Blades of Rose Cross
Platforma: PC Windows
Kūrėjas/leidėjas: [erka;es]
Žanras: beat'em up, Indie game
Išleidimo metai: 2012
Kalba: Anglų/Japonų (bet terminai biški užneša į vokiečių)
Ivadas: Šiuolaikiniai otaku lietuviai pastebejau nesidomi jokia kita tema tik anime žiūrėjimu. Norėčiau pasakyti kad būnant otaku nereiškia vien žiūrėti anime. Turi domėtis visa kultūra tame tarpe doujin games ir muzika. Esu didelis Doujin Indie games fanas todėl aprašysiu pora žaidimų.
Turbūt daug kas girdėjo kas yra doujin indie games. „Doujin“ žodis reiškia kad sukurti žaidimai (muzika, anime, manga) yra ne kompanijų o individualių žmonių. Dauguma doujin materialo yra be copyright ir būna dažniausiai pristatomi per Comiket (nors renginio metu ir pardavinėja). Taigi vienas iš mano mėgstamų žaidimų yra šis megaman klonas.
Istorija: Žaidimo veiksmas vyksta pasaulyje kuriame žmonės galėjo naudoti magiją. Bet po kiek metų ta magija blėso ir atsitiko taip kad žmonės tik galėjo gimti su šia galia. Tie kas gimdavo su magijos dovana gyveno labai sunkų gyvenimą, buvo persekiojami, nekenčiami Imperijos ir Bažnyčios. Po kilusio magų karo buvo įsteigta magų komanda pavadinta RKS (Rosenkreuzstilette).
Po 6 mėnesių treniruočių mūsų herojė Spiritia Rosenberg grįžta į bazę susitikti su Grafo Sepperin dukra. Susitikimo metu jo dukrą (Iris) pagrobia drakonas. Tuo tarpu kol Spiritia vijosi drakoną, komandos pilis buvo užpulta ir prasidėjo naujas karas su Imperija ir Bažnyčia. Beto Spiritia buvo paženklinta kaip išdavikė ir prarado draugų pasitikėjimą. Jai reikia surasti išsibarsčiusius draugus, atgauti pasitikėjimą ir atstatyti komandą. Ir taip prasidėjo jos nuotykiai.
Žaidimo varikliukas: Žaidimas visiškai panašus į zilitono (NES) megaman serijas. Žaidimo metu turi galimybę rinktis lygį. Kiekvienas lygis yra labai sudėtingas ir ji reikia beveik išmokti kad pereiti. Kai aš žaidžiau man mažiausia reikėjo valandos kad perprasčiau kiekvieną lygį ir bosą. Kai pralaimi, tu gauni kodą kuris reikš tavo progresą. Yra galimybė žaisti už kitus herojus bet tam reikia kodo kurį gauni po to kai pereini game. Po kiekvieno lygio gauni kažkokį naują skill kurį gali naudoti visame žaidime.
Vertinimas:
Istorija: 7. Istorija gan idomi. Yra galimybė žaisti prologue lygį bet aš jį praleidau.
Grafika: 7. Kaip tokio tipo Indie game grafika yra labai paprasta.
Muzika: 10. O taip, man patiko tie OST. Jei būtų galimybė tai išarchyvuočiau ir klausyčiausi atskirai.
Gameplay: 6. LABAI sudetinga perprasti. Kiekvieną lygį reikia išmokti žaisti ir 3 gyvybių nepakanka. Aš tai chytinau say 99 gyvybes, viestiek kai miršti turi pakartoti beveik visą ligį. Kai kurių lygių nepereisi neturėjes tam tikrų power ups (nebent esi tikras pro). Man tai geras dalykas, nes žaidimo tai paprastai nepereisi ir nepamirši. Patariu pradėti nuo betkurio tik ne pirmo lygio.
Valdymas: 8. Patogu žaisti pulteliu. Klaviatura tik nervus sugadinsit.
Reikalavimai:
Windows XP/Vista/7/8
Pentium 1.5GHz
256MB RAM
Direct3D-vaizdo plokštė 64MB
350MB Vietos kietajame diske.
Video:
Platforma: PC Windows
Kūrėjas/leidėjas: [erka;es]
Žanras: beat'em up, Indie game
Išleidimo metai: 2012
Kalba: Anglų/Japonų (bet terminai biški užneša į vokiečių)
Ivadas: Šiuolaikiniai otaku lietuviai pastebejau nesidomi jokia kita tema tik anime žiūrėjimu. Norėčiau pasakyti kad būnant otaku nereiškia vien žiūrėti anime. Turi domėtis visa kultūra tame tarpe doujin games ir muzika. Esu didelis Doujin Indie games fanas todėl aprašysiu pora žaidimų.
Turbūt daug kas girdėjo kas yra doujin indie games. „Doujin“ žodis reiškia kad sukurti žaidimai (muzika, anime, manga) yra ne kompanijų o individualių žmonių. Dauguma doujin materialo yra be copyright ir būna dažniausiai pristatomi per Comiket (nors renginio metu ir pardavinėja). Taigi vienas iš mano mėgstamų žaidimų yra šis megaman klonas.
Istorija: Žaidimo veiksmas vyksta pasaulyje kuriame žmonės galėjo naudoti magiją. Bet po kiek metų ta magija blėso ir atsitiko taip kad žmonės tik galėjo gimti su šia galia. Tie kas gimdavo su magijos dovana gyveno labai sunkų gyvenimą, buvo persekiojami, nekenčiami Imperijos ir Bažnyčios. Po kilusio magų karo buvo įsteigta magų komanda pavadinta RKS (Rosenkreuzstilette).
Po 6 mėnesių treniruočių mūsų herojė Spiritia Rosenberg grįžta į bazę susitikti su Grafo Sepperin dukra. Susitikimo metu jo dukrą (Iris) pagrobia drakonas. Tuo tarpu kol Spiritia vijosi drakoną, komandos pilis buvo užpulta ir prasidėjo naujas karas su Imperija ir Bažnyčia. Beto Spiritia buvo paženklinta kaip išdavikė ir prarado draugų pasitikėjimą. Jai reikia surasti išsibarsčiusius draugus, atgauti pasitikėjimą ir atstatyti komandą. Ir taip prasidėjo jos nuotykiai.
Žaidimo varikliukas: Žaidimas visiškai panašus į zilitono (NES) megaman serijas. Žaidimo metu turi galimybę rinktis lygį. Kiekvienas lygis yra labai sudėtingas ir ji reikia beveik išmokti kad pereiti. Kai aš žaidžiau man mažiausia reikėjo valandos kad perprasčiau kiekvieną lygį ir bosą. Kai pralaimi, tu gauni kodą kuris reikš tavo progresą. Yra galimybė žaisti už kitus herojus bet tam reikia kodo kurį gauni po to kai pereini game. Po kiekvieno lygio gauni kažkokį naują skill kurį gali naudoti visame žaidime.
Vertinimas:
Istorija: 7. Istorija gan idomi. Yra galimybė žaisti prologue lygį bet aš jį praleidau.
Grafika: 7. Kaip tokio tipo Indie game grafika yra labai paprasta.
Muzika: 10. O taip, man patiko tie OST. Jei būtų galimybė tai išarchyvuočiau ir klausyčiausi atskirai.
Gameplay: 6. LABAI sudetinga perprasti. Kiekvieną lygį reikia išmokti žaisti ir 3 gyvybių nepakanka. Aš tai chytinau say 99 gyvybes, viestiek kai miršti turi pakartoti beveik visą ligį. Kai kurių lygių nepereisi neturėjes tam tikrų power ups (nebent esi tikras pro). Man tai geras dalykas, nes žaidimo tai paprastai nepereisi ir nepamirši. Patariu pradėti nuo betkurio tik ne pirmo lygio.
Valdymas: 8. Patogu žaisti pulteliu. Klaviatura tik nervus sugadinsit.
Reikalavimai:
Windows XP/Vista/7/8
Pentium 1.5GHz
256MB RAM
Direct3D-vaizdo plokštė 64MB
350MB Vietos kietajame diske.
Video:
Spoileris: