Istikro butu idomu išgirsti kritiką ar argumentuotas nuomones :/
AMV Battle : dwėsk vs matasogi [PASIBAIGUS]
Collapse
X
-
-
Man labiau patiko Dwesk darbas.The end justifies the means.
http://myanimelist.net/animelist/Pagran2kasComment
-
Abu darbai labai jau panasus, pas dwesk truksta flow, pas mata - dinamikos. Nors realiai abiejuose truksta, abu pakankamai leti darbai nors daina labai greita. Jei vokalas toks letas tai siulau orientuotis i bugnus ir tada gal suprasit kokius letus amv sukuret :F
balsas dwesk, nors realiai jo darbas daugiau klaidu turejo, bet mata taviskis, net sunku pasakyt toks monotoniskas.👍 2Comment
-
Vos atsikėlęs iš lovos puolu rašyti komentarą... eh. Paskutinė balsavimo diena - nėra ko delsti. Laimėtojas jau senai aiškus ir nėra ko stebėtis. Dwėsk'o darbas visomis keturiomis įsiveržia į priekį savo dinamika, montažu, sprendimais bei net sakyčiau... efektais, kuriais Dwėsk taip juokavo. Juokai juokais, bet pastarieji, nors ir paprasti bei pagal Dwėsk "pigus" - vizualiai atrodo labai skaniai. Pas Matasogi tuo tarpu įprastas, dvasios ar patrauklios išvaizdos neturintis amv su tikrai daugiau kartų "darytu" anime source, nei Dwėsk'o. Jis nėra tragiškas - bet ir nėra vidutiniokas. Nusileidžiantis savo montažo pasirinkimais priešininkui.
dwėsk - 「Fate〳Zero ー Countdown」
Nuo ko pradėti... Gal nuo gerųjų savybių? Puikus kadrų pasirinkimas (na... ne visur... 0:31, 0:48 - 0:49), atmosferiška pradžia - galingai vaizduojamas galas: kokybė išlaikoma per visą amv vienodame lygyje. Dinamika muzikos sinchronizacijoje - amv nevargina įprasto žiūrovo per greita kadrų kaita, leidžia viską detaliai peržvelgti, įvertinti pabrežiamus garsus bei rodomos vaizdus. Ir... viskas. Kas blogai? Vietomis sinchronizacija sušlubuoja - ypač per vidurį amv. Labai skausmingai sinchronizacija metosi tarp 3 lygių: pagal vokalą, pagal instrumentinį ir išvis jokios sinchronizacijos. Tai gal ir prisideda prie dinamikos, kurį išlaiko žiūrovą iki pat galo, bet manyčiau, kad efektas būtu buvęs daug stipresnis jei kai kurie bugnai būtu buve pabrėžti. Kokybė... Keistoka, na bet žinau dėl ko... Todėl šito neskaitom ;D Taip pat keistai skambantis dainos kirpimas ant 0:14. Jausmas lyg nukandama aukščiausia pradžios fragmento nata ir iškart pereinama prie galingesnės instrumentinio vietos.
Kaip matom... Įžvelgiau tik porą blogesnių savybių, kurios gali sutrukdyti mėgautis darbu taip kaip turėtu būti galima. Nors, neskaitant to, darbas tikrai gavosi... ehem... per labai trumpą laiko tarpą. Jis nėra originalus, jis nėra išskirtinis - bet ir tikrai jis nėra toks, per kurį amv mėgstantis žiūrovas pradėtu žiovauti ar net juoktis ant kiek absurdiškai jis atrodo - NĖ... Aš nesutinku su Moon, kad šis amv "prastas"... Šis amv geras. Tikrai taip! Nors ir jį pamiršiu po kelių savaičių tik dėl to, kad jis nėra kažkuom išskirtinis bei tokių darbų kaip šis esu matęs jau... kiek per daug... Na bet nesvarbu. Jis man patiko! Aš už jį balsavau jau po pirmosios kovos darbų peržiūros, nes apsispręsti buvo kiek per lengva. Kodėl? Laikas pereiti prie Matasogi darbo
matasogi - 「Stay Alive」
Silpnai. Anime tikrai labai geras source į veiksmo amv, bet čia jis neišnaudotas, o ir geriau laidokite pagaliau šį animę... Jo mes matėme per daug, net bloga darosi. Visgi visuose amv dominuoja tie patys kadrai... Ir šis amv nėra to išimtis. Matasogi, tavo sugrįžimas silpnas. Per daug ilgai ilsėjais, todėl atsilikai nuo standartų gan smarkokai. Visa tai matosi ir efektų prasme - pas tave jų minimaliai. Minimalistinis stilius gal ir yra gražu, bet tik tada, kai kadrų ar tu kelių specialiųjų efektų pasirinkimas yra tikrai geras. Pas tave ir tas, ir anas nėra geras. Apie kadrus jau sakiau - na o apie efektus: dominuoja robotiškas pan/crop (na... ne visur) bei "levels?" flash'ai. Patys standartiškiausi šiolaikinių, masiškai kepamų amv efektai. Nėra jokių ekspermentų. Nėra kažko naujo - kitokio. Drąsaus ir netikėto kaip pas Dwėsk ant galo. Viską lyg ir bandyta kurti saugiai... Na... Ir... Sakyčiau kiek per saugiai gavosi. Taigi, nebus ekspermentų - nebus ir balsų. Suprask, kad reikia bent mažo fragmento kažko įdomesnio ir neįprasto. Kažko prie ko pasedėjai ilgiau bei pamaigiai kelis mygtukus, o ne vieną. Taip pat pas tave daug žiauriau šlubuoja technika sinchronizacijos prasme nei pas priešininką. Geras to pavizdys tampa 0:35 - 0:42. Čia pradžioje fragmento reikėjo greitos kadrų kaitos pagal instrumentinį... Na arba jeigu keistai neatrodo - pagal vokalą. Prasidėjus "scream'ui" galėjai jau rodyti kokį ilgą, galingą efektais arba rodomu veiksmu (arba abu), kadrą.
Dabar tiesiog susitaikyk su pralaimėjimu. Jis vis gi nėra veltui. Nepasisekė - pamąstyk ką čia visi rašė, pagalvok ką tau reikėtu keisti savo arsenale. Kai pasijausi esą pasiruošęs - sugrįžk, lauksime. Gal tuomėt tau pasiseks... Na o jei vis dar nori atgauti TOP3 vietelę - teks dabar gan normaliai paprakaituoti. Sekmės!👍 2Comment
-
Vos atsikėlęs iš lovos puolu rašyti komentarą... eh. Paskutinė balsavimo diena - nėra ko delsti. Laimėtojas jau senai aiškus ir nėra ko stebėtis. Dwėsk'o darbas visomis keturiomis įsiveržia į priekį savo dinamika, montažu, sprendimais bei net sakyčiau... efektais, kuriais Dwėsk taip juokavo. Juokai juokais, bet pastarieji, nors ir paprasti bei pagal Dwėsk "pigus" - vizualiai atrodo labai skaniai. Pas Matasogi tuo tarpu įprastas, dvasios ar patrauklios išvaizdos neturintis amv su tikrai daugiau kartų "darytu" anime source, nei Dwėsk'o. Jis nėra tragiškas - bet ir nėra vidutiniokas. Nusileidžiantis savo montažo pasirinkimais priešininkui.
dwėsk - 「Fate〳Zero ー Countdown」
Nuo ko pradėti... Gal nuo gerųjų savybių? Puikus kadrų pasirinkimas (na... ne visur... 0:31, 0:48 - 0:49), atmosferiška pradžia - galingai vaizduojamas galas: kokybė išlaikoma per visą amv vienodame lygyje. Dinamika muzikos sinchronizacijoje - amv nevargina įprasto žiūrovo per greita kadrų kaita, leidžia viską detaliai peržvelgti, įvertinti pabrežiamus garsus bei rodomos vaizdus. Ir... viskas. Kas blogai? Vietomis sinchronizacija sušlubuoja - ypač per vidurį amv. Labai skausmingai sinchronizacija metosi tarp 3 lygių: pagal vokalą, pagal instrumentinį ir išvis jokios sinchronizacijos. Tai gal ir prisideda prie dinamikos, kurį išlaiko žiūrovą iki pat galo, bet manyčiau, kad efektas būtu buvęs daug stipresnis jei kai kurie bugnai būtu buve pabrėžti. Kokybė... Keistoka, na bet žinau dėl ko... Todėl šito neskaitom ;D Taip pat keistai skambantis dainos kirpimas ant 0:14. Jausmas lyg nukandama aukščiausia pradžios fragmento nata ir iškart pereinama prie galingesnės instrumentinio vietos.
Kaip matom... Įžvelgiau tik porą blogesnių savybių, kurios gali sutrukdyti mėgautis darbu taip kaip turėtu būti galima. Nors, neskaitant to, darbas tikrai gavosi... ehem... per labai trumpą laiko tarpą. Jis nėra originalus, jis nėra išskirtinis - bet ir tikrai jis nėra toks, per kurį amv mėgstantis žiūrovas pradėtu žiovauti ar net juoktis ant kiek absurdiškai jis atrodo - NĖ... Aš nesutinku su Moon, kad šis amv "prastas"... Šis amv geras. Tikrai taip! Nors ir jį pamiršiu po kelių savaičių tik dėl to, kad jis nėra kažkuom išskirtinis bei tokių darbų kaip šis esu matęs jau... kiek per daug... Na bet nesvarbu. Jis man patiko! Aš už jį balsavau jau po pirmosios kovos darbų peržiūros, nes apsispręsti buvo kiek per lengva. Kodėl? Laikas pereiti prie Matasogi darbo
matasogi - 「Stay Alive」
Silpnai. Anime tikrai labai geras source į veiksmo amv, bet čia jis neišnaudotas, o ir geriau laidokite pagaliau šį animę... Jo mes matėme per daug, net bloga darosi. Visgi visuose amv dominuoja tie patys kadrai... Ir šis amv nėra to išimtis. Matasogi, tavo sugrįžimas silpnas. Per daug ilgai ilsėjais, todėl atsilikai nuo standartų gan smarkokai. Visa tai matosi ir efektų prasme - pas tave jų minimaliai. Minimalistinis stilius gal ir yra gražu, bet tik tada, kai kadrų ar tu kelių specialiųjų efektų pasirinkimas yra tikrai geras. Pas tave ir tas, ir anas nėra geras. Apie kadrus jau sakiau - na o apie efektus: dominuoja robotiškas pan/crop (na... ne visur) bei "levels?" flash'ai. Patys standartiškiausi šiolaikinių, masiškai kepamų amv efektai. Nėra jokių ekspermentų. Nėra kažko naujo - kitokio. Drąsaus ir netikėto kaip pas Dwėsk ant galo. Viską lyg ir bandyta kurti saugiai... Na... Ir... Sakyčiau kiek per saugiai gavosi. Taigi, nebus ekspermentų - nebus ir balsų. Suprask, kad reikia bent mažo fragmento kažko įdomesnio ir neįprasto. Kažko prie ko pasedėjai ilgiau bei pamaigiai kelis mygtukus, o ne vieną. Taip pat pas tave daug žiauriau šlubuoja technika sinchronizacijos prasme nei pas priešininką. Geras to pavizdys tampa 0:35 - 0:42. Čia pradžioje fragmento reikėjo greitos kadrų kaitos pagal instrumentinį... Na arba jeigu keistai neatrodo - pagal vokalą. Prasidėjus "scream'ui" galėjai jau rodyti kokį ilgą, galingą efektais arba rodomu veiksmu (arba abu), kadrą.
Dabar tiesiog susitaikyk su pralaimėjimu. Jis vis gi nėra veltui. Nepasisekė - pamąstyk ką čia visi rašė, pagalvok ką tau reikėtu keisti savo arsenale. Kai pasijausi esą pasiruošęs - sugrįžk, lauksime. Gal tuomėt tau pasiseks... Na o jei vis dar nori atgauti TOP3 vietelę - teks dabar gan normaliai paprakaituoti. Sekmės!👍 1Comment
Comment