„INFINITY“ pasaulio pusiausvyros jėgos

Collapse
X
 
  • Laikas
  • Rodyti
Clear All
new posts
  • Daan
    Administratorius

    • 1998 10 30
    • 177

    „INFINITY“ pasaulio pusiausvyros jėgos

    Tęsiame straipsnių seriją apie miniatiūrų žaidimą „INFINITY“ ir pristatome glaustą žaidimo armijų apžvalgą.
    „INFINITY“ pasaulis... Didžiulis ir neaprėpiamas tarsi pati visata, tačiau paskendęs tarpusavio rietenose ir žaibiškuose kariniuose konfliktuose. Ilgus metus trunkantys karai liko toli praeityje, tačiau naujieji žmonijos apgyvendintą Galaktikos dalį pasidalinę konglomeratai jau nebesitenkinta jiems tekusia dalimi ir godžiai stebi kiekvieną savo konkurentų žingsnį, laukdami jų lemtingos klaidos... Niekad nesibaigiantis galingųjų žaidimas tęsiasi toliau ir praėjus 175 metams...

    PanOceanija
    Kalbant apie PanOceaniją, neapsieisime be epiteto „didžiausia“ – tai žaidėjas Nr.1 galaktiniame, iš Žemės lopšio išsiveržusios žmonijos žaidime, galingiausia iš kosminių žmonijos valstybių, didžiausia ekonominė, politinė ir karinė galia visoje Žmonijos Sferoje. Tarsi išmintinga ir rūpestinga motina ji puoselėja ir tęsia senąsias ir geriausias Vakarų civilizacijos tradicijas, sulydydama visas joje gyvenančias tautas savo žaizdre. Kadaise aplink Australiją ir Naująją Zelandiją vienytis pradėjusių vakarietiškų civilizacijų palikuonė, ji savyje sujungia pragmatiškumą ir kilniaširdiškumą, jėgą ir rūpestį. Išdidi dėl savo didybės ir galios, ji, pateisindama savo veiksmus rūpesčiu dėl visos žmonijos, nesibodi imtis kosminio policininko vaidmens, tačiau kartais pamiršta, kad dydis toli gražu lemia ne viską...
    Koviniai PanOceanijos daliniai pasižymi labai didele įvairove – nuo lengvai ginkluotų ir mobilių pėstininkų iki sunkiųjų mechų (T.A.G‘ų), tačiau visi jie yra puikiai treniruoti ir ginkluoti pagal paskutinį žmogiškosios technikos žodį. PanOceanijos gretose išvysime ne tik dalinius, būdingus bet kuriai koją kojon su technologijomis žengiančiai valstybei, bet ir šimtametes savo protėvių tradicijas tęsiančius kovotojus – sikhų komandosus ir riterius-hospitaljerus, kovos lauke besirūpinančiais sužeistaisiais, sunkiuosius šveicarų gvardiečius ir rūke sėlinančius croc-menus, o PanOceanijos T.A.G‘ai, skirtingai nei jų priešininkai, valdomi per atstumą, o ne juose sėdinčių žmonių, kas netgi karinės nesėkmės atveju leidžia išsaugoti jų pilotus.
    Tad jeigu ieškote universalios ir tipinės, puikiai ginkluotos ir subalansuotos armijos, ginančios vakarietiškas vertybes ir tradicijas, jums vieta PanOceanijos ginkluotose pajėgose.

    Yu Jing
    Amžinoji PanOceanijos konkurentė ir priešininkė Yu Jing (tariama Ju Čing) kadaise užgimė iš ekonomiškai ir politiškai Kinijos užvaldytų Tolimųjų Rytų. Kinietiškojo komunizmo idealais besivadovaujantis ekonomikos ir kultūros gigantas, kuriame individas tėra tik sudedamoji valstybės dalis... Tarsi veidrodinis ir iškreiptas PanOceanijos atspindys, Yu Jing pajungė visas kadais pagal rytietišką filosofiją gyvenusias šalis, o tam, kad suvienytų tokį daugialypį konglomeratą, netgi atkūrė Imperatoriaus instituciją, budriai prižiūrimą viskuo besirūpinančios partijos. Tradicijos ir naujovės – toks būtų šios azijietiškos imperijos moto. Sekdama tradicijomis kur kas giliau nei PanOceanija, Yu Jing nesistengė sulydyti visų tautų į vieną, neužgniaužė jų savitumo ir leido joms gyventi pagal savus idealus... žinoma, jeigu jie nesikirto su Imperijos interesais.
    Karinės Yu Jing pajėgos pasižymi ypač didele įvairove. Kaip jau minėta, Imperija nesistengė unifikuoti joje gyvenusių tautų, todėl mes čia galime išvysti viską geriausią, o kartu ir blogiausią, ką tos tautos atsinešė iš savo praeities, padaugintą iš naujausiųjų technologijų: lengvi ir nekvalifikuoti Zhanshi daliniai, iš mirti pasmerktųjų surinkti sunkieji Bevardžių pėstininkai, imperatoriškoji rūmų sargyba ir analogų neturinčiais kovos kostiumais pasipuošę Nenugalimieji bei Hac Tao... Šalia kinietiškąją tradiciją tęsiančių kovotojų koją kojon žengia ir Imperijai priklausantys japoniškojo sektoriaus atstovai – nematomi nindzės ir samurajiškieji Domaru Butai, kovinius motociklus apžergę ir raudonais, drąsą išreiškiančiais šarvais vilkintys greitieji Arogato Senkenbutai...
    Visi po vienu dangumi. Imperijos šlovei!

    Haggislamas
    Haggislamui, skirtingai nei PanOceanijai ir Yu Jing, priklauso tik viena planeta, tačiau būtent joje įsikūrė pasenusias islamiškojo fundamentalizmo dogmas atmetusio mokymo pasekėjai. Filosofija, humanizmas ir santykis su gamta – štai pagrindiniai Haggislamo mokymo principai. Jis nestovėjo pirmųjų eilėje prie Galaktikos dalybų lėkštės, tačiau naujasis mokymas leido pasiekti neįtikėtinų aukštumų medicinos ir terraformacijos srityje, padarydamas šią vos vieną planetą valdančią galią ne mažiau svarbia Galaktiniame žaidime nei didesnieji jo dalyviai. Juk būtent Haggislamas kontroliuoja šilko – dirbtinio narkotiko, leidžiančio žmogaus prisiminimus perkelti į dirbtinai sukurtą jo kloną ir taip praktiškai garantuojančio nemirtingumą, gamybą...
    Haggislamas negali pasigirti tokiais turtais ir galia, kaip jo priešininkai, tačiau jo armija suformuota pagal principą „darai tai, ką sugebi geriausiai“. Didelę jo dalį sudaro mobilūs, greitoms operacijoms atlikti skirti daliniai, palaikomi sunkiųjų, ugnimi pridengiančių bendražygių. Didžioji dalis Haggislamo karių neturi netgi kubo, galinčio jiems suteikti žemiškąjį nemirtingumą, tačiau argi tai svarbu tiems, kas tiki savo teisumu? Žaibiškai į priešo gretas įsiveržiantys ir dūmų debesyse vėl dingstantys motorizuoti daliniai, su fanatikų teisumu priešą puolantys ir jį EMP impulsais paralyžiuojantys mirtininkai, į Islamo tradiciją atversti ir mirti nebijantys sunkieji janyčarų pėstininkai, sėlinantys tuaregai ir, žinoma, asasinai, gebantys nepastebėti prislinkti iki pat kiečiausio priešo arba nužudantys jį mirtiną virusą nešančiu šūviu iš toli... Haggislamo T.A.G gal ir neprilygsta geriausiems savo priešininkų analogams, tačiau tai kompensuojama juos palaikančių paprastų kovotojų gausa ir pigumu.

    Nomadai
    Galaktikos užkariavimo įkarštyje ne visi pakluso pasaulinėms korporacijoms ir federacijoms, ne visi panoro aklai vykdyti įsakymus ir atsisakyti taip ilgai siektos laisvės... „Bakunin“, „Tunguska“ ir „Corregidor“ – štai vardai trijų gigantiškų laivų, kuriuose savo laiku susibūrė pasaulio laisvūnai, panorę patys spręsti savo likimą. Galaktinių pirklių, kareivių, kontrabandininkų ir mokslininkų tauta virtę Nomadai neatstums nė vieno, panorusio prie jų prisijungti, visiems atras užsiėmimą, visi bus panaudoti vieną milžiniška infrastruktūra virtusių laivų labui – savo protu, noru atradinėti ir išrasti, ar tiesiog sugebėjimu apginti kosminiu klajoklių interesus su karabinu rankose...
    Greitis ir patikimumas – šiuo šūkiu būtų galima nusakyti Nomadų karinių pajėgų filosofiją. Neturėdami už savo pečių nei vienos planetos, jie stengiasi nesivelti į ilgai trunkančius ir sekinančius kariniu veiksmus, viską stengiasi išspręsti žaibiškais išpuoliais, išnaudodami netikėtumo faktorių. Nomadai beveik neturi sunkiųjų pėstininkų, tačiau dauguma jų lengvųjų dalinių gali pasigirti maskuojančia arba šuolio erdvėje įranga, suteikiančiais armijai tokį mobilumą, kuriuo didžiuotis daugiau negali niekas. Be to, kosmoso klajokliai turi kišenėje dar vieną kozirį – ypač aukšta kvalifikacija pasigirti galinčius hakerius ir mechanikus, gebančius suparalyžiuoti sunkiuosius priešo dalinius ir suteikti palaikymą savo T.A.G‘ams, saugančius juos nuo priešiškų hakerių atakų ir sugebančius kovai prikelti jau, rodės, beviltiškai sugadintą techniką... O ir patys T.A.G‘ai turi tokią apsaugą nuo elektroninių priešo atakų, kad Žmonijos Sferoje jai neprilygsta niekas.
    Laisvė, Greitis ir Galia.

    Ariadna
    Penktasis Žmonių Sferos narys – Ariadna, planeta, pavadinta taip pačioje kosmoso kolonizavimo aušroje į ją kolonistus atvežusios kosminės arkos garbei. Tačiau kosminė kirmgrauža, garantavusi planetos ryšį su Žeme, dingo, ir daugiau nei 100 metų izoliuota Ariadna paskendo kolonistų karuose su vietiniais gyventojais bei tarpusavio rietenose. Skirtingai nei kitos O-12 narės, planeta dėl sunkių gyvenimo bei jau minėtų priežasčių netapo tautų unifikavimo vieta, tačiau Ariadną antrąsyk atradusių kosmoso gigantų akivaizdoje Ariadnos kolonistų - rusų, škotų, amerikiečių ir prancūzų - palikuonys susivienijo. Susivienijo, kad net ir būdami labiausiai techniškai atsilikę visoje Sferoje sugebėtų išsaugoti savo nepriklausomybę ir galėtų diktuoti savo sąlygas kitiems – juk tik Ariadnos gelmėse randama unikalias savybes turinčio ir todėl visiems taip reikalingo teseumo metalo...
    Ariadnos armija, skirtingai nei kitos, gali pasigirti iš tikro didele nacionaline įvairove – čia ir grynai prorusiški lengvieji kazokai, niekad nesibaigiančio karo patirtį turintys jų veteranai ir žvalgai, žaibiški prancūziški desantininkai bei sunkieji šturmuotojai moblot‘ai, amerikietiškąją praeitį menantys reindžeriai ir šturman einantys USMC palikuonys, škotiškieji SAS smogikai ir savo laukinės prigimties užgniaužti nesugebėję kalniečiai... Skirtingai nei visos kitos žmonijos armijos, ariadniečiai nenaudoja jokios elektronikos, todėl jiems nebaisūs jokie hakeriai, tačiau jie jų neturi ir patys... Taipogi Ariadnos pajėgose neišvysite T.A.G‘ų – puslaukinė planeta nesugebėjo sukurti tokių mobilių sunkiųjų kovinių vienetų, tačiau tai kompensavo tankų medžiotojų daliniais, antipodais, pavergtais planetos čiabuviais, gebančiais sudraskyti bet kokį priešo T.A.G‘ą ir aptikti bet kaip užsimaskavusį priešininką, bei vilkolakiais, genetiškai pažeistais žmonių palikuonimis, įniršio momentu virstančiais žmogaus sąmonę išsaugančiais žvėrimis...

    Jungtinė Armija
    Kadaise buvo civilizacija, kuri, ieškodama atsakymų į ją kamavusius klausimus, sukūrė Išsivysčiusį Intelektą, pavergusį ir pačius jį sukūrusius Uro racionalistus, ir visas kitas jam po ranka pasipynusias Galaktikos rases, o dabar jo žvilgsnis nukrypo į milijardus dar nepajungtų protų turinčią Žmonijos Sferą... Tokia būtų trumpa Jungtinės Armijos istorija, o dabartis yra tokia, kad į žmonių planetas jau skrieja II (Išsivysčiusio Intelekto) vadovaujami laivai, ir žmonių planetose jau liejasi kraujas, o visa Žmonijos Sfera stovi ties slenksčiu karo, kokio dar nebuvo – karo ne dėl išteklių, nes II jų nereikia, o karo dėl savo, kaip nepriklausomos rasės, išlikimo...
    Techniniu lygiu tūkstančiais metų lenkianti žmoniją ir tarnaujanti vieninteliam hegemoninių ambicijų turinčiam II tikslui – pajungti ir savo reikmėms panaudoti kiekvieną sutiktą rasę, Jungtinė Armija mažais ekspediciniais būriais skverbiasi į Žmonijos Sferą, ir diena, kai žmonija arba susivienys lemiamam mūšiui, arba bus pajungta, jau ne už kalnų...
    II neunifikavo pavergtųjų rasių – jam to nereikia, jam užtenka, kad jos jam tarnautų, todėl Jungtinė Armija iš pirmo žvilgsnio labiausiai primena keistą, rodos, nieko bendro tarp savo narių neturinčią ordą, tačiau taip tik rodosi... Maratai, negailestinga ir pergalės bet kokia kaina siekianti karių rasė. Eksrahų konkordatas, beširdžių, didelius ir labai piktus tarakonus primenančių kosmoso prekeivių sąjunga. Šaasvasti, šaltakraujai žudikai ir žvalgai, gyvenantys tik tam, kad pratęstų savo rasės egzistenciją. Alkanieji, besmegeniai kosmoso grobuonys, besivadovaujantys tik instinktais... Pavieniui jie yra niekas, o kartu – Jungtinė Armija. Ir jiems visiems vadovaujantis Išsivystęs Intelektas, egzistuojantys savo paties sukurtuose bioroiduose, sunaikinimo akivaizdoje gebantis persikelti į bet kurį savo pavergtos rasės atstovą. Jungtinė Armija pasižymi labai didele dalinių įvairove, kurią sąlygoja ne tik skirtinga ginkluotė ar įgūdžiai, bet ir jos narių rasiniai ypatumai, tačiau būtent tie skirtumai ir leidžia susikomplektuoti armiją pagal savo mėgstamą žaidimo stilių. Lyginant su žmonijos pajėgomis, Jungtinėje Armijoje jūs nerasite pigios patrankų mėsos, tačiau visi jos nariai yra verti savo kainos... Ir visi jie jau stovi prie žmonijos durų.
    Paskutinis pakeitimas nuo slicKrox; 2009-01-13, 13:07.
  • epas
    Narys


    • 2005 08 12
    • 83

    #2
    Noreciau paklaust, ar yra tokiu zmoniu forume, kurie turi isigije sio zaidimo figureliu? Kaip jos atrodo nenuspalvintos? Kokius dazus bei dazymo priemones reikia naudoti jas grazinant? Kur galima isigyti tokiu priemoniu (isskyrus interneta)? Ar yra tokiu, kurie praktikuoja si zaidima musu salyje? Ar perkant startini rinkini, i ji ieina tik 6 figureles, o gal ir kokie dazai, teptukai, zemelapiai bei korteles (nesu tikras kas ieina i tokius zaidimus be kauliuku bei figureliu)? Kas turit patirties siame reikale praskleiskit nezinomybes syda ir pasidalinkit savo mintim

    Comment

    • Hellsing_lover
      Purinsesu no Darukuneso




      • 2007 02 15
      • 1318

      #3
      Autorius epas
      Noreciau paklaust, ar yra tokiu zmoniu forume, kurie turi isigije sio zaidimo figureliu? Kaip jos atrodo nenuspalvintos? Kokius dazus bei dazymo priemones reikia naudoti jas grazinant? Kur galima isigyti tokiu priemoniu (isskyrus interneta)? Ar yra tokiu, kurie praktikuoja si zaidima musu salyje? Ar perkant startini rinkini, i ji ieina tik 6 figureles, o gal ir kokie dazai, teptukai, zemelapiai bei korteles (nesu tikras kas ieina i tokius zaidimus be kauliuku bei figureliu)? Kas turit patirties siame reikale praskleiskit nezinomybes syda ir pasidalinkit savo mintim
      Nors dėl dažų nesu užtikrinta, bet paprastai įvairiems daiktams dekoruoti/dažyti yra naudojamas akrilas, kurio galima gauti specialiose dekoravimo ir panašiose parduotuvėse arba statybinėse prekėse, bet čia negaliu garantuoti, tačiau manau, tai tikrai tiktų.

      Prieina Alucard'as su savo plačiakrašte skrybele prie Raudonkepuraitės ir sako: So, who's the the Little Red Riding Hood now?

      Comment

      • magyar
        Naujokas
        • 2008 03 04
        • 10

        #4
        Sveiki,
        Dar karteli dekoju Daan'ui uz si isskirtini kanala ir pasistengsiu atsakyti i kai kuriuos klausimus.
        Labai abejoju, kad siame forume yra zmoniu jau isigyjusiu si zaidima, nes dar tik visai nesenai pradejome apskritai teikti informacija apie tai. Siandien atvyko INFINITY siuntinys ir nuo siol galima isigyti bet kuri starter set'a. Tiesa, kiekiai kolkas labai riboti (po 1 ar 2 egzempliorius), juk pati pradzia.
        Siokia tokia INFINITY bendruomene Lietuvoje jau egzistuoja. 6 zmones yra isigyje armijas, dar 4 yra uzsisake ir gaus savo figureles keliu dienu begyje.
        Mes jau susiradome 2 demo zaidimu pristatinetojus ir kai tik suderinsime vieta ir tvarkarasti, INFINITY zaidimai prasides ir mes apie tai pranesime dar sausio menesi. Ten bus ir zaidimo lenta ir zaidimui reikalingi aplinkos bei pagalbiniai elementai.
        Kas del dazu figurelems, tam yra naudojami akriliniai dazai vandeniniu pagrindu, taciau siulyciau susilaikyti nuo bet kokio akrilo ir naudoti specializuotus dazus tokiu gamintoju kaip Rackham, Games Workshop, Vallejo ir pan. Dazu galima uzsisakyti taipogi pas mus - Furor Games (gamintojai: da Vinci, ESLO, Rackham, The ArmyPainter, Vallejo). Kaip labai gerus ir tinkamus dazus galiu rekomenduoti Games Workshop paints, kuriu galima isigyti parduotuveje D6, Vilniuje. Ir palyginti nebrangiai.
        Tai tiek kolkas. Jei bus daugiau klausimu, pasistengsiu su malonumu atsakyti.
        Elektroninis pastas pasiteiravimui ar uzsisakymui - info@furorgames.lt arba egidijus@furorgames.lt

        Pagarbiai,
        Egidijus
        Furor Games

        Comment

        • Dwesk
          Rimtas forumo narys

          • 2008 12 27
          • 162

          #5
          Labai patiko skaityt, ypač idomiai atrodo Nomads ir Combined Army, bet kadangi anykščiuose gyvenu tai apie tokius dalykus ir fanų rast be šansų.

          Comment

          • Ame
            Narys

            • 2007 12 03
            • 98

            #6
            Nagla ir nekokibiska Warhammer 40000 copija, bet nieko nepadarysi.Zodziu jeigu norite zaisti , ir megaytis , games workshop yra to ko ieskote.
            sigpicWelcome to the Master plan

            __________________
            www.kendo-lka.lt
            www.kendo.visiems.lt
            www.armleg.com/nebulagleam/

            Comment

            • piccosan
              Daft Punk

              • 2005 11 28
              • 250

              #7
              Autorius Ame
              Nagla ir nekokibiska Warhammer 40000 copija
              Gal truputi grindziamuju faktu?

              Comment

              • magyar
                Naujokas
                • 2008 03 04
                • 10

                #8
                Sveiki,
                Siekdamas isvengti tendencingu palyginimu, is karto sudeliosiu taskus ten kur reikia.
                Vienintelis bendras Warhammer 40000 ir INFINITY bruozas - tai kad jie abu yra figureliu zaidimai.

                Pagrindiniai zaidimu skirtumai:

                Zanrinis skirtumas - INFINITY yra grynai sci-fi zaidimas. Saunamieji ginklai cia yra pagrindine musio baigti sprendzianti jega. Atsidurti atviroje musio lauko vietoje cia reikia "mirti". Warhammer 40000 - tai sci-fi ir fantasy samplaika, artimos kovos ginklai cia ne maziau svarbesni nei saunamieji, o gal net ir svarbesni.

                Musiu skale - INFINITY yra skirmish musiu zaidimas. Kovini vieneta cia vaizduoja individualaus kovotojo figurele. Pats zaidimas perteikia nedideliu pajegu musius. Warhammer 40000 - tai dideliu mastu koviniu veiksmu zaidimas. Kovinius vienetus cia vaizduoja figureliu buriai.

                Zaidimo ejimu kaitos mechanika - Warhammer 40000 naudoja paprasta ejimu mechanika - as atlieku veiksmus su visais savo buriais, tada perleidziu eile savo oponentu ir jis atlieka veiksmus su visais savo buriais. INFINITY naudoja panasia tik zymiai interaktyvesne sistema. Aktyvus zaidejas teikia savo figurelems orderius, kuriu turi tiek kiek ir figureliu. Pasyvusis gali reaguoti suteikdamas savosioms ARO (automatic reaction order). Kai aktyviam baigiasi orderiai, tada jis keiciasi rolemis su pasyviuoju.


                Tai tokie butu pagrindiniai dideli Warhammer 40000 ir INFINITY skirtumai, grubiai tariant. Yra daugybe kitu smulkmenu, kurios padaro zaidimus visiskai skirtingais, bet gal ju cia nevardinsiu.

                Dar noreciau paadvokatauti , kad nekokybiskumu Corvus Belli kompanija butu sunku apkaltinti. Jie pastoviai update'ina savo taisykles ir seka zaidimo subalansuotuma. Be to drasiai galima teigti kad siuo metu Corvus Belli yra viena is dvieju Europos kompaniju kurianciu ir gaminanciu geriausias figureles (antroji - Asmodee ir ju zaidimas "HellDorado"). To patvirtinimas - antrus metus is eiles laimeti www.tabletopgamingnews.com skaitytoju ir redakcijos geriausios sci-fi figureles rinkimai:

                http://www.tabletopgamingnews.com/20...lts#more-21269
                http://www.tabletopgamingnews.com/20...417#more-21417

                Comment

                Working...