiu žaidimą.

              2. Path of Exile - visai neseniai į open beta išėjęs action rpg. Sako, kad primena Diablo, tačiau pati jo nežaidžiau, tad nežinau.
              Žaidimas labai įtraukiantis ir kas labiausiai žavi, tai didžiulės customization galimybės. Žaidime yra milžiniškas skill tree ir pasirinkęs vieną klasę netampi prie jos pririštas - net ir pasirinkęs lankininką gali nukeliauti magijos ar artimos atakos tobulinimo keliu.

              3. Left 4 Dead 2 - žaidižiu tik multiplayer, o ne campain. Iš pradžių žaidimas mane gąsdino, bet ne savo atmosfera ir zombiais, o tai, koks svarbus komandinis darbas. Būnant visiškai naujokei būdavo labai namalonu, kai dėl manęs kiti žaidėjai atsilikdavo ar net turėdavo grįšti gerus kelio gabalus atgal . Tačiau žaidžiau vis daugiau ir žaidimas įtraukia vis labiau. Vis dažniau padedu kitiems žaidėjams, nei pati gaunu į kailį.
              Beje, pabūti zombio kailyje taip pat labai smagu.

              Comment

              • Squalleh
                .MØNSOON.



                • 2009 01 12
                • 1892

                .Mirror's Edge: iš pradžių labai sužavėjo. Puiki muzika, animacijos, grafika, idomi idėja, tačiau po kelių chapter'ių nusibosta daryti tą patį. Žaidimas nieko naujo taip ir nepasiūlo.
                Liko vos keli chapter'iai ir priklausys tik nuo nuotaikos, ar baigsiu žaidimą.
                Man panašiai buvo, tik aš atsisedau viena karta, nustebau ant kiek greitai prabėgau ir daugiau net nepradėjau. Bet vis del to - pabaik, paskutiniai lygiai to verti.
                Taipogi žaidžiant visa laika buvo tokia mintis, jog kaip sandbox būtų daug geresnis.

                Comment

                • Gvauz
                  Naras
                  • 2006 11 18
                  • 271

                  Autorius Deviser
                  2. Path of Exile - visai neseniai į open beta išėjęs action rpg. Sako, kad primena Diablo, tačiau pati jo nežaidžiau, tad nežinau.
                  Žaidimas labai įtraukiantis ir kas labiausiai žavi, tai didžiulės customization galimybės. Žaidime yra milžiniškas skill tree ir pasirinkęs vieną klasę netampi prie jos pririštas - net ir pasirinkęs lankininką gali nukeliauti magijos ar artimos atakos tobulinimo keliu.
                  Manęs nei kiek neįtraukė, dar vienas Diablo klonas, skirias tik tas, kad skill tree nesveikas, valiuta keista, nuobodžios aplinkos, nuobodūs mobai ir visa kita yra nuobodu. įdomu buvo, kad ginkle esantis gem suteikia tau spell, kurio lvl vėliau kyla. šiaip neatrodo šitas game kuo nors geresnis už Diablo 3, Torchlight1;2, Dungeon Siege visas dalis, Titan Quest ir ką jau kalbėt apie Diablo 2. Tiesiog tie keli skirtumai jį daro unikalų, bet jie negelbsti pačio žaidimo ir todėl jis greit atsibosta.

                  Comment

                  • slicKrox
                    Catching some Zzzzs...




                    • 2012 08 01
                    • 2161



                    "Anuman Interactive oficialiai praneša, jog bus kuriama kultinio žaidimo Syberia trečioji dalis. Šiuo metu yra buriama komanda, prie kurios jau prisijungė Benoit Sokal, Microids vadovas, dirbęs ties pirmąja bei antrąja žaidimo dalimi.

                    Pirmoji Syberia dalis buvo išleista dar 2002 metais, o 2004 metais pasirodė žaidimo tęsinys – Syberia 2. Vis dėlto galutinės naujausios žaidimo versijos teks laukti ilgai – Syberia 3 pasirodys prekyboje tik 2014 ar 2015 metais."

                    Tai buvo paskelbta jau prieš kelis mėnesius, praėjusių metų gruodį, tačiau pats apie tai nugirdau tik dabar, tad galbūt ką nors dar nustebinsiu šia gera naujiena. Bloga tik tuo jog sulauksime 2014 ar net vėliau, tačiau tikiuosi išvysti projekto naujienų dar šiais metais.

                    “I’m very pleased to be creating another Kate Walker adventure and working with Anuman Interactive’s teams on the project,” said Sokal. “I created the first two episodes of Syberia with Elliot, so I’m also really happy to be able to create this new one with him and illustrate the evolution of Anuman as a significant player in the adventure games industry.”

                    “With its incredible feel and the sheer quality of the game, Syberia has carved out a special place for itself in gamers’ hearts,” said Anuman Interactive General Manager, Stéphane Longeard. “They are more than ever expecting the next instalment.”

                    Comment

                    • Miesto_Druidas
                      the journeyman



                      • 2010 08 17
                      • 1515

                      Čia reikia džiaugtis, kad Syberia III išvis išvys pasaulį, tai yra išties nuostabu ir žaidimas labai laukiamas, nors apie trečią dalį žinios jau senokai sklandė, bet kaip minėta, tik prieš keletą mėnesių jau paaiškėjo oficialios žinios. Labai laukiamas žaidimas.
                      Čia taip įdomiai sutampa, kad 2014 sugrįš du nuotykių žanro grandai su trečiom dalim: Syberia ir The Longest Journey. Pastarasis irgi neperseniausiai pradžiugino trečios dalies anonsu, o dabar jau baigia rinkti lėšas kickstarter'yje http://www.kickstarter.com/projects/...ongest-journey. Kaži galbūt jo paslaugomis pasinaudos ir Syberia III kūrėjai....
                      Vis dėlto smagu, kad nuotykių žanras gali karts nuo karto pasispardyti, kol gyvos didžiųjų hitų serijos.
                      Paskutinis pakeitimas nuo Miesto_Druidas; 2013-02-15, 20:44.

                      Comment

                      • slicKrox
                        Catching some Zzzzs...




                        • 2012 08 01
                        • 2161


                        Miesto_Druide, o jeigu tau taip patinka šis žanras, kurį ir aš pastaruoju metu renkuosi, nes bent jau autoriai lepina įdomia siužetine linija, galiu parekomenduoti:

                        Dear Esther, kuri teko žaisti beveik prieš metus ir nors iš dalies sunku pavadinti tai nuotykių žaidimų, tačiau, pasibaigus žaidimui visgi priverčia susimatyti apie personažo esybę ir kelionės tikslą. Tai tikra atgaiva nuo stereotipinių šio žanro žaidymų. Mistika, poezija, peizažai duoda kažką savito šiam specifiniam žaidimui. ČIa tiesiog žodžių ir vaizdų žaismas, kuris verčia kas kart susimastyt ką autorius bando mums perteikti. Čia tereiks tik eiti su savo personažu ir klausytis įdomios ir susipynusios istorijos, kurią pasakoja profesionalus britų aktorius Nigelas Carringtonas. Vaiduokliškai gražūs vaizdai ekrane privers greitai panirti į žaidimo pasaulį.

                        Botanicula - tikriausiai didžiausia praėjusių metų staigmena. Amanita Design čekų kompanijos tvarinys, kuri taip pat sukūrė visiems gerai žinomą šedevrą Machinarium. Ne iškarto supratau jog tai tų pačių autorių darbas, tačiau be galo originalus dizainas ir žaidimo perteikimas nedavė ramybės ir visai nenustebau išvydęs matytus vardus. Žaidimai skiriasi tuo jog čia ne niurus robotu pasaulis, o gyvybe trykštanti augmenija. Nuostabus žaidimukas atitraukt protą nuo kasdienybės. Garso takelis puikus ir dar interaktyvus, veikėjų įgarsinimas keliantis šypseną, o visos scenos be galo įtraukiančios, originaliai pateiktos ir interaktyvios. Šiame žaidime ne tik pakerės vaizdai tačiau ir be galo šauniai atliktas garso takelis.

                        "Betyrinėjant spalvingąjį "Botanicula" pasaulį, į akis labiausiai krenta čia sutinkamų gyventojų išvaizda. Dauguma jų - beformės, cypsinčios ir burbuliuojančios būtybės. Jų gausa ir įvairovė padaro žaidimo pasaulį verdančiu organizmų katilu - sukuriama tarsi atskira, mūsų akimis nematoma fantastinė civilizacija. Nors man dauguma sutiktų padarų labiau asocijavosi su vaikystėje sapnuotais košmarais,visvien jaučiausi tarsi būdama idiliškoje pasakoje, kurią dar ilgai atsiminsiu." Jei domina, kiek plačiau pasakojam apie žaidimą:
                        http://www.games.lt/g/game.apzvalgos/8360

                        Comment

                        • Miesto_Druidas
                          the journeyman



                          • 2010 08 17
                          • 1515


                          http://www.kickstarter.com/projects/...ongest-journey

                          Matyt daugeliui tai nebus naujiena, bet kitais metais sulauksim jau trečios finalinės The Longest Journey nuotykių žaidimų sagos dalies. Tai bus - Dreamfall Chapters.
                          Žaidimą kurs pirmų dalių (The Longest Journey ir Dreamfall) kūrėjų komanda, vedama pagrindinio kūrėjo ir scenaristo Ragnar Tørnquist, kaip nauja nepriklausoma studija - Red Thread Games.
                          2013, Vasario 8 d., ši studija paleido savo puslapį Kickstarter sistemoje, trečios žaidimo dalies kūrimo lėšų surinkimui, fanų pagalba.
                          Žaidimo kūrimui užsibrėžtos lėšos - 850 000 dolerių, jau surinktos. Iki projekto pabaigos liko aštuonios dienos ir suma, peržengusi 1 mln. vis auga.
                          Kūrėjų komanda jau suteikė nemažai naujos informacijos apie žaidimą, netgi rodė dar toli gražu nebaigtą prototipą, darė specialią 10 valandų live konferenciją, kurios metu bendravo su fanais ir žaidė Dreamfall.
                          Žaidimo išleidimo numatytoji data - 2014 metų Lapkritis
                          Jūsų dėmesiui, viršuje debiutinis žaidimo treileris.

                          Paskutinis pakeitimas nuo Miesto_Druidas; 2013-03-01, 20:17.

                          Comment

                          • Squalleh
                            .MØNSOON.



                            • 2009 01 12
                            • 1892

                            Baiginėju nauja Tomb Raider. Patinka, bet.. na aprašysiu gal detaliau paskui.

                            Comment

                            • Squalleh
                              .MØNSOON.



                              • 2009 01 12
                              • 1892

                              Žaidžiu savo pirmą žaistą žaidimą. Iš naujo, su achievement'ais, patobulintom tekstūrom ir visais papildymais. 300mb of pure joy and ass kicking action <3

                              Comment

                              • OpHiEll
                                Rimtas forumo narys

                                • 2009 11 29
                                • 123

                                Įdomu ar išleis ji ant pc versijos ar taip ir liks tik ant xbox ir Ps3...Šiaip pats žaidimas manau bus geresnis už DmC...Looks so bloody and violent, pažiūrėjau gameplay youtube visai patiko, beto priešai sudetingesni nei DmC:

                                Spoileris:


                                Tik vieno dalyko nesupratau kodėl jis laksto užsidėjas aukštakulnius kartais japonai tesiog persistengia...


                                Big things have small beginnings


                                There is no such thing as a perfect, but that doesn't mean we can not try to achieve perfection ...

                                Comment

                                Working...