Soulcalibur III

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • piccosan
    Daft Punk

    • 2005 11 28
    • 250

    Soulcalibur III

    Soulcalibur III


    Legendine muštynių serijos dalis su papildytu bagažu, kuriame rasime naujesnę grafika, bet vidutinio lygo režimus.
    INTRO


    Platforma: PS2
    Žanras: 3-D muštynės
    Kūrėjas: Namco
    Leidėjas: Namco
    Data: 2005 10 25


    Soul Calibur III

       Prieš 12 metų žaidimų kompanija "Namco" išleido arkadinį muštynių žaidimą pavadinimu "Soul Edge", kuris buvo tiek pat geras kaip ir populiarusis "Tekken". Praėjo daugiau nei keli metai nuo paskutinio Soul calibur tęsinio, bet tai neįtakojo dramatiškų naujovių atsiradimo. Patyrę žaidėjai greitai pastebės naujus veikėjų judesius bei kitus nežymius pakeitimus, bet didžiąją dali žaidimo Soul calibur III išlieka paprastu Soul calibur, kol tuo metu nauji rėžimai bei kiti dalykėliai esantys už paprastų muštynių branduolio nėra labai verti dėmesio. Tačiau Soul calibur III išlieka vienu geriausiu muštynių žanro atstovu.

    Kova

       Žaidimas pristato 3 visiškai naujus veikėjus kartu senai pažįstamais veidais. Tai sudaro apie 30-ies veikėjų pasirinkimą. Net nuo pat pradžių veikėjų skaičius atrodo didelis, nors pusė būna užrakinta. Įtrauktos visos ginklų panaudojimo rūšys kokias tik tu gali įsivaizduoti kartu su įvairiomis tradicinėmis Rytų ir Vakarų kovos formomis bei neįprastomis technikomis. Tačiau jei esi žaidęs Soul calibur prieš tai, pamatysi jog kovų sistema išliko ta pati. Žaidime yra 4 pagrindiniai kovos veiksmai: horizontalūs ir vertikalūs smūgiai, spyris bei gynyba. Kombinuojant šias galimybes su paprastais krypčių judesiais susidaro galimybė išgauti daugiau nei tuziną unikalių atakų su pasirinktu veikėju. Tam tikri kovų judesiai yra atliekami panašiai su daugeliu iš veikėju taigi nėra sunku ilgą laiką žaidus su vienu pereiti prie kito, tačiau aukšto lygio kovu strategija yra unikali pas kiekvieną. Kombinuoti aukštas bei žemas atakas ir tuo pačiu metu judėti po areną, blokuoti ar atmušti priešininko puolimus yra pats įdomumas.

       Žinoma jei esi bandęs žaisti Soul Calibur šie aspektai stipriai nenustebins. Tačiau žaidimas pateikia puikiai atrodantį ir gerai suderinta veiksmą koki tik gali pasiūlyti muštynių žaidimai mums gali parodyti, taigi nebuvo aiškios srities kur butu galima tobulėti. Kol kas žaidimas visad buvo orientuotas i puolimą, kai agresyvūs žaidėjai mikliai bekeičiantis atakų pobūdžius ir visada pasiruošę priešininko puolimui dominuodavo prieš pasyvius, ant sofos atsilošusius oponentus. Dabar tai dar labiau išryškėja dėka fatališkų, daug žalos darančių atakų, kuriomis žaidėjas gali įsprausti į kampą oponentą, kol tas beviltiškai bandys atsistoti. Tačiau nereikia manyti, kad blokavimas naudos neatneš - anaiptol, Soul Calibur "apsaugos sistema" ir yra tam, kad sumanūs žaidėjai galėtų atmušti priešininko atakas susikurdami progas patys pulti. Daugelis arenų yra su žemomis sienomis arbe išvis be jų todėl neretai vienas žaidėjas bus išmuštas iš arenos. Tačiau ši detalė tik papildo ir pagerina patį žaidimą, o ne sukelia pasipiktinimą.

       Veikėjai Soul Calibur III žaidime gali varijuoti atakų atlikimo laiką ir netgi netikėtai sustabdyti savo ataką taip galėdami suklaidinti priešininką. Pas kiekvieną arsenalo viršuje - sustiprintos atakos leidžiančios pramušti kito gynybą ir taip nubausti bent trumpam uždelsusius oponentus. Laimė, pas veikėjus atsirado naujų judesių/atakų, kurias nesunku pastebėti, tad fanams žaidusiems senesnes dalis bus malonu atrasti kaip jų mėgstami veikėjai patobulėjo. Judesiai ir taktikos padėjusios anksčiau pravers ir šioje dalyje. Tačiau priėjimas prie naujų galimybių tikrai suteikia naujos patirties ir įgūdžių.

    Deja Vu?

       Jei Soul Calibur sukelia Deja vu jausmą, tai turbūt todėl, kad žaidimas naudoja panašius grafinius bei emocinius elementus į buvusius senesnėse dalyse. Kovotojai yra gražiai perpiešti, įdėta keletas naujų veikėjų išvaizdų bei tikroviškesnių emocijų. Tačiau vis dar pamatysite tų pačių judesių ir nugalėtojo pozų kurios buvo anksčiau. Tai šiek tiek mažina visiškai naujų veikėju ir elgsenos įspūdį. Taip pat užkliūna tai, kad smūgiai nėra tokie "stiprūs" kaip seniau. Nors nauji grėsmingieji ginklai ekrane atrodo žiaurūs ir mirtini nė vienas "neiššaukia" kraujo pasirodymo. "Nestiprus" smurtas ir kraujo nebūvimas visada dominavo Soul Calibur žaidime, bet tai pasidaro keista, nes žaidimo serijos grafinis tikroviškumas stipriai patobulėjo. Pasidaro natūralu tikėtis Soul Calibur spartesnio tobulėjimo negu jis yra dabar.

    Nauji veikėjai

       Nauji veikėjai įtraukti į žaidimą puikiai įtinką į ir taip gana didelę pasirinkimo įvairovę. Zasalamel'is - raumeningas Egiptietiškai atrodantis vyrukas su dalgiu. Jo lėtesni judesiai ir toli siekiančios atakos tiks mėgstantiems "didesnio kalibro" kovotojus. Tira - lanksti mergina su kiek iškreiptu žvilgsniu ir apranga panašia i Nuodingosios gebenės išvaizdą (iš Batmeno filmo). Keistesnis už ją yra jos pačios ginklas. Tai lyg mirtinai aštrus lankas, kurį jis sukinėja aplink lyg diskinį pjūklą. Setsuka - geiša iš Japonijos su gražiu skėčiu... tačiau tas skėtis ne tik apsaugo nuo lietaus ir saulės, bet taip turi mirtinus ašmenis. Setsukos greiti kirčiai ir dūriai daro ją tematiškai panašia į kitas dvi kovotojas iš Japonijos - Mitsurugi ir Taki. Setsuka atsiduria kažkur tarp jų lyginant greičius ir galią.

    Rėžimai

    Dabar trumpai aptarsiu žaidime pasiūlytus rėžimus.
    "Quick play" leidžia susiremti prieš eilę priešininkų mačuose, priešingai nei įprastame vienam žaidėjui skirtame muštynių žaidime, nesusietuose tarpusavyje.
    "Tales of Souls" - pagrindinis rėžimas vienam žaidėjui. Jame leidžiama pasirinkti viena iš veikėju ir sužaisti jo istorija. Rėžimas pagyvinamas tekstine informacija (kurios mano galva kartais būdavo PER DAUG) bei vaizdo intarpais. Kauniesi eilėje mačų, kol galiausiai pasieki "bosą".
    "Chronicles of sword" - tai lyg ir realaus laiko strategija paremtas režimas kuris nėra ypač įdomus dėl jame esančių klaidelių tad apie jį neturiu ką gero papasakot nebent tai, kad šio rėžimo metu jūs susikuriate nuosavą veikėją (tai galima bus padaryti ir už šio rėžimo "sienų"). Tada leidžiate pasireikšti savo fantazijai.
    "World competiton" - režimas siūlo išbandyti savo jėgas turnyruose/lygose. Viena bėda - žaidžiant ši režimą negalima "seivinti", tad būkit pasiruošę nukauti visus jums pakištus oponentus.
    "Soul arena" bei "Practise mode" - na apie Soul areną pasakysiu jog tai gana linksmas režimas, o kitas ,kaip jau supratot, yra treniruočių režimas.





    Siužetas:
    Na pirmieji lūkesčiai nepasiteisino,pirmas kartas nera itraukinatis, o kiti per daug pasikartojantys. Taciau kiekvienas turi atskiru detaliu. O ir talžyti snukius su sukurtu veikėju veža. 8,4/10

    Grafika:
    Na nieko neatimsi. Gražu ir tiek. Tvarkingos aplinkos ir detalus veikejai. Tipinis fighting stilius. 9/10

    Garsas:
    Ginklu žvangesys, rytų tematika ir senos geros melodijos kaip tik! 9/10

    Gamplay'jus:
    Puikiai subalansuotas ir greitai perprantamas. Nera sunku ataklti combo manevrus 9,5/10


    8,9/10

       Fanai kurie norėjo truputi daugiau "grynojo" Soul Calibur tai ir ras šioje dalyje. Kai pakvailiosite su naujaisiais režimais, vis tiek grįšite prie to senojo "versus mode", kurį žaidėte tuos praėjusius metelius. Soul Calibur III išlieka vienu geriausiai subalansuotu ir vienu techniškiausiu muštynių žaidimų.
    Nors žaidimas nėra ką tik išleistas, gal kai kas pasakys, kad stengiausi veltui, bet jei tik turite galimybe, jei tik užkliuvo akis už PS2 žaidimų vitrinos - nesudvejokite ir griebkite Soul Calibur III nes jis vertas jūsų dėmesio.

    Piccosan ft. GS

    17
    10
    52.94%
    9
    8
    17.65%
    3
    7
    23.53%
    4
    6
    5.88%
    1
    4
    0%
    0
  • Airiz
    מיד





    • 2004 01 09
    • 1657

    #2
    butent shitos dalies zaist neteko,atsiminus kiek jisai buvo zaidziamas kazkada ir paziurejus intro bei geimplejaus video duociau 8.5 ish 10

    Comment

    • Lax..
      reLaxed




      • 2005 12 24
      • 516

      #3
      Iki galo neperpratau soul caliburo veikimo principo. Kaip 3D, I prefer Tekken, mat mano smegenos veikia 2d principu ir visi sudėtingesni combo in sc, man tokie...neperprantami.
      "Soul Calibur III išlieka vienu geriausiai subalansuotu ir vienu techniškiausiu muštynių žaidimų." Melas! Jis kaip tik ganėtinai išbalansuotas, palyginus su pirmąją dalimi. Maxi yra vienas iš high-tier characterių, gali vien infinite combo varyti ir užmušti belekokį menkiau nusimanantį žaidėją.
      Duosiu 3 už nerimtą partygame su draugais.

      Comment

      • krapija
        Cadavariffic

        • 2008 03 08
        • 260

        #4
        kilik ir siegfried \m/ geros muštynės :>
        Sorry, but I don't plan on dying anytime soon.



        http://myanimelist.net/animelist/Dieucra

        http://www.last.fm/user/bombska

        Comment

        • Dai-Katana
          Podcast or Death




          • 2004 10 04
          • 686

          #5
          Autorius LAX...
          Maxi yra vienas iš high-tier characterių, gali vien infinite combo varyti ir užmušti belekokį menkiau nusimanantį žaidėją.
          Nu tai palyginimas - "patyręs uždubasys nepatyrusį". Čia disbalansas tada ne žaidime o su tais, kas jį tuo metu žaidžia (belekas tų kombų nepadarys). Kolkas geresnio fighting žaidimo dar neesu apturėjęs, kiek labiau prie širdies Guilty Gear (visos dalys), tačiau tai viskas. Tekkenas yra vienas labiausiai nepatikusių žaidimų.

          SC visos dalys tiek grafika tiek veiksmo įvairove ir smagumu yra labai geras.

          SKYPE: ANACHRONIX.NOEIN

          Comment

          Working...