Jeigu tai yra jūsų pirmas apsilankymas, būtu gerai apsilankyti mūsų FAQ. Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti. Jei norit tiesiog peržiūrėti, tai eikite į forumą.
Mano 3D modeliavimo ir animacijos patirtis su Max'u apsiriboja ±metais. Asmeniskai sita uzsiemima randu perdaug laiko reikalaujanciu, todel gan retai laisvalaikiu pats imuosi ka daryti.
Veikeju modeliai is paskutinio projekto, prie kurio dirbau. Skirti buvo animacijai, kurios tik fragmentus turiu. Nesusidures su tai praeity, neatsizvelgiau i to "skinning" proceso sudetinguma:
Spoileris:
Cia vienas senesiu darbu, gan greit atlitkas palyginus... Nemazai pridejau ir su PS po renderinimo:
Spoileris:
Vienas primuju modeliu, prie kurio ganetinai daug laiko sugaisau:
kai viename forume pamačiau šį darbelį, iš pradžių pagalvojau, kad tai reali lėlė. tik perskaitęs trumputį aprašymą supratau, kad tai 3D kompiuterinis modelis atliktas Maya programoje. Autorius - Gosha.
Mano keli darbiokai - neracionaliai istampytas poligonu dragas XD Mokinausi be nuosekliu totorijalu - tai nezinojau, kaip simetrija uzdeti taskams ir apie bandyma deti kaulus is vis patyliu... XD
Paskutinis pakeitimas nuo Kanda; 2011-01-18, 22:12.
Kanda, parodyk su wireframe'u neblogai neblogai, tik trečiam pic'e , nžn gal dėl renderinimo, bet atrodo kad koja būtų plokščia kaip lenta. Vizuoliai nelabai gražiai tas atrodo.
BTW yra mirror, dažnai jį daug patogiau naudot nei symetry.
Kanda, parodyk su wireframe'u neblogai neblogai, tik trečiam pic'e , nžn gal dėl renderinimo, bet atrodo kad koja būtų plokščia kaip lenta. Vizuoliai nelabai gražiai tas atrodo.
BTW yra mirror, dažnai jį daug patogiau naudot nei symetry.
kai viename forume pamačiau šį darbelį, iš pradžių pagalvojau, kad tai reali lėlė. tik perskaitęs trumputį aprašymą supratau, kad tai 3D kompiuterinis modelis atliktas Maya programoje. Autorius - Gosha.
Comment