BlazBlue -Calamity Trigger- ブレイブルー カラミティ トリガー Platforma: PC, PS3, Xbox360, PSP, Arcade Studija: Arc System Works Žanrai: kovinis žaidimas Žaidimo tipas: vizualinė novelė (click&read) + 2D kovinis žaidimas Trukmė: vidutinė (10-30val.) Išleidimo metai: 10/04/2 08/11/19 VNDB reitingas: 7.32 VNDB BlazBlue -Calamity Trigger- - pirmasis savo serijos žaidimas, pasakojantis apie fantastinį pasaulį, kuriame mokslas ir magija susipynė ir pagimdė naują kovinės magijos formą "Armagus", skirtą susidoroti su visos žmonijos siaubu baubu Tamsiuoju Žvėrimi, nežinia kaip atklydusiu iš pasaulio tamsybių. Šitaip užgimė visai kitoks pasaulis, pripildytas magijos, keistų žmogiškų ir nelabai padarų bei mokslinių mašinų. Tokiame pasaulyje iš niekur atsiranda ir galingiausios šio pasaulio "taikos palaikymo" korporacijos NOL ("Novus Orbis Librarium", arba trumpiau "Biblioteka", su savo mielais kovotojais "bibliotekininkais") siaubas ir didžiausios premijos už savo galvą "savininkas" Ragna the Bloodegde, kurio tikslus sužinosime viso ko eigoje. Taip ir prasideda mūsų istorijos velniava, kai visi dėl savų priežasčių pradeda medžioti mūsų šaunųjį "nusikaltėlį" - kas dėl premijos, kas dėl keršto, kas dar bala žino kokių priežasčių su juo susiduria, na, ir tikėtinai, tesugeba viską išsiaiškinti kumščių pagalba. Techninės detalės: Istorija: Istorija - širdies smūgis visiems kovinių (fighting) tipo žaidimų manjakams - jos čia daugiau nei viena eilutė, kaip kad taikliai paminėjo vienas veikėjas lietuviškoje recenzijoje apie šį žaidimą. Kita vertus, pati pradėdama žaisti šį žaidimą buvau beveik įsitikinusi, kad tai n-tosios serijos, n-toji žaidimo dalis, kadangi istorijos tarpų užpildymai pateikiami labai išmėtytomis smulkiomis detalėmis, kartais gana padrikai, bet tuo pačiu dalį problemos apie "klausimus in general" padeda išspręsti su laiku atrakinami "specialūs" istorijos epizodai, kurie humoristine chibi forma atsako mums į pačius kertinius klausimus apie BlazBlue pasaulį ir jo veikimo sistemą. Tiesa, norintiems viską sužinoti iš pat pagrindų, veikiai teks įveikti ir žaidimo tęsinį, kadangi gale vis tiek liksite kyboti su gana nemažai įkyrių klausimų galvoje. Kita vertus, nors pati istorija yra gana elementari, gana nuspėjama ir tradicinė kaip "fantasy" žanrui, tačiau už tai labai ir negalima nieko mušti, mat žaidimas didžiąja savo dalimi akcentuojasi į visus muštynių privalumus nei vizualinės novelės pusę, bet neskaudžiai galima žaidimo istorijos pusę vertinti 7/10. Grafika: Grafika - žaidimo variklis ir saldainiukas. Šioje dalyje net sunku nuspręsti, nuo ko verta pradėti. Viso žaidimo grožybės didžiuojasi HQ kokybe. Be įžanginės animacijos, karts nuo karto mus pamalonins aukštos raiškos pilnai animuotos anime interpretacijos. Veikėjų paveikslai detalūs, pasižymintys net dialogo metu "kalbančiomis" burnomis (vizualinės novelės požiūriu, šitiek "paturbintų" novelių - vienetai). Kovos režime mes taip pat galime mėgautis be galo malonia ir pakankamai "gyva" aplinka - kažką veikiantys trečiaplaniai veikėjai, šioks toks judėjimas. Kovos veikėjai detalūs, atakos taip pat gražios ir įdomios. Veikėjų dizainas įdomus ir apgalvotas. Turbūt, net iš vienos dalies šabloniškieji personažai taip jau nebeatrodo. 10/10 Muzika/Spec.efektai/Įgarsinimas: Muzika - nepriekaištingai sukurpti ir pritaikyti muzikiniai takeliai, tikrai negreitai kam įgris. Įvairių muzikinių temų čia net beveik 40. Kaip tokiam žaidimui, mano manymu, tai gana solidžiai įspūdinga. Sau leidžiu pacituoti vieno entuziasto žodžius šiuo aspektu, kuris, manau, geriau išreiškė muzikos stiliaus apibūdinimą BlazBlue: "...girdėsite labai aukšto lygio, modernią roko operą maišytą su metalo riff‘ais, kuri stebuklingai ir glotniai susilieja su žaidimu." Įgarsinimas taip pat neprastas, nors vietomis galima pasiginčyti dėl kokybės bei keletos abejotinų vietų. Visgi, negaliu nesidžiaugti, kad ir čia turėjau progos mėgautis pilnu ir gyvybingu įgarsinimu. Specialieji efektai - kukliausia šios potemės dalis. Nors ir jų nestigo bei buvo užtektinai kokybiški, tačiau čiut čiut pasigedau jų įvairovės, kadangi jų pagrindą sudarė tik įvairūs *slash/plash/hit* ir t.t. mušimai. Tačiau nesikuklindama šiai daliai parašau 8/10. Žaidimo "bonus'ai": Bonus'ų sistema čia paprasta. Galerijoje rasite du pagrindinius skyrius, kurių vienas skirtas specialiems paveiksliukams, kuriuos atrakinsite įveikę įvairius žaidimo režimus bei istorijos dalis. Taip pat čia rasite ir animacijos kampelį, kur galėsite peržiūrėti žaidime matytas animacijas. Kitas skyrius yra muzikinis, kuriame iškart galėsite perklausyti visas žaidmo muzikas, specialiuosius efektus bei išgirsti personažų balsus. Taip pat įveikę kiekvieno veikėjo istoriją 100%, turėsite galimybę pasiklausyti ir "slaptojo" personažo garso takelio, kuriame įgarsintojai kalba apie savo personažus bei patį žaidimą. Deja, šia vieta daugiausiai džiaugiasi tik japonai, kadangi niekas tokių dalykų išversti nepasivargino :/ Dar žinoma, kad galite gauti įvairius apdovanojimus, įveikę įvairaus sudėtingumo skirtingus žaidimo režimus, bet šiuos gauna tik įsijautę ir kantrybe apsišarvavę žaidėjai, kadangi niekas taip lengvai to apdovanojimo neduos Be visa ko, čia iškart turime galimybę rinktis tarp japoniškų arba angliškų subtitrų ar įgarsinimo. Puiku, ar ne? 8/10 Valdymo sistema ir žaidimo režimai: Kadangi pirmu numeriu BlazBlue išlieka kovinis 2D žaidimas, tai pirmiausiai, be istorijos režimo, mes gausime daugybę kitų režimų, tarp kurių yra tiek "multiplayer", tiek "online". Čia galėsite savo jėgas išmėginti "arcade", "versus" ir "score attack" režimuose bei pasitreniruoti su savo mėgstamu personažus "training" režime. Šiuose režimuose jūs ir turite galimybę gauti tuos ypatinguosius apdovanojimus, susirinkti papildomų paveikslėlių, įgyti naujų specialių atakų bei truputį apsirinkti istorijos nuotrupų. Kovos metu galite naudoti gana nemažai atakų. Kiekvieno veikėjo visos atakos yra skirtingos, kiekvienas pasižymi skirtingomis ypatybėmis, kiekvieno ataka gražiai išdirbta. Kaip nepatyrusi žaidėja tokio tipo žaidimų bei kurios tikslas šiuo atveju buvo istorijos sekimas, o ne įnirtingi mūšiai, turiu pridurti, kad "Easy" nustatymas buvo tikrai "easy" viso žaidimo eigoje. Didesnių sunkumų kovojant nepatyriau, mat, kaip kad kiekvienas žaidimas nėra tobulas, tai ir čia nerasi tobulybės - įkirtęs kiekvieno veikėjo ypatumus gali ir čia susidaryti veiksmingiausių atakų seką ir be didesnio spaudimo susidoroti su AI Aišku, to negalima sakyti apie "Score Attack" režimą, kuriame negalioja jokie sudėtingumo nustatymai ir jau priėjus paskutiniuosius priešininkus, patys rimtesnieji žaidėjai gerokai putojas ir gadina savo žaidimų pultelius (na, aš kol kas tik klaviatūrą gramdžiau), mat tikrai yra kur galvą pasukti prieš atsikvėpti ir įkvėpti neleidžiantį varžovą. 8/10 Pagrindiniai personažai:
Autoriaus reziumė: Noriu pasidžiaugti tokiu neblogu vizualinės novelės ir muštynių žaidimo kratinio perliuku. Manau, turėtų patikti tiems, kurie mėgsta žaidimuose matyti vystomas istorijas, bet tuo pačiu ir patys kiek daugiau darbo įdėti į jos progresą. Džiugu, kad tokio tipo žaidimas buvo pritaikytas ir personaliniams kompiuteriams ir kad valdymas nekėlė jokių didesnių nepatogumų. Akys mėgavosi puikiomis grafikomis, o ausys - muzika. Nenoriu per daug kabinėtis prie istorijos, tačiau be tęsinio nelabai ir įtiks tokia pabaiga, tad būtinai reikės ir išbandyti kitą dalį "BlazBlue - Continuum Shift". Labai asmenine nuomone, 7/10 Apibendrinimas: Istorija: 7 už neblogą istoriją bei įdomius jos fragmentų pateikimo būdus. Grafika: 10 už puikią ir nepriekaištingą aukštos raiškos grafiką. Muzika: 8 už gerą muzikinį takelį, pilną įgarsinimą ir specialiuosius efektus. Vidurkis: 8,3=~8 Vaizdai: |
BlazBlue -Calamity Trigger-
Collapse
X
-
BlazBlue -Calamity Trigger-
201055.00%11840.00%860%040%025.00%1Žymos: Nieko -
-
Comment
-
turiu maza problema su zaidimu jis siektiek letokas, bet nemanau kad del to kad kompiuteris per silpnas. taip buvo anksciau bet daug nesiaiskinau nors dbr noretusi kad viskas butu taip kaip turi but, nes kadangi gan letokai veikejai juda kovos buna gan ilgokos ir lengvossigpicComment
-
Šiaip, jei tas lėtumas pasižymi tik AI atakų lėtumu (bet ne technišku lėtumu), tai nustatymuose pasikeisk žaidimo sudėtingumo lygį į "Hard" ir viskas turėtų susitvarkyti Beje, "Story Mode" režime visos kovos ir yra palengvintos, kadangi ne jos ten svarbiausios. Va, kiti režimai jau skirti tavo "įgūdžių" išbandymuiComment
-
Oh geras game.. pamenu daug losiau Main buvo Ragna, Rachel ir Taokaka.. O del letumo taj jo ant integruotos Intel grafikos negaunu daugiau 18-20 fps viskas low.. Del AMD turetu but ok speju. Kai su normaliu vaizdeku tai super eina. Beto manau yra options game speed ar pan.. o gal ir painioju :/Comment
Comment