Ne taip jau ir toli. Nesigilinant į anatomiją, džiugu matyt kaip žmogus moka paisnaudot duota jam erdve. Puikiai padirbėta su kompozicija. Aš spėju gėlės iš dešinės viršaus yra atsitiktinai 'sudvejintos', 'iš blur'intos' nežinau kokį čia žodį parinkt, bet tas efektas čia kaip tik. Jos žiūrovui atrodo artimesnės, kas galylina piešinį.
Prie fono padirbėta daug, bet venk vienodumo. Nors gėlės skirtingų dydžių ir formų, jos visos baltos ir plokščios. Artimensnes merginai gėles galbūt vertėtų paryškint. Ypač tą, kurią mergina laiko. Bet paryškinus vieną gėlę, nepamiršk paminėt ir kelių kitų, kitaip ir mergina ir jos gėlė iškris iš konteksto (kaip dabar jos rankos, kurios iškart krenta žiūrovui į akis).
Visa tai yra tiesiog spalvų, šešėlių, na, tavo atveju linijos žaidimas. Svarbu eksperementuot su šitais dalykais.
grįžtant prie anatomijos:
Pratęsiau linijas
pirmas dalykas atėjęs į galvą buvo tai, kad per maža galva, padidinkim galvą ir dar truputį papaišykim:
neimk mano piešimo kaip labai gero pavyzdžio, nes pati darau 1000 klaidų, bet noriu, kad įsidėmėtum svarbiausius dalykus: akis pakreipta į gėlę, ji neturi tuščiai žiūrėt kažkur į tolį, antakis turi kurti emociją. Venk neaiškių plaukų iš kažkur, patikslinsiu, tie plaukai iš šono kur išbraukiau.
Pabaigai, čia tik mano nuomonė, priimt ją ar ne jau tavo reikalas. Teisingų kelių yra daug. Turi puikų pagrindą škilt į aukštumas tik nestovėk vietoj ir neužsiciklink ties vienu dalyku.
Prie fono padirbėta daug, bet venk vienodumo. Nors gėlės skirtingų dydžių ir formų, jos visos baltos ir plokščios. Artimensnes merginai gėles galbūt vertėtų paryškint. Ypač tą, kurią mergina laiko. Bet paryškinus vieną gėlę, nepamiršk paminėt ir kelių kitų, kitaip ir mergina ir jos gėlė iškris iš konteksto (kaip dabar jos rankos, kurios iškart krenta žiūrovui į akis).
Visa tai yra tiesiog spalvų, šešėlių, na, tavo atveju linijos žaidimas. Svarbu eksperementuot su šitais dalykais.
grįžtant prie anatomijos:
Pratęsiau linijas
pirmas dalykas atėjęs į galvą buvo tai, kad per maža galva, padidinkim galvą ir dar truputį papaišykim:
neimk mano piešimo kaip labai gero pavyzdžio, nes pati darau 1000 klaidų, bet noriu, kad įsidėmėtum svarbiausius dalykus: akis pakreipta į gėlę, ji neturi tuščiai žiūrėt kažkur į tolį, antakis turi kurti emociją. Venk neaiškių plaukų iš kažkur, patikslinsiu, tie plaukai iš šono kur išbraukiau.
Pabaigai, čia tik mano nuomonė, priimt ją ar ne jau tavo reikalas. Teisingų kelių yra daug. Turi puikų pagrindą škilt į aukštumas tik nestovėk vietoj ir neužsiciklink ties vienu dalyku.
Comment