Anime prodiuseriai paaiškino, kodėl nebebūna antro ir sekančių sezonų

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Dai-Katana
    Podcast or Death




    • 2004 10 04
    • 686

    Anime prodiuseriai paaiškino, kodėl nebebūna antro ir sekančių sezonų





    Straipsnis iš čia http://goboiano.com/anime-producer-e...s-dont-happen/

    Konstatavo paprastą ir senai žinomą faktą. Taip, Blue Ray diskai neperkami kaip mangos. Iš dalies galima visiškai kaltinti fandomą, kuris siunčiasi tik fansubus ir net negalvoja, net akimirkai nesusimąsto, kad nusipirkti vieną ar kitą anime. Tačiau vistiek myli ir gerbia. Lietuvos mastu tas nėra labai aktualu, nes nelabai kas gali leisti sau pirkinėti 20-40 Eurų kainuojančius diskus o ir rinkos praktiškai nėra. Tačiau net neabejoju, globaliai - bent 90% visų gerbėjų nėra nusipirkę nei vieno anime disko. Taip, piratavimas stipriai žaloja kai kurias kompanijas.

    Ne išimtis ir aš. Mano vienas iš pirmų diskų, kurį nusipirkau - Claymore. Ir tą padariau tik prieš kelis mėnesius ir šio anime antro sezono greičiausiai niekada nebebus. Nors anime pradėjau žiūrėti jau prieš daugiau nei 15 metų.
    18
    Neįdomu jų bėdos ir net nežadu pirkti - torrent'ai
    0%
    3
    Noriu, bet finansai neleidžia
    0%
    7
    Žiūriu per Crunchyroll, Netflix ir panašiai
    0%
    3
    Turiu kelis diskus/box'us
    0%
    5
    Turiu 10 ar daugiau
    0%
    0

    SKYPE: ANACHRONIX.NOEIN
  • Miesto_Druidas
    the journeyman



    • 2010 08 17
    • 1515

    #2
    Na čia akivaizdu. Aš dažnai užmetu akį į BR/DVD pardavimus Japonijoje ir maždaug akivaizdu kas gali gauti tęsinį ar ne, nors nevisada, kartais anime parsiduoda gerai, o tęsinio kaip nėra taip nėra, tad matyt yra ir kitų veiksnių. Arba būna atvirkštinių siurprizų, kaip kad buvo su pvz. Chihayafuru, kuris Japonijoje parsidavė taip skurdžiai, bet antrą sezoną gavo vistiek dėl kažkokios priežasties.
    Bet taip ir neaišku ar vakarų rinka įeina į tai, ar pardavimai ir populiarumas kitose šalyse nei Japonija, yra svarbūs anime studijoms kaip rodiklis? Kiek pinigų anime studijoms nueina iš platintojų vakaruose? Ar vakarai apskritai gali padaryti didelę įtaką tęsinio atsiradimui? Ar jei vietoj siuntimosi mes visi užsiregistruotumėm kokiam crunchyroll (neteko dar pasidomėti ar Lietuvoje laisvai prieinama ši paslauga) ir per jį žiūrėtumėm anime (nemažai iš sezono visgi yra licenzijuojami ar CR ar funimation), ar tai remtų mūsų mėgstamus serialus? Nes kol kas toks įspūdis kad Japonijai yra svarbiausia jų vietinė rinka, nors kaip suprantu buvo keletas vienetinių išimčių. Nors tai greičiausiai keisis, žinant kad pavyzdžiui Netflix jau išbando jėgas šitoje srityje. Taip pat ir su anime kūrimu susiję kickstarter'iai bent jau iki dabar sulaukdavo nemažo populiarumo ir savo lėšas surinkdavo (Little Witch Academia OVA'os tęsinys, Under the Dog ir pan.), tad čia irgi galimybė, kurią japonų prodiuseriai gali apsvarstyti.
    Asmeniškai, pirkčiau/stream'inčiau jei būtų prieinamumas/galimybės ir kainos nesikandžiotų. Kaip kad su žaidimais, seniau juk dauguma piratavo, o dabar esant Steam, dažniems išpardavimams ir lengvam žaidimų prieinamumui pas mus, tikrai galima norimus žaidimus įsigyti ir legaliai juos žaisti bei taip paremti kūrėjus. Jei ne tai, greičiausiai nė neturėtumėm tokio japoniškų žaidimų port'inimo į PC tempo kaip turim dabar su JRPG ar VN žanrais.
    Atsakant į klausimą turiu kelis Ghibli filmų DVD namie . Jei būtų daugiau anime lietuviškų parduotuvių lentynose tikrai atkreipčiau dėmesį.
    Paskutinis pakeitimas nuo Miesto_Druidas; 2017-02-14, 09:29.

    Comment

    • Chloras
      Metalbending prodigy

      • 2011 05 01
      • 107

      #3
      Autorius Miesto_Druidas
      Arba būna atvirkštinių siurprizų, kaip kad buvo su pvz. Chihayafuru, kuris Japonijoje parsidavė taip skurdžiai, bet antrą sezoną gavo vistiek dėl kažkokios priežasties.
      O su Chihayafuru kartais ten nebuvo tokia situacija, jog kadangi karuta skaitosi Japonijos paveldo dalis (ar kažkas tokio), šio anime kūrimas buvo dalinai finansuojamas iš valstybinių lėšų? Gali būt kad nusišneku, bet regis kažkur tai girdėjau. Esminė anime mintis man atrodo buvo populiarint tą žaidimą, nes dabar mažai kas jį žaidžia.
      Heavy Metal Maniac.

      Comment

      • Miesto_Druidas
        the journeyman



        • 2010 08 17
        • 1515

        #4
        Autorius Chloras
        O su Chihayafuru kartais ten nebuvo tokia situacija, jog kadangi karuta skaitosi Japonijos paveldo dalis (ar kažkas tokio), šio anime kūrimas buvo dalinai finansuojamas iš valstybinių lėšų? Gali būt kad nusišneku, bet regis kažkur tai girdėjau. Esminė anime mintis man atrodo buvo populiarint tą žaidimą, nes dabar mažai kas jį žaidžia.
        Gali būti. Galbūt tas pats ir su Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu antru sezonu? Kadangi su pardavimais ir jam striuka gimtojoje šalyje (apie 1000-1500 parduotų kopijų pirmo sezono kiekvienam volume'ui), nors tie skaičiai mano akimis dar nėra tokie tragiškai maži kaip su kitais anime, bet greičiausiai tiek tikrai irgi neužtenka, kad uždegti žalią šviesą tęsiniui. Tad turi būti kitų priežasčių, kodėl dabar turime antrą sezoną ir sakyčiau su visai išlaikyta kokybe.
        Paskutinis pakeitimas nuo Miesto_Druidas; 2017-02-14, 10:08.

        Comment

        • Killerbee
          Iškrypęs dėdulė





          • 2006 12 11
          • 2910

          #5
          Didžioji dauguma anime yra tik mangos/žaidimo/novelės/......reklama. Su visomis iš to sekančiomis pasekmėmis. Ir su tuo reikia susitaikyti.

          Comment

          • Klaudijus
            Narys

            • 2014 07 08
            • 66

            #6
            Kaip ir Miesto_Druidas minėjo, anime industrija per daug nepaiso užjūrio, o ir taip abejoju, ar Japonijoje tokiais mastais pirataujama vien dėl griežtų įstatymų, plius požiūris gal kiek kitoks, ką jau kalbėti, kai per tv rodo. Net jei nemaža dalis kūrinių pirataujama kitose šalyse, vis viena galima gerai pasipelnyti, pakanka ir į vaidybinius filmus atsižvelgti, jau ''geresnis'' filmas už dirba 0.5-1 milijardą dolerių, žinoma, populiarumas kitoks, bet čia nepasiteisinimas... Tą patį piratavimą galima laikyti kaip reklama ir tuo pasinaudoti, neabejoju, kad kai kurie ir daro tą, o ir taip kažin ar anime kultūra pasaulyje būtu paplitusi, jeigu ne tas piratavimas, gal crunchyroll ir panašių puslapių nebūtų.
            O kodėl dažnai nebūna antrų anime sezonų ar tenka laukti daug metų, na... jei kalbant apie tokius kaip claymore ar berserk, tai Japonų publikos nelabai domina, ką jau kalbėti, kad studijos nebeturi tiek kūrybinės laisvės kurti, ką nori, net Madhouse nebeprisiima tokių kūrinių, dar kartais atsirasdavo tokių kaip shigurui, kur bent mažą dalį mangos adaptuodavo.

            Comment

            • arna
              emptiness

              • 2006 06 20
              • 1064

              #7
              Įdomi tema apmąstymams. Ta proga susiradau šiokią tokią lentelę: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._episode_count

              Comment

              • Katins
                Naujokas
                • 2017 07 29
                • 4

                #8
                Chiyafraru ar kaip ten, buvo didesne dalimi finasuojama valstybes uz jap. Kulturos propagavima kaip minejo. Taip pat 90% anime skirti isreklamuoti source matereal, noveles/manga. Todel ir buna kad uzsibaigia ties sezonu 2 ar 3 Net jei ir neblogai parsiduoda, o istorijos tik trecdalis paliesta

                Comment

                Working...