Erased

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Miglaja
    Cute potato ~


    • 2007 12 16
    • 551

    Erased


    Erased
    Boku dake ga Inai Machi


    Studija: A-1 Pictures
    Žanrai: psichologinis, drama
    Transliacija: nuo 2016-01-08 iki 2016-03-25
    Formatas: TV serijos
    Trukmė: 12 x 23 min.
    MAL reitingas: 8.81

    YouTube resursai:
    OP || AMV

    Papildoma Info:


    Nežinomas manga autorius Satoru bando išgyventi šiuolaikinėje Japonijoje. Kadangi jam totaliai nesiseka, tenka dirbti eiliniu picų išvežiotoju. Tačiau Satoru nėra visiškai eilinis, nes nuo mažens turi keistą sugebėjimą - keliomis minutėmis grįžti laiku atgal, prieš įvykstant kažkokiai nelaimei. Satoru jau ne kartą šitaip išgelbėjo žmogaus gyvybę, tačiau šį kartą reikia susidurti su praeities demonais, išgelbėti ateitį ir mįslingai nužudytą savo mamą...





    Daugybę diskusijų sukėlęs anime. Dar jam nesibaigus, vieni spėjo karūnuoti kaip geriausią metų anime. Tai kaip gi yra ?

    Neneigsiu, kad vos peržiūrėjus pora serijų aikčiojau iš nuostabos ir netikėtumo. Tiek dėl istorijos, tiek dėl anime vizualinės pusės. Visų pirma - animacija tikrai graži, kinematografiška. OP labai vykęs, kaip ir likęs soundtrackas.

    Antra - istorija užmeta "kabliuką" žiūrovui nuo pat pirmos serijos. Aš užsikabinau greitai ir nesilaužant. Dabar ypač ant bangos viskas, kas susiję su detektyvu, paslapčių išaiškinimu. Čia irgi bandoma išaiškinti, kas yra žudikas, kaip išgelbėti gyvybes. Kadangi neesu labai atidi žiūrovė, vis nustebdavau istorijos netikėtais posūkiais. Tačiau panašu, kad įpusėjus, patys anime kūrėjai suprato per daug viską užslaptinę ir pradėjo mėtyti per daug užuominų, kas yra žudikas. Jų užmėtė tiek daug, kad tik visiškai bukas žiūrovas nesuprastų tiesos. Antrasis minusas išryškėjo būtent dėl tos kelionų laiku tematikos (nors mane ji visada žavi). Per daug nekomentuosiu, bet būtent šioje vietoje atsirado daugybė "skylių", kurių kūrėjai nesugebėjo užglaistyti, o gal ir nenorėjo. Daug kartų nusižengta kelionių laiku esminiams principams.

    Antras, o gal ir trečias minusas - pabaiga. Viską sugadino, nuvylė ir net nežinau kaip kitaip tai apibūdinti...

    Paanalizavus anime atidžiau, o ne iškart darant išvadas ką tik po peržiūros, visi pliusai ir minusai matosi daug aiškiau. Nors išvardinau begalę, atrodytų esminių minusų, tačiau tie pliusai dėl animacijos ir soundtracko lieka. Jie ypač svarbūs įtemptos atmosferos kūrimui. Beje, buvo dar vienas ryškus pliusas - veikėjai. Suaugęs Satoru nepelnė mano simpatijų, tačiau jis kaip vaikas - visai šaunus ir sumanus berniokas. Jo mama žiauriai cool. Bet rimtai čia. Dar ta Satoru draugų šutvė irgi smagi. Labai priminė legendinius 20th Century Boys (gal dėl to man visai šitas anime ir patiko, nes sukėlė kažkokių nostalgiškų pojūčių).

    Apibendrinimas: Vis vien rašau 8/10. Nostalgiją kelianti atmosfera iš vaikystės dienų ir pradžioje "griebianti" istorija daro savo darbą. Gal ir per aukštas balas, nes anime vis vien turi daugybę minusų, tačiau sukeltos emocijos ima viršų. O jei anime sugeba kažką viduje išjudinti - reginys šio to vertas. Tai dviprasmiškas nuomones keliantis kūrinys. Skaldantis žiūrovus į heiterių pusę, ir į tų, kurie šį anime tituluoja masterpiece. Kažin kodėl, visi etatiniai aprašymų kūrėjai vengė imtis šito aprašymo ?



    Siųstis: nyaa.se

    29
    5 (Puiku)
    68.97%
    20
    4
    24.14%
    7
    3
    3.45%
    1
    2
    3.45%
    1
    1 (nevertas dėmesio)
    0%
    0
    Anime & Manga// Knygos // Muzika // Filmai
  • Augis24
    AZ rėmėjas




    • 2009 03 29
    • 767

    #2
    Hm.. Va cia idomiai issireiskta, nors ir neskaitau jokiu reviews ir nedalyvauju jokiuose interneto diskusijose, bet as iskarto priskaitysiu save prie tu, kurie vertina kaip geriausia metu anime (bent jau kol kas). Del daugelio dalyku:
    Visu pirma pradesiu nuo to, kad cia viskas remiasi logika, kiekviena dalykas, kiekvienas uzmestas kabliukas yra paaiskinamas galu gale, niekas nelieka neatskleista. Asmeniskai, seniai maciau anime, kuri galima pradeti ziureti nuo pirmos serijos ir baigti dvylikta ir pilnai suvokti viska, kas jame buvo. Buvo pradzia, buvo pabaiga. Visas veiksmas, visos keliones laiku, kiekvienos vietos apgalvojimas, kiekvienas pasirinktas kelias buvo apgalvoti, kai kur trumpai, kai kur ganetinai sklandziai ir issamiai. OST labai patiko, uzkabinantis openingas, kaip ir minejo Miglaja - visas animacija yra kinematografiska, nepagailejo darbo tikrai prie to.
    Akcentuojami 2 dalykai aprasyme ir kaip suprantu visame internete:

    1. Pabaiga - nezinau ar cia reikia buti buku ar ne, zinant, kas buvo zudikas, bet kazkodel niekas neakcentuoja fakto, kad tai serijinis manijakas su stipriu psichikos issikreipimu, kadangi, kai buvo pasakojama, jo incidentas vaikysteje, nuo ko prasidejo viskas, ziurovas turejo suprasti, kad sugriovus ilgai planuotus nusikaltimus, ilgus persekiojimus ir vieno vaikio, kuris yra vienu zingsniu pries ji, jam iskilo manija, kuri net tik isisavino Satoru kaip priesininka, bet ir leido "isaukstinti" jo oponenta, paversti ji galutiniu taikiniu, o galbut ir paversti ji kaip dar viena, sio kraupaus zaidimo, pagrindini veikeja, antagonista zudikui. Mano manymu, pabaiga reiktu ivertinti smarkiau isigilinus i zudiko asmenybe, i ta dviveidiskuma, jo mastyma, kiekviena padaryta veiksma, reakcija i tai, koki pykti, bet kartu ir malonuma, bei azarta kele kiekvienas uzbegimas uz akiu jo veiksmams ir panasiai.

    2. Keliones laiku, cia turbut reikia daug fizikos ziniu, kad tai paaiskinti moksliskai ir racionaliai, bet vis vien galvoju, kad su tuo nebuvo persistengta. Galim sakyti, kad tai yra kaip ir super galia, kuria pasireiskia tik ekstremaliais atvejais. Man tai labiau atrode ir kaip kelione laiku, ir kaip koks ateities matymas, kadangi pirmieji "galios" parodymai nebuvo tokie ispudingi, kad tai galima pavadinti kazkokia super galia, tai vos ne kaip koks "precognition", keliu minuciu ar sekundziu matymas i prieki realiu laiku, arba kaip vadinama "Ateities pajautimu", bet toliau kas ivyko, tai galima ivardinti kaip kazkoki tai laiko atsukima, nebuvo to daug kartu ir atrode, jog tai ivyksta vos ne gyvybes ir mirties momentu. Galios praradimas irgi galima paaiskinti kaip amnezija, praejus atitinkamam laikotarpiui, atmintis sugryzu, o su ja ir visa kita.

    Neturiu tiek ziniu, kad galeciau paaiskinti viska taip, kaip noretus, bet tikrai numanau, kad si anime reiktu paziureti ne viena karta, jog butu galima pilnai viska suprasti, arba, po kiekvienos serijos apmastyti viska ir pabandyti paspekuliuoti. Ir svarbiausia, kad tai tikrai netinka jaunajai auditorijai ar "nerimtam" ziurejimui.
    Labai dziugu, kad toks perliukas pasirode siemet, sukryziuoju pirstu ir tikiuosi, kad sie metai mestels dar viena.

    Mano ivertinimas yra 5/5.

    Comment

    • Miglaja
      Cute potato ~


      • 2007 12 16
      • 551

      #3
      Autorius Miesto_Druidas

      Taigi, autorius neprivalo sekti kažkokių išgalvotų laiko taisyklių, kurias sukūrė kiti autoriai. Jo istorija, ir daro jis ką nori joje, patinka jums tai ar ne.
      Įdomią "Dievo sūnaus" versiją sugalvojai, tačiau man ji iš piršto laužta. Turiu omeny, nė pro kur net užuominos apie tai negali būti. Kūrėjai visiškai neteikia informacijos apie Satoru sugebėjimus ir kaip jis juos gavo. Tai dar galima praleisti pro akis.

      Tačiau man akis bado viena esminė siužeto skylė, kurios pradžioje nepastebėjau:
      Spoileris:
      Satoru mama nužudoma žudiko. Tačiau kokiu pagrindu ?? Kaip jis galėjo sužinoti, kad Satoru mama žino jo tapatybę ? Plius, tuo metu žudikas nežinojo apie Satoru sugebėjimus. Tai gaunasi taip, kad Satoru mama netyčia prisimena vaikystėje nužudytas mergaites, kažkaip PASLAPTINGAI prisimena, kas yra žudikas. O žudikas, PASLAPTINGAI sužino apie Satoru mamos ketinimus....
      Anime & Manga// Knygos // Muzika // Filmai

      Comment

      • nemesis
        Super mega ultra rašytojas

        • 2010 11 08
        • 1178

        #4
        Ar aš vienas likau nesužavėtas šiuo "šedevru"? Mal'o balas tai išvis kosmosas. Vyksta daug diskusijų apie patį keliavimą laiku ir jo subtilybes. Tai ir aš įsiterpsiu.Matau, chebra pasikausčiusi, gilinatės kas ir kodėl, bet esmė tame, kad mum buvo numestas tik tingus pateisinimas, kodėl protagonistas turi savo galias. Galėčiau į tai žiūrėti pro pirštus, jei ne kita problema - ši galia neturi jokiu taisyklių, suvaržymų, tad naudojama bet kaip, kaip tik autorius sumasto ir kaip reikia pakreipti siužetą. Kas yra bet koks absurdas žiūrint kritiškai į patį istorijos vystymą, kadangi autorius jį naudoja sukurti dirbtinei įtampai ar įvykiams, santykiams ar tariamam veikėjui vystymui, kurie galiausiai neturi jokios reikšmės, nes paskui įsivaręs save į aklagatvį, jis tiesiog paspaudžia laiko atsukimo knopkę ir toliau suokia savo dainele. O mums pagrindinis veikėjas pristatomas kaip underdogas, kas visiška neteisybė, kadangi jis tiesiog nesveikai overpowered. Man visiškai nesuprantamas jo netiesioginis problemos sprendimas -apsaugoti Hinazuki, vietoj to turint tokį pranašumą(žinomą kas įvyks ateityje), jį tiesiog panaudoti žudiko paieškoms? Kai to labiau žiūrovui žudikas žinomas, jau senokai ir net atskleistas atidarymo temoje.

        Comment

        • Augis24
          AZ rėmėjas




          • 2009 03 29
          • 767

          #5
          Autorius Miglaja
          Spoileris:
          Satoru mama nužudoma žudiko. Tačiau kokiu pagrindu ?? Kaip jis galėjo sužinoti, kad Satoru mama žino jo tapatybę ? Plius, tuo metu žudikas nežinojo apie Satoru sugebėjimus. Tai gaunasi taip, kad Satoru mama netyčia prisimena vaikystėje nužudytas mergaites, kažkaip PASLAPTINGAI prisimena, kas yra žudikas. O žudikas, PASLAPTINGAI sužino apie Satoru mamos ketinimus....
          Spoileris:
          Ji nuzudoma del 2 dalyku: 1- byla nebuvo pilnai uzversta zurnalistu, per daug neaiskumu, per daug netikslumu buvo joje, 2- jis jau buvo paciupes kita auka ir ji, ji pamate ir praktiskai atpazino [nezinau ar neimanoma neatpazinti zmogaus, mokiusio savo vaika ne vienerius ir ne dvejus metus.] ir jis, "tikriausiai,
          suvoke, kad ji kels gresme, del to pasekes ja, nuzude ir zinojo, kad jo niekaip nesusiseks, o viskas kris ant Satoru. Bet tai tik mano spekuliacija. Prisimink ir tai, kad jos draugas, zurnalistas, tebeturejo sarasa, kuriame buvo mokytojas, bet del jo albi, niekas jam nieko pripaisyt negalejo

          Comment

          • Klaudijus
            Narys

            • 2014 07 08
            • 66

            #6
            Et... Toks įspūdis, kad kažkas pasimovė ant kelių serijų ''hype'' ir tai nulėmė likusių serijų įspūdį. Nė per daug tie veikėjai mane sudomino, pats tas Satoru nykokas, žanrus vidutiniškai išpildė, kaip ir psichologinis vidutiniškas buvo, bandė pigiai sužaisti žiūrovų jausmais, '' mama vaiką skriaudžią, tai jei pranešim tai jos klasiokams, tai ir jie diskriminuos ją'', pernelyg kvailų ir siužeto vingių yra, nelabai kažko konkretaus, be op ir ed dainų, iš garso takelio neatsimenu. Praktiškai kiekvienos serijos pabaigoje žiūrovams numesdavo kokį kabliuką, kad sekančias serijas žiūrėtų, nors ir tai jie buvo minimalūs ir vis vien galėjai nuspėti tolimenę eigą. Steins gate keliavimas laiku su ta mikrobangine ir telefonu irgi gana juokingas, bet kažkiek paaiškino tai ir bent jau įdomesniu veikėjus turėjo.
            Spoileris:
            Jau pirmoje serijoje tas Satoru bėgimas nuo policijos buvo nelogiškas, nors dauguma gali pateisinti, kad jis supanikavo, bet vėlgi jis vėl grįžo į originalią laiko liniją, bet toliau slapstėsi, matyt nieko nežino apie tokį dalyką kaip įkalčius, motyvą ir tai, kad nėra kaltas, kol kaltė neįrodyta? Bet užuot padėjęs tyrimui ir taip galbūt sugavęs žudiką ir užkirtęs kelią jo tolimesnioms ''šėlionėms'', pradėjo slapstytis, taip kaip tik pablogindamas savo situaciją, gi jam neatrodė, kad dar turės progą grįžti praeitin? Dar ta Airi ir jos pasakojimas apie tėvą su šokoladu... O dar kai per tą gaisrą duris atidarė... Nepavadinčiau jos realia veikėja, turi savo minimalų vaidmenį siužete ir atsiranda kai to prireikia pagrindiniam veikėjui. Ech, retokai dabar pamatysi gerų moteriškosios lyties veikėjų. Ir kažkaip nelabai supratau, kaip Hinazuki išgelbėjimas pakeis jo mamos lemtį, negeriau susikoncentruoti ties pačia mama ar pačio žudiko sustabdymu, o ne ''būsimų aukų gelbėjimu'', kas sako, kad jis nesusiras kitų vaikų ar nepakeis savo veiksmų principo, visi negali žinoti, kas psichopato galvoje sukasi, tuo labiau, kai kažkas kišą koją jo planams. Plius, sakyčiau, pats Satoras kiek linkęs į tą pedofiliją, bent jau būnant dešimtmečio kūne ''Tvardykis, tau 29'' , kitų veikėjų pasikartojančios frazės po pirmų kelių kartų irgi nervinti pradėjo, ypač tas ''baka nano'', nors čia mažmožis.
            Dar čia kažkas SAO paminėjo ir įvardino kaip ''nuostabų''... Nesakau, kad šis anime toks jau blogas, o ir mangos neskaitęs, tai negaliu palyginti, tinka šiaip pažiūrėti, bet nereikia matyti to, ko ten nėra ir iškelti lyg pat debesų. Sakyčiau, visai tinkamas tiems, kas dar nelabai susipažinę su tokiu žanru, paskatintų bandyti žiūrėti anime su panašiais žanrais. Tiesiog esu gan kritiškas tokio tipo anime, bandantiems akcentuoti tam tikro pobūdžio temas, taip bandant atrodyti kiek rimtesniais nei iš tiesų yra.
            Paskutinis pakeitimas nuo Klaudijus; 2016-04-14, 11:05.

            Comment

            • Augis24
              AZ rėmėjas




              • 2009 03 29
              • 767

              #7
              Meh.. Kad ir kaip erzintu, bet suprantu, kad neverta gincytis su tais, kurie visur mato suda, vietoj to, kad paimtu gerus dalykus is to kas duodama Specai jomajo

              Comment

              • Klaudijus
                Narys

                • 2014 07 08
                • 66

                #8
                Autorius Augis24
                Meh.. Kad ir kaip erzintu, bet suprantu, kad neverta gincytis su tais, kurie visur mato suda, vietoj to, kad paimtu gerus dalykus is to kas duodama Specai jomajo
                Na, čia jau tamsta prakalbo apie fekalijas. O kai yra kažkas gero, nereikia ignoruoti ir blogo, kartais tas nusverią aną ir atvirkščiai. Vidutiniškas - mano atžvilgiu, nėra blogas, tuo labiau jei nėra įkyrus. Visgi nerašiau, kad reikia mesti į šiukšliadėžę.

                Comment

                • Ozis

                  #9
                  Suspension of disbelief yra įdomus dalykas. Sugebi užspaust - jauti pasitenkinimą ir galvoji, kad kūrinys yra šedevras, nors... Priešingu atveju, jei nesugebi užspaust, jauti mažų mažiausiai nuostabą fanbojų atžvilgiu. Žiūrėdamas Boku Dake savo disbelief užspaudžiau, tad jis man atrodo visai gerai lyginant su Stein's;Gate. Beskaitydamas jūsų, kolegos, komentarus pilnai sutinku, kad Boku Dake turėjo vienų ar kitų trūkumų. Bet grįžkit atgal prie savo šedevrų. Pasikapstykit. Pagalvokit. Manau rasit pakankamai "karvės blynų."

                  Smerkti anime'ą už tai, kad jis yra iš "soft magic" giminės... yra biškį overkill. Na, nepaaiškina jis kaip veikia pagrindinio personažo galia. Ir ką? Baisus nusikaltimas mat. Konkrečiu atveju kelionės laike yra daugiau "plot device". Kitaip tariant autorius naudoja šią galią stumdamas istoriją toliau. Šiuo atveju galia nėra personažo įrankis problemoms spręsti. Tad aiškinti iš kur ta galia atsiranda ir kokie jos apribojimai nėra būtina, mat personažui nėra tiesioginio būdo panaudoti galią savo naudai. Nors, man rodos, gan akivaizdu, kad personažas negali pasirinkti ar įvyks grįžimas laiku, kada jis įvyks ir į kokį laikotarpį. Galiausiai grįžęs atgal jis yra vaikas - niekas į jo šnekas rimtai nežiūrės. Dar, rodos, jis ne itin gerai prisimena vaikystę. Jup, įtampa iš dalies dingsta, kai paaiškėja, kad jis grįžinės atgal kol išspręs problemą, bet whatever?

                  Man visiškai suprantamas jo tiesioginis bandymas spręsti problemą. How about - vaikystės trauma? Superhero fanbojizmas? Elementarus žmogiškumas? Taip, yra labai racionalus ir šaltakraujiškas sprendimas - leisti Hinazuki mirti. Bet tai ne kompiuterinis RPG ir ne prasta Dungeons and Dragons kampanija (kurioje visi CE murder-hobos). Taip, galima stebėti Hinazuki iš toli. Pakankamai toli, kad žudikas nematytų. Pamatai žudiką ir žinai kas jis. ??? Profit!!! Wait, kas iš to, kad žinai? Tu esi vaikas, kurio niekas neklausys. O jei klausys, tai koks bus paaiškinimas iš kur tos žinios? "Nes stebėjau kaip nužudė mano klasiokę?" Yeah...

                  Comment

                  • nemesis
                    Super mega ultra rašytojas

                    • 2010 11 08
                    • 1178

                    #10
                    Šis komentaras tikriausiai buvo labiau atsakymas į mano kritiką, tad pabandysiu pakomentuoti.
                    Autorius Ozis
                    Konkrečiu atveju kelionės laike yra daugiau "plot device". Kitaip tariant autorius naudoja šią galią stumdamas istoriją toliau. Šiuo atveju galia nėra personažo įrankis problemoms spręsti. Tad aiškinti iš kur ta galia atsiranda ir kokie jos apribojimai nėra būtina, mat personažui nėra tiesioginio būdo panaudoti galią savo naudai. Nors, man rodos, gan akivaizdu, kad personažas negali pasirinkti ar įvyks grįžimas laiku, kada jis įvyks ir į kokį laikotarpį. Galiausiai grįžęs atgal jis yra vaikas - niekas į jo šnekas rimtai nežiūrės. Dar, rodos, jis ne itin gerai prisimena vaikystę. Jup, įtampa iš dalies dingsta, kai paaiškėja, kad jis grįžinės atgal kol išspręs problemą, bet whatever?
                    Būtent, kad autorius naudoja šią galią, kurti bet kokiam istorijos progresui ar jį panaikinti protagonisto naudai ir yra tiesioginis personažo problemų sprendimas, nesukeldamas jokių neigiamų efektų pačiam veikėjui, su kuriais jam pačiam tiesiogiai reiktų susitvarkyti, kadangi jis grįžta į situaciją, kurioje jau buvo prieš tai, ir tai išgyvena n kartą, kol oponentui tai pirmas patyrimas. Herojus, neturėdamas šios galios, tiesiog būtų outclassed stipresnio varžovo. Tad va man ir kyla klausimas kodėl būtent jis, nes vien priežastis, kad tai pagrindinis herojus, manęs nelabai tenkina.

                    Autorius Ozis
                    Pamatai žudiką ir žinai kas jis. ??? Profit!!! Wait, kas iš to, kad žinai? Tu esi vaikas, kurio niekas neklausys. O jei klausys, tai koks bus paaiškinimas iš kur tos žinios? "Nes stebėjau kaip nužudė mano klasiokę?" Yeah...
                    Palauksi kito reseto ir pasinaudosi jau sukaupta informaciją, vietoj to kad švaistysi visą mėnesį santykių kurimui iš kurio realiai naudingos tik 2 dienos. O resetas tikrai įvyks, nes jis visad įvyko veikėjo naudai, kai to reikėjo
                    Kas be ko veikėjas savo rankose laikė mirusią mamą, o poros dienos kaip niekur nieko čiuožinėjo lauke, nemanau, kad tai labai paveiktų jo psichiką.
                    Paskutinis pakeitimas nuo nemesis; 2016-04-15, 22:02.

                    Comment

                    • Ozis

                      #11
                      Autorius nemesis
                      Tad va man ir kyla klausimas kodėl būtent jis, nes vien priežastis, kad tai pagrindinis herojus, manęs nelabai tenkina.
                      Lygiai tas pats absoliučiai visuose kūriniuose. Protagonistas, kuris šiaip yra silpnesnis nei antagonistas (priešingu atveju kyla klausimas kodėl problema nebuvo išspręsta anksčiau?), istorijos bėgyje palaipsniui tampa pranašesnis už antagonistą. Atsakymą į klausimą "kaip/kodėl jam tai pavyksta?" galima maskuoti įvairiais būdais, bet vis tiek už jų slypi tas pats atsakymas - "todėl, kad jis protagonistas". Visose istorijose yra vienoks ar kitoks "game changer," kuris leidžia būtent protagonistui pasiekti naujų aukštumų. Be to negali būti istorijos.

                      Taip pat galiu tik pasikartot, tos galios pats herojus nelabai tevaldo. Jis negali grįžti minutę atgal ir iš naujo suvalgyti spurgą. Kažkas iš aukščiau jam diktuoja sąlygas.

                      Nesistengiu primesti kažkokios nuomonės. Mano pagrindinis point'as yra tame, kad tai suspension of disbelief problema. Man savo disbelief pavyko suvaldyti, nors turiu ilgą istoriją kaip man to nepavykdavo padaryti (minėtasis Stein's;Gate).

                      Comment

                      • Klaudijus
                        Narys

                        • 2014 07 08
                        • 66

                        #12
                        Nekeičia to, kad protoganistas gan nykokas kaip pagrindinis veikėjas, o kai kurie jo poelgiai, pasirinkimai nelabai išmintingi, vienas iš jų
                        Spoileris:
                        Kai jis 10 serijoje supranta (tiksliau, jam pasako), kad jo mokytojas - Yashiro, yra tikrasis žudikas, jis sau pasako, kad įtariamųjų sąraše buvo jo vardas, bet vien dėl to, kad jo mama irgi buvo jame ir juo pasitikėjo, pernelyg rimtai nežiūrėjo į tą sąrašą. Nepasakyčiau, kad čia labai išmintingas poelgis. Jei pačiam mokytojui teko pasakyti, kad jis yra tas žudikas, išvada - per daug laiko praleido žaisdamas su vaikas, užuot dirbęs kaip rimtas detektyvas, ties tuo irgi susikirto. O ir tai naiviai manė, jog vienas su viskuo susitvarkys, tik tampydamas savo draugus už nosies kažkaip sugebėjo priversti padėti jam, nors nelabai kai kurie man jų priminė penktokus, elgesys, dialogai... Vietoje jo bandyčiau labiau su mama bendradarbiauti, visgi šauni supratinga moteriškė , plius dirbo kaip žurnaliste, dar yra tas jos buvęs kolega Sawada...
                        O ir nelabai man rūpėjo, kad išgyveną kažkokią kūrybinę krizę ir picas išvežioja būdamas 29 metų, na, gal kitaip manyčiau, jei labiau būtų padirbėję ties tuo. Pripažinsiu, visai patiko, kai jis prisipažino, kad norėdamas susirasti draugų, kad jį ir jis pats pamėgtu kitus, stengiasi būti tuo, kuo iš tiesų nėra kaip tas Yuki jam patarė. Bet buvo pernelyg daug kliudančių niuansų, kad nekreipčiau į tai dėmesio. Kai žiūriu tokio žanro anime, žiūriu įdėmiai, stengiuosi kuo labiau gilintis, kad vėliau ko nors vėliau netektų ko nesuprasti, o ir taip stengiausi pagauti kuo daugiau duodamų užuominų ir dėlioju į vietas, jei tokių duoda, geriau jei jos neakivaizdžios būna. Tad, mano atžvilgiu, vidutiniškai atidirbo jis visas tas savo temas, žanrus, gal ir būtų geriau buvę, jei konkrečiai tie kažkuo būtų susikoncentravę.
                        Tiesa, dar perskaičiau 32 mangos skyrių apie antoganisto praeitį. Gaila, kad į anime neįtraukė to paaukojant bent 5 min. eterio, labiau padėtų pamėgti ar suprasti jį.

                        Paskutinis pakeitimas nuo Klaudijus; 2016-04-16, 15:55.

                        Comment

                        • Killerbee
                          Iškrypęs dėdulė





                          • 2006 12 11
                          • 2910

                          #13
                          Oho, kokios čia diskusijos...... Su kai kuriomis mintis sutinku, su kai kuriomis ne, bet manau abiejų stovyklų šalininkai sutiks su sekančia mano mintimi.....Tokių anime (su gyvais personažais, rimta istorija ir siužetu, padoriu piešimu ir mintimi) turi būti kas antras, o ne kas dvidešimtas. Taip, galima kabinėtis prie super galių, siužeto skylių ir neaiškaus blogiečio, bet aš jums išduosiu paslaptį - šis anime visai ne apie keliones laiku ar smurtaujančius tėvus. Šis anime yra apie neįkainojamas žmogiškas vertybes, kurios šiais laikais dažnai pamirštamos ir žiūrėti šitą anime reikia ne protu, o širdimi. Aš tik nesuprantu kaip kažkam galėjo nepatikti nuostabiai šilta pabaiga, kuri kiekvieną žiūrovą padaro bent truputi geresniu.....bent trumpam. Bent jau tą, pas ką širdis minkštesnė už akmenį. Vien už pabaigą pridėjau vieną balą prie rezultato. Ir dar nerekomenduočiau išmesti Steins:Gate į šiukšlinę. Kam taip nepagarbiai elgtis su dar vienu nuostabiu anime apie keliones laiku? Galėčiau dar daug savo trigrašių čia prikišti, bet kokia to prasmė? Taip gera "ant širdies", kažką gero norisi nuveikt.......

                          P.S. Ir taip, mamytė čia tikrai yra super mama. Nors šis žodžių junginys paskutiniu metu ir įgavo neigiamą reikšmę.

                          Kažin kodėl, visi etatiniai aprašymų kūrėjai vengė imtis šito aprašymo ?
                          Nevengiau, tiesiog posteriai neužkabino akies tai ramiai laukė savo eilės... Būčiau žinojęs kas čia per anime būčiau patį pirmą griebęs....

                          Comment

                          • Klaudijus
                            Narys

                            • 2014 07 08
                            • 66

                            #14
                            Tiesą sakant, mano atžvilgiu šis anime galėjo baigtis
                            Spoileris:
                            ir 10 serijoje, didesnį įspūdį būtų palikę, nors tikriausiai mangos atžvilgiu nebūtų užbaigtas, vis nebanalesnė pabaiga būtų. Visgi, ne visad tas gėris laimi, o ir tai antoganistas protoganistui - picų išvežiotoji, tikriausiai per gudrus buvo, kad anam įgriso ir pats atsiskleidė jam, tokia ir pelnyta baigtis už žioplinėjimą ir neracionalų mastymą. O originali pabaiga naudos jokios nedavė...
                            O ir šiaip nemačiau, kur tos realios vertybės matėsi, visi anime tų ''vertybių'' turi, bet skirtingai akcentuoja, pateikia, o kad ir ką šis bandė parodyti, tai gan silpnokai. Plius, žanrai jau patys daugmaž pasako, kaip reikia žiūrėti, tad ta širdis čia nelabai, tuo labiau nemėgstu, kai jėga ir pigiai bando jausmais manipuliuoti. Et... Sunku su tais naujais anime man, dėl to nelabai mėgstu tuos ''ongoing'' žiūrėti, tam pačiam sezone tikėjausi daugiau iš Dimension W, bet irgi taip nieko padoraus neparodė, o ir ta robotė mažų mažiausiai reikalinga buvo. Tikriausiai reikia laukti, kol pilnai išeina, kad vėl ant kokio ''šedevro'' nepasimačiau.

                            Geriau jau būtų kas dvidešimtas ir iš tiesų gerai sukurtas, o ne kas atras, kurie vienas į kitą pernelyg panašūs. Jau ir taip pernelyg daug visokių išeiną, jog spėti sužiūrėti ir nepasimauti ant kabliuko.
                            Paskutinis pakeitimas nuo Klaudijus; 2016-04-17, 14:23.

                            Comment

                            • Killerbee
                              Iškrypęs dėdulė





                              • 2006 12 11
                              • 2910

                              #15
                              Autorius Klaudijus
                              O ir šiaip nemačiau, kur tos realios vertybės matėsi, visi anime tų ''vertybių'' turi, bet skirtingai akcentuoja, pateikia, o kad ir ką šis bandė parodyti, tai gan silpnokai.
                              Jei šis silpnokai tai ką kalbėti apie likusius 90% anime, kuriuos sudaro visokie šleivi kreivi šaunenai ir haremai? Plačiau reikia į viską žiūrėt, plačiau.....
                              Plius, žanrai jau patys daugmaž pasako, kaip reikia žiūrėti, tad ta širdis čia nelabai, tuo labiau nemėgstu, kai jėga ir pigiai bando jausmais manipuliuoti.
                              Ne į žanrus reikia žiūrėt, o į anime. Ir nesakyčiau, kad pigiai. Pagal mane pakankamai brangiai viskas buvo...
                              Geriau jau būtų kas dvidešimtas ir iš tiesų gerai sukurtas, o ne kas atras, kurie vienas į kitą pernelyg panašūs. Jau ir taip pernelyg daug visokių išeiną, jog spėti sužiūrėti ir nepasimauti ant kabliuko.
                              Pernelyg panašūs? Tipo su normaliai istorija, siužetu, personažais ir piešimu? Jei čia apie tokius panašumas tai aš tikrai ne prieš.... Ir kas čia per problemos su žiūrėjimu? Jau per pirmą seriją 99% tikslumu galima nuspręsti vertas anime dėmesio ar ne. Aišku išimčių pasitaiko, bet visada galima pasitaisyt. Atvirkščiai, paskutiniu metu anime žiūrėjimas atima vis mažiau laiko. Ant ko tu ten pasimauni man visiškai neaišku.

                              Kas dėl pabaigos.....ji ideali. Taškas. Riebus. Blogų pabaigų mėgėjai užmiršta, kad viena bloga pabaiga jų dar laukia. Neišvengiamai. Tada ir bus patenkintos visos jų iškrypusios fantazijos.

                              Comment

                              Working...