Ghost in the Shell: Innocence Metai: 2004 Žanrai: Sci-fi, trileris, nusikaltimas, drama Filmo direktorius: Mamoru Oshii Istorijos autorius: Shirow Masamune Studija: Bandai Visual, Production I.G Trukmė: 100 min Panašūs anime: Anime-Planet Kalbant apie visą Ghost in the Shell seriją (tiek filmus, tiek serialus), patartina žiūrėti juos eilės tvarka. Nors kiekviename kūrinyje, ar tai būtų filmas, ar TV serija, paprastai tiriama atskira byla, tačiau siužetas daugiau ar mažiau būna susijęs, pasitaiko nemažai nuorodų į ankstesnes bylas. Aišku, kaip ir kiekvienas geras kūrinys, taip ir bet kuris GITS filmas ar TV serijos yra pakankamai įdomūs ir originalūs ir konteksto nežinančiam žmogui (su sąlyga, jeigu jam patinka kiberpankas ar mokslinė fantastika). Po septynerių metų nuo pirmojo Ghost in the Shell filmo pasirodė ir antrasis, gerbėjų ilgai lauktas ir labai prieštaringai įvertintas, Ghost in the Shell: Innocence. Vienus į neviltį varė veiksmo trūkumas, Motoko Kusanagi personažo epizodinis dalyvavimas, kitus žavėjo kūrinio originali vizuali bei (kaip įprasta GITS serijoje) filosofinė pusės. Paties M. Oshii (filmo direktoriaus) teigimu, jis nesiekė sukurti tęsinio pirmajam filmui, o tiesiog buvo sukaupęs daug idėjų, kurias norėjo įgyvendinti, bei žiūrėjo į filmą kaip į iššūkį realizuoti naujas technines galimybes. Toks požiūris visai pasiteisino. Pavyzdžiui, lyginant GITS bei Matrica trilogijas, matosi M. Oshii pranašumas prieš brolius Wachowskius. Jei Perkrovimas ir Revoliucijos buvo vienas už kitą prastesni (na, gal greitkelio scena ir verta kažko), tai Innocence bei Solid State Society pasižymėjo idėjų šviežumu tiek siužeto sprendimuose, tiek ir vizualine prasme. Innocence atmosfera, lyginant su pirmu filmu, nebeturi kyberpankui būdingos post-apokaliptinės dvasios (niūrumo, apleistų gatvių, pastatų, sulaukėjusios vietinės “faunos” ir t.t.). Filme vyrauja tamsesni fonai, tačiau kartu jie yra ir labai detalūs, taip pat kur kas tikroviškiau vaizduojamos ateities technologijos. Visa tai leidžia filmą priskirti grynam mokslinės fantastikos žanrui. Interviu ištrauka iš Mamori Oshii konferencijos prieš filmo premjerą JAV kino teatruose: Korespondentas: Kai kūrėte Ghost in the Shell, ar galvojote apie tęsinį? Mamoru Oshii: Visiškai negalvojau. Niekada nesitikėjau, kad pirmasis filmas bus populiarus užsienyje. K: Kokių naujovių įnešėte į Ghost in the Shell: Innocence? MO: Pirmiausia, technologinių - tai pirmasis japoniškos animacijos filmas, kuriame fonas sukurtas naudojant vien kompiuterinę grafiką. K: Veikėjų animacija filme vis dar yra sukurta 2D (dviejų dimensijų) būdu. Kokie, Jūsų nuomone, yra pranašumai kiekvienos iš šių dviejų grafikos technikų (2D ir 3D), ir, ar manote, kad tradicinis piešimas ranka gali būti nustelbtas kompiuteriais generuojamos animacijos? MO: Galvoju, kad kompiuteriais generuojamų 3D fonų didžiausias pranašumas būtų galimybė pasinaudoti filmavimo teikiamais privalumais. Dirbdamas šiuo būdu, galėjau sukurti gilesnes ir didesnes fono erdves. Priežastis, kodėl darydamas veikėjus pirmenybę skyriau 2D būdui, yra talentinga ranka piešiančių animatorių komanda, kurių darbu galėjau pasinaudoti. Aš nenoriu prarasti jų darbo kokybės. Labai vertinu jų talentą, todėl norėjau pasinaudoti jų gabumais piešiant veikėjus. Kalbant apie tai, ar 3D animacija nugalės 2D animaciją Japonijoje, tai nemanau, kad taip atsitiks, nes dar yra daug žmonių, kurie vertina ir brangina 2D animaciją. Galima būtų kalbėti apie 3D įsigalėjimą Amerikoje. Čia beveik visi animaciniai filmai yra daromi 3D. Na, turiu vilties ir tikiuosi, kad taip neatsitiks Japonijoje. K: Kai kuriate filmą, kam daugiau skiriate dėmesio – emocijų perteikimui ir vaizdams ar istorijos pasakojimui? MO: Tai priklauso nuo konkretaus atvejo. Kai kuriuose filmuose stengiuosi parodyti gražesnį piešimą, kituose labiau akcentuoju istoriją. Tai dažniausiai priklauso nuo filmo biudžeto bei produkcijos apimties – jeigu turiu mažiau lėšų, tai koncentruojuosi daugiau ties istorijos pasakojimu, jei daugiau - ties gražesnių vaizdų kūrimu. K: Tarp japoniškos ir amerikietiškos auditorijos tikrai yra skirtumas. Su kokiais sunkumais susiduriate versdamas/pritaikydamas filmus kitoms šalims (kalbant ne tik apie kalbos skirtumus, tačiau ir kultūrinį barjerą)? MO: Aš netikiu, kad yra toks filmas, kuris gali būti išverstas visiems žmonėms ir visoms šalims visame pasaulyje, ir nemanau, kad yra reikalinga sukurti tokį filmą, kurį visur suprastų. Pavyzdžiui, jeigu amerikietis žiūri anime ir tai jam atrodo labai įdomu ir gražu, gal jis tuo džiaugiasi todėl, kad tai yra skirtinga kultūra. Kai japonas ir amerikietis žiūri Holivudo filmą, esu tikras, kad jie mato skirtingus dalykus. Manau, kad atvejai, kai žmonės iš skirtingų šalių bei kultūrų idėjas ir veikėjus supranta skirtingai, yra labai įdomus reiškinys. Galų gale, nėra taip svarbu ar asmuo supranta filmą, ar ne - jei jis patiria malonumą jį bežiūrėdamas, manau, tai ir yra visų svarbiausia. Ghost In The Shell chronologija: * 1989-1991 m. Ghost In The Shell (manga) * 1991-1996 m. Ghost in the Shell 1.5: Human Error Processor (manga) * 1996 m. Ghost In The Shell (filmas) * 1997 m. Ghost in the Shell 2: Man/Machine Interface (manga) * 1997 m. Ghost in the Shell (PS video žaidimas) * 2002-2003 m. Ghost In The Shell: Stand Alone Complex (TV serijos) * 2004-2005 m. Ghost In The Shell: S.A.C. 2nd GIG (TV serijos) * 2004 m. Ghost in the Shell 2: Innocence (filmas) BT 27GB 3,7GB 1,3GB * 2006 m. Ghost in the Shell: S.A.C. Solid State Society (filmas) Autorius: technotrach |
Ghost in the Shell 2 - Innocence
Collapse
X
-
Ghost in the Shell 2 - Innocence
99550.51%50433.33%33310.10%1022.02%214.04%4Žymos: Nieko -
Neužbaigtas anime šedevras.
Turėjo visas galimybes tapti geresniu už savo pirmtaką, tačiau buvo blankesnis už jį.
Nepeikiu GITS2 - apskritai tai buvo viena iš geriausių pernai matytų animių, tačiau palyginus su pirmąja dalimi, jai kažko trūko.
Grafika buvo įspūdinga, viena iš geriausių kada nors matytų, Kenji Kawai soundtrackas - pritrenkiantis as always, žiūrint iš filosofinės pusės - GITS2 tikrai gilesnis už pirmąją dalį.
Tačiau veikėjai buvo gan blankūs, istorija nebuvo tokia įtraukianti, kaip pirmojoje dalyje, tikrai tikėjausi įspūdingesnės pabaigos, taipogi jaučiau veiksmo trūkumą, didžiąją laiko dalį tiesiog buvo tempiama guma.
Nors ir neužbaigtas, tačiau GITS2 vis vien yra šedevras. Tikrai viena iš must-see animių. -
Antra dalis netokia uzvedanti kaip 1 !!! Labai daug filosofijos.Mazoka veiksmo !!! Noretusi ir idomesnies pabaigos !!! Bet paziuret verta!!!I Just Wanted An Excuse To Kill As Many People As I Could !!!Comment
-
pritariu SolidSnake, kad mazoka veiksmo tenais, daugybe dialogu ir monologu tarp batou ir togusos.
atsimenu, senokai ziurejau, dar buvo kazkoks labai "draft" subbingas, tai jie dviese ten kalba kalba kalba kalba gal 5minutes, o subu 3 eilutes mazom raidytem ir kabo visa laika, nepasikeicia. kai kur isvis neversta buvo.
sakiau tada, kad palauksiu geresnio vertimo ir tada jau rimtai ziuresiu.
tai grozejausi animacija.
antrakart taip ir nepaziurejau kol kas, vadinasi 1a dalis nugali 2a dali 5:1! ^^"
ai, bet gitsas (1/2/sac/sac 2nd gig) man vistiek nr 1.Comment
-
Autorius SolidSnakeLoL Paziurek anime geriau!!! Tai panashu i tai kaip Resident Evil ir Resident Evil Apocalypse !!! cia tas pat Gits:INNOCENCE !!! !!! !!!Comment
-
Tiek pirma dalis tiek ir antra geros. Kiekviena savotiška. Skiriasi ir atmosferos. Kažkas pasigedo kažkokios žalios spalvos, kažkam nepatinka geltona... Koks skirtumas kokia ta spalva. Antra dalis tikrai gilesnė nei pirma ir tuo pačiu lėtenė. Daug kam jis gali pasirodyti nuobodus. Veiksmas pasireiškia tik į pabaigą. Nerekomenduoju jo žiūrėti asmenims, kurie prioriteta teikia daugiausiai veiksmui. Jei šis animas nepatiko - papraščiausiai būtų neprošal jį pažiūrėti vėl po kokių 2-3 metų. Nuomonė pasikeis.
Ir dėl Matoko Kusanagi. Ar GITS filmas apie majorę kusanagi? Ne - ji tik stipriausias animo personažas, o pats animas labiau susijęs su "siela" dirbtiniame kūne (ghost in the shell). Nepatartina prieš žiūrint animą kažko labai daug iš jo tikėtis, nes tokiu atveju labai dažnai tenka nusivilti.Paskutinis pakeitimas nuo technotrach; 2009-04-06, 20:16. Priežastis: pataisytas aprašymas - pataisytas neigiamas atsiliepimas apie aprašymąComment
-
Niekada neziuriu anime before I listen to the soundtrack (sorry del kalbos ) GITS'o soundtrackc'as, mano manymu, yra vienas geriausiu, Kenji Kawai neblogai padirbejo, taciau Yoko Kanno man patiko daug labiau.
P.S. Do you know that The Matrix was based on GITS? (of course you do...)Comment
-
Man sitas Gits'as daug idomesnis uz pirma grafika 3d efektai ir piesimas mane labai itrauke, patiko, kad siame anime buvo daug filosofijos ir citatu is garsiausiu pasaulio filosofu, labai patiko dejavu.... dar nekalbu apie siuzeta ir pacia istorija manau sitas filmas vertas daugiausia demesio is visos GITS sagos.Comment
-
Už pirmą filmą, bent jau man, Innocence yra visais atžvilgiais geresnis. Tai įtakoja ir laiko tarpas tarp filmų, žinoma. Bet veiksmo požiūriu bei tuo, jog čia daugiau mistikos, kuri žiūrėjimą padaro daug įdomesniu, Innocence peržiūrėjimas suteikė man daug daugiau malonumo. Grafika glosto žvilgsnį kaip turi būti - tai didelis pliusas. Reikės pereiti dabar prie TV serijų.Comment
-
Neturiu ko prikist, aisku tu monologu/dialogu labai daug, bet ner ko stebetis. GITS S.A.C. Buvo ju irgi sociai, o GITS S.A.C. 2nd GiG ju gausa baigesi tik nuo 10 serijos. Seip ar taip daviau 5/5, nes tikrai nuostabus filmas. Dievinu visa GITS serija.
Taip pat man sis filmas maziau patiko uz pirma ir anime serijas, nes jame daugiau susikoncentruota ties Batou, o Motoko yra man number one character. Grafika taip pat labai idomi, o labiausiai patiko OST.
Working underground.Comment
-
Na va, jau senai planavau perziureti si anime galiuna, taciau prisruosiau tik dabar ir pradejau, zinoma, nuo GitS filmu. paliko toki ispudi toki, koki ir tikejaus, jog paliks, tiek pirma, tiek antra dalys.
Nesuprantu, kodel tie GitS fanai daugiau norejo is Innocence(?) Pripazistu, gal siuzetui kazko ir truksta, gal intrigos, gal daugiau veiksmo, bet cia nemazai filosofijos, palikta daugiau vietos apmastymams. Grafika, atsizvelgiant i tai, jog anime pastatyas pries 4 metus, tikrai stulbinanti, puiki mintis palikti veikejus piestus, nes mano nuomone 3d tik background'ui tinka. Labai naturaliai pavaizduoti kai kurie veikeju veiksmai, nors anime tikriausia moksline fantastika. Isimine epizodas, kuriame buvo vaizduojamas Batou su suniu savo namuose, dar niekada nemaciau, kad kas animej butu pavaizdaves toki tikroviska suns elgesi, tiek vizualine, tiek garsine prasme.
Apibendrintai, vertinu 5/5. Turbut zxiuresiu dar ne viena karta, nes noriu perprasti iki galo viska : ]Paskutinis pakeitimas nuo HajiHaji; 2008-06-24, 00:26.Comment
Comment