Final Fantasy VIII Kūrėjas: SquareSoft Išleidimo metai: 1999 [Playstation one] 2000 [PC] Žanras: JRPG Žaidėjų skaičius: 1 Platformos: PC, PSone Istorija: Jūs įsikūnyjate Squall Leonhart personaže. Jis - karinės Balamb akademijos, kurios žaidime vadinamos "Gardens", mokinys. Tylus, o tiksliau beveik visai nešnekantis, savyje užsidaręs, problematiškas jaunuolis. Žaidimas prasideda būtent nuo jo ir jo "priešo" Seifer Almasy "treniruotės" kažkur už Balamb Garden ribų. Šioje scenoje Seifer ir Squall viens kitam kerta per veidą su šautuvo ir kardo hibridais vadinamais "GunBlade". Toliau jūsų herojus Squall`as atsibunda Balamb Garden gydytojos kabinete. Ji įspėja, jog sužeidimai nėra labai rimti, tačiau paliks randą. Begulėdamas ir laukdamas savo instruktorės Quistis Trepe jis pro kabineto langą pastebi trumpaplaukę merginą praeinančią ir stabtelėjančią trumpam pažiūrėti į jį. Jo širdį persmelkia keisti jausmai. Pagaliau atėjus instruktorei ji jį išsiveda. Toliau pamoka, jūs sužinote, kad turėsite laikyti "Field Exam" tam, kad galėtumėte tapti elitinio samdinių būrio nariu. Šis būrys yra vadinamas "SeeD", o Gardens yra akademijos skirtos butent šiems kariams išugdyti. Sėkmingai išlaikius Field Exam jus išleidžia į jūsų pirmąją tikrą misiją - padėti Dollet apsiginti nuo Galbadia kariuomenės. Po misijos SeeD inauguracijos vakarėlyje Squall pastebi merginą Rinoa Heartlilly. Neilgai po vakarėlio jus nusamdo Timber pasipriešinimo komanda. Squall, Selphie ir Zell iškeliauja į Timber jos vykdyti. Ten paaiškėja, kad juos nusamdė ta pati Rinoa. Bevykdydamas misiją Squall sužino, kad kerėtoja Edea kalta dėl nepaaiškinamų Galbadia`os išpuolių. Taigi jie gauna Balamb ir Galbadian Garden`u nurodymus nužudyti Edea. Nepaisant jų nepriekaištingo plano jiems nepavyksta - juos suima ir uždaro į kalėjimą... Čia ir baigsiu, nes toliau jau būtų spoiler`iai. Mano asmeninė nuomonė: Žaidimas nuostabus, tikra PSone klasika, siužeto vingiai ir visa kita, nė nekalbu apie Junction System, kuri pagyvino visą žaidimo kovų sistemą. Nors daug kam ji sudėtinga ir tikrai buvo nemažai kritikuota žaidimo fanų, tačiau man ji tikrai patiko. Taip pat OST. Nobuo Uematsu nepriekaištingas sugebėjimas net ir 16-bit melodiją paversti kažkokiu nuostabiu muzikiniu kūriniu. Bene populiariausios dvi kompozicijos yra "Eyes on me", kurią sudainavo K-pop atlikėja Faye Wong, ir "Liberi Fatali", orkestrinė daina atlikta vieno Japonijos chorų. Taip pat savo laiku šis žaidimas stebino savo nepakartojama grafika, o Full-Motion intarpai dar ir iki šiol atrodo nuostabiai. Siužetas 9/10 Vetomis siužetas nuslysdavo į neigiamą pusę, kai panašaus tipo draminiai elementai kartodavosi per daug. Apskritai siužeto grožis atsiskleidžia tik antroje žaidimo pusėje, bet už ją ir skiriu aukštą balą,. Siužeto vingių buvo labai aug ir jie visi nustebindavo. Grafika 10/10 Smarkiai šoktelėjo grafiniu lygiu nuo savo pirmtakų. Iš deformuotų "anime" stiliaus veikėju buvo panaudotas realistiškas dizainas. Veikėjų dizainas palyginus su ankstesnėmis dalimis prie, kurių dar dirbo Yoshitaka Amano atrosė kiek nublankęs, bet architektūra buvo tiesiog nuostabi. Pradedant magiškais požemiais baigiant kupinais naujų technologijų miestais. Šiuolaikinių žaidimų mėgėjų galbūt ir nebenustebins, bet tuo laiku tikrai paliko gerą įspūdį. Balą skiriu ne už grafikos puikumą, o būtent už miestus, kurie laikė prilipdytą prie ekrano nuo pradžios iki galo. Muzika 8/10 Viso garso takelio į grojamos muzikos sarašą tikrai nedėčiau, bet žaidime buvo kelios širdį spaudžiančios melodijos. Atmosferą dažniausiai atitikdavo puikiai, tačiau ilgainiui dauguma melodijų pradėda nusiboti. Kompozitorius pasistengė tik kurdamas kelias pagrindines, temines melodijas, o likusį garso takelį užpildė pabostančiomis, besikartojančiomis melodijomis. Gameplay 7/10 Įprastą ATB sistemą papildė nauja "Junction" sistema, leidžiančia kiekvieną veikėja padaryti atsparų ar silpną įvairioms atakoms. Dėja ši sistema turi vieną minusą - pažaidus keletą valandų pradeda atsibosti pasikartojantys veiksmai, kuriuos reikia atlikti norint patobulinti veikėjus. Valdymas patogus, kadangi šiame žaidime naudojama fiksuota kamera neteko skųstis prastu aplinkų ar veikėjų matomumu. Antrą kartą žaisti verta tik jeigu pirmą kart buvo praleista daug sidequest`ų arba tikrai pramiegojote istoriją. Vidurkis 8.5 Siužetas įdomus, akių ir ausų nerėžia, bet visumoje buvo daug neišbaigtų vietų, kurias kūrėjai galėjo užpildyti, bet to nepadarė. Šeip ar taip vistiek vertas dėmesio žaidimas. Screenshots: Vaizdai paimti iš FFOnline be jų atsiklausimo (shame on me) |
Final Fantasy VIII
Collapse
X
-
Final Fantasy VIII
541066.67%36814.81%875.56%365.56%347.41%4
Working underground.Žymos: Nieko -
Zaidziau truputi sita zaidima, bet jis man greit pabodo atsibodo, labai ilgas... Grafika tai tikrai super lyginant pagal metus, o muzika taip pat patiko, tik nepatiko, jog veikejai nekalbejo 4/5 -
Shi zaidima gal esu pradejes gal keturis kartus bet kazi ar iki vidurio buvau daejes. Mat neturejau savo PS..... Prisipazinsiu zaidziau del video intarpu. Is tokio stiliaus geimu Legend of Dragoon (atrodo taip vadinasi) patiko labiau, bet ten antras kompaktas buvo subraizytas. Vienzo nesiseke man su jrpg.Comment
-
Nu man su Junction problemu nebuvo. Dar pirma diske gali buti overpowered, tik paaukok ciut ciut laiko drawing is mobu spellus. Ir siaip gan greitai ir nesunkiai galima pereit. Paskutinis bosas palyginus su kitais, pats lengviausias.[Insert your signature here]Comment
-
Ech matos, kad patiko, net nick`as toks kaip Squall`o atributo liuto vardas... Ir aisku GF, kuri Ultimecia summon`ina pabaigoj. Nostalgija
Working underground.Comment
-
But oh well same goes to me. Nors ne neaisku kaip reiktu suprasti ta diduma. Kiek turi originalu? Figureliu? Kiek perejai...? My my, let`s leave it at this.
Pridesiu prie savo nuomones, kad man sito FF sistema pati lengviausia. Tik isimeni tu keliasdesimt spell`u suderinamuma su kiekvienu stat ir viskas kaip per sviesta. O draw`int per daug nereik, tik reik ne su uzpakaliu mastant lost, nes yra visokie [water, ice, fire, life, you name it]magic-refine tools.Paskutinis pakeitimas nuo FainaruFantaji; 2008-05-22, 13:13.
Working underground.Comment
-
Aga, Fainaru, nustebinai mane o.O ar FF serijos patikimas matuojamas sukištų pinigų kiekyje? ar figūrėlių krūvose? sorry, bet nematau kur man tas figūrėles reikėtų kišt xD čiuju į lovą guldytis ir prieš užmiegant apsikabint lankiausi krūvoj FF forumų, bet tokių otakų vos keletą mačiau arba tiesiog nesiskelbia žmonės xD tu tiesiog pyksti kad apie FF8 prastai atsiliepiau :P bet pripažinkim teisybę - istorija yra prasta, kaip ir veikėjai. prastumu sulyginčiau su FF XII, nežiūrint į grafiką aišku.Comment
-
Aga, Fainaru, nustebinai mane o.O ar FF serijos patikimas matuojamas sukištų pinigų kiekyje? ar figūrėlių krūvose? sorry, bet nematau kur man tas figūrėles reikėtų kišt xD čiuju į lovą guldytis ir prieš užmiegant apsikabint lankiausi krūvoj FF forumų, bet tokių otakų vos keletą mačiau arba tiesiog nesiskelbia žmonės xD tu tiesiog pyksti kad apie FF8 prastai atsiliepiau :P bet pripažinkim teisybę - istorija yra prasta, kaip ir veikėjai. prastumu sulyginčiau su FF XII, nežiūrint į grafiką aišku.
FFXII, indeed, buvo prasta dalis.
As uzpuoliau tave, nes tavo asmenine nuomone isreiskta taip tarsi pas kitus ji kitokia negaletu buti. O seip sis zaidimas nuostabus. Nesenai perejau ji trecia karta [not much, bet seip neesu megeja perzaist ilgus zaidimus, so jei perejau si tai tikrai kazka reiskia xD].
Del figureliu as juokavau, bet matyt nesekmingai.
Anyway pakelei man nuotaika, visgi zmones dar netiek nuproteje, kad fanatizma matuotu figurelem ^^.
Working underground.Comment
Comment